fredag 18 april 2014

En liten förändring

Ja så är det då påsk! :)
Härligt med lite extra ledighet :)
Önskar er alla en fin påskhelg!

Lusten att fixa och ändra om har kommit tillbaka
Har en hel del planer nu, måste bara hitta det jag letar efter,
men loppistiden börjar ju komma igång nu, så vem vet... :)


Ich wünsche euch alle ein Frohen Ostern!
Herrlich mit extra frei :)

Die Lust zum Einrichten und Umänderung ist wieder da.
Habe einige Pläne, muss nur das finden wonach ich suche, 
aber die Flohmärkte fangen ja so langsam an, so wer weiß.. :)



Har ändrat om lite i sovrummet..
 Habe in Schlafzimmer ein bisschen umgeändert








Den lilla fåtöljen är äntligen färdig, och har nu fått en plats tillsammans med min "nya" häst..
Bara älskar den här hästen!
 Der kleine Sessel ist endlich fertig 
und hat ein Platz zusammen mit mein "neues" Pferd bekommen..
Ich liebe dieses Pferd!




Och så har jag äntligen fått tag på den här korgen.
De har varit alldeles för dyra, men nu kom jag över en till ett bra pris.
Och var och vad jag har den till ser man ju.. :0)
 Und dann habe ich endlich so ein Korb ergattert.
Die waren mir immer zu teuer, aber jetzt habe ich ein, zu einen guten Preis bekommen.
Und wo und wozu ich ihn benutze sieht mann ja  :0)