lördag 31 maj 2014

Superfynd

Måste bara visa vad jag budade hem igår.
Får en sån adrenalinkick, när jag budar på nåt som jag kanske aldrig får tag på igen.
Jag darrade riktigt.. :)
Men jag vann budgivningen och är sååå lycklig :0)


Muss unbedingt zeigen was ich gestern erbeutet habe.
Kriege so ein Adrenalin-kick wenn ich versuche etwas zu ersteigern, 
wo ich weiß das ich sowas wohl nie wieder finde..
Ich habe richtig gezittert.. :)
Aber ich habe die Ersteigerung gewonnen und bin sooo glücklich :0)



      En liten kista, klädd i tyg
      Eine kleine Kiste, mit Stoff bezogen



      Älskar den redan nu  :0)
     Liebe den jetzt schon  :0)

                                                                (Bilder ebay)


Säljaren skrev att om man inte gillar tyget, kan man ju klä om den...
Hallåååååå!!!!!!
Den är ju perfekt, helt underbar som den är!

Der Verkäufer hat geschrieben, das wenn es nicht gefällt, kann mann den ja neu beziehen...
Hallooooo!!!!
Er ist ja Perfekt, total wunderbar so wie er ist!!



Så nu väntar jag otåligt på bevbäraren.... :)
So jetzt warte ich ungeduldig auf den Briefträger... :)



3 kommentarer:

G:a Affären sa...

Nä nu jädrar!!! Du brukar göra så fina fynd men det här tar priset! Vilken lycka Tina!
Det finns bara en av den här och milda makter så fin kista, den får säkert en hederplats hos dig.
Skatta dig lycklig att du vann budgivningen!

Brevbäraren...så du har den inte hemma än. Hm, undrar om han går att muta?

Kramar
Cia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken vacker kista! Otroligt vacker och jag tror faktiskt att jag aldrig sett en kista klädd med tyg på utsidan.
Önskar dig en fin helg!
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin, grattis till ett toppenköp.
Kramar/AM