torsdag 25 december 2014

Julen 2014

Hoppas ni haft en härlig julhelg!!
Här har det varit lugnt och fridfullt...
Julkänslan var borta redan igår..
Nu i helgen åker allt julpynt ner,
men lite vintrig dekoration kommer att få stanna ett tag till... :)

Så här kommer en bildflod på hur det såg ut hos mig julen 2014 :)


Ich hoffe ihr hattet ein wunderschönen Weihnachten!!
Hier war es ruhig und friedvoll..
Das Weihnachts-gefühl war bei mir schon gestern vorbei..
Jetzt am Wochenende fliegt das Weihnachtsdeko raus,
aber etwas Winterdeko darf noch ein bisschen bleiben...:)

So hier kommt ein Bilderflut wie es bei mir Weihnachten 2014 aussah :)



                                                   Vardagsrummet/Wohnzimmer



































                                          Genomgångsrummet/Durchgangszimmer




















                                                           Hallen/Flur





                                                          Badummet/Bad





                                                    Sovrummet/Schlafzimmer




















                                                          Köket/Küche





























                                                     Balkongen/Balkon


























9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du haft under jul, nästan synd och plocka ner. Men jag håller med för det är roligt och byta lite inför nyår.
Älskar din header!!
Ha en mysig annandag
Kramar/AM

Hagbacken sa...

Tusen tack för dina fina kommentarer, kära du! DU om NÅGON har väl så underbart fint så man smäller av! Jag missar inte ett endaste inlägg här, även om jag också är dålig på att kommentera numera...

God fortsättning på dig!


Många kramar från mig :)//Linda

G:a Affären sa...

Men redan Tina!? Jag tycker du har mycket pynt som kan förhöja tillvaron länge till, som slingor och zinkhus. Jaha du kallar det vintrig dekoration, då så.
Headerns katt fick mig att skratta högt!

Hoppas du har många fler dagar att skrota runt!
Kramar /Cia

Méa Strauß sa...

Tina, das Schöne an der Deko, die wir alle so lieben, ist ja dass sie einfach mal ungezwungen mal hier mal da auftaucht. Wie bei Dir auch. Oder dass eben in einem alten Fenster die silbernen Kugeln hängen. Das finde ich schön. Aber die beste Deko, und dies absolut konkurrenzlos, sind die beiden rechten Bilder Deines Headers :)))
Ich trage nun ein breiiites Grinsen diesen Morgen :) Danke hierfür!!!
Deine Méa, die ja auch eine ganz verliebte Katzenmami ist :)

Annas skattkammare sa...

Så fint! Jag hann inte pynta så mycket iår, det lilla som kom upp fick komma upp sent så jag har inte tröttnat än, men känner jag mig själv rätt åker det ner inom de närmsta dagarna. Gott nytt år!
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

GOTT NYTT ÅR Tina, önskar dig ett bra 2015.
Kramar
AnnaMaria

lorena sa...

Feliz año nuevo....¡¡¡¡
Bello blog...¡¡¡¡¡
Podra enviarme boletines...
loredana2607@gmail.com

toves sammensurium sa...

Hei Tina og Godt Nytt År!!!!
Så fantastisk fint du hadde pyntet til julen,det var virkelig en frydefull opplevelse å få se alle detaljer fra rom til rom! Hjemmet ditt burde komme på trykk i et julenummer!!!!!
Toveklem :)

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig dag och tack för all inspiration!
Kram/Lena