onsdag 23 april 2014

Bildkavalkad

Nu är jag på G igen! :0)
Ska renovera kök och balkong här framöver.
Ska oxå kolla vad som döljer sig under korkmattor och laminat.
Hoppas hitta brädgolv, en hel del tyder på det.
Sen får jag se om de är ok. Om det nu finns några vill säga
Annars får jag hitta på nåt annat, men det ska in vita golv iallafall!! :)

Ska ju på en stor loppis i sommar, dels för att sälja grejer, men oxå för att leta efter vissa saker..
Jag är på hugget nu och ide'erna och tankarna bara snurrar... hihi
Vill ändra om lite..  :)

Sverigeflytten får vänta ett tag....
Vet att jag velar hit och dit, men det känns inte rätt än...
Men en vacker dag så.. :0)

Lägger in en drös av bilder den här gången :0)


Bin wieder im Gange! :0)
Werde demnächst Küche und Balkon renovieren.
Will auch gucken was sich unter PVC und Laminat verbirgt
Ich hoffe das ich Bretterböden finde, einiges deutet darauf.
Dann muss ich sehen ob die noch in Ordnung sind. Das heißt, falls es welche gibt..
Sonst muss ich mir was anderes einfallen lassen, aber es wird auf jedenfalls weiße Fußböden!!

Fahre ja im Sommer auf ein großen Flohmarkt, 
erstens um einiges zu verkaufen, 
aber auch um nach speziellen Sachen zu schauen..
Die Ideen und Gedanken schwirren nur so in mein Kopf.. hihi
Will ein bisschen ändern.. :)

Der Umzug zurück nach Schweden muss etwas warten...
Ich weiß das ich hin und her wackele aber es fühlt sich noch nicht richtig..
Aber eines Tages.. :0)

































































































Till slut vill jag tipsa om en härlig Facebookgrupp "Härligt Lantligt"
Där håller jag till mycket :0)
Kom med vetja!
Det är en sluten grupp på nu 6.000 medlemmar!!! :)


Och jag ber återigen om ursäkt för att jag är urusel på att kommentera hos er...
Vi har så mycket jobb och vi jobbar helger och även storhelger för tillfället.

Muss mich nochmals entschuldigen, das ich sooo schlecht in Kommentieren bei euch bin...
Wir haben so viel zu tun und arbeiten Wochenenden und momentan auch Feiertage...







8 kommentarer:

Hagbacken sa...

Gud så mycket fint du visar, du har ju så fint! Håller tummarna för att du hittar trägolv där under :)

Härligt lantligt, ja...bra grupp, men admin är *piip*...blev utkastad då jag gjorde reklam för min facebookgrupp (trots att jag bad om ursäkt)...jag har för mig att det var så...väldans VÄLDANS otrevlig var hon som skrev dolt med och till mig iaf...tråkigt nog!

Kram på dig//Linda

Arja sa...

Halloj!
Så härligt med ett inlägg ifrån dig och att du är på G igen med dina projekt :O) Så fina bilder på alla dina underbara ting!
Ha d gott kram Arja

Kreoline sa...

Nydelige bilder fra deg Tina, du har så mye vakkert, jeg nyter å se på bildene fra hjemmet ditt. Lykke til med renovering, klem fra Mona.

Frida sa...

Mycket fint som vanligt och Sverige finns ju kvar :) Kram Frida

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhh så fin bildkavalkad du bjuder oss på, underbara bilder från ditt fina hem
Hoppas du får en fin solig vecka
kramar Kathrine

Nanna's verden sa...

Hvor er det bare super smukt :)

Méa Strauß sa...

Hallo,

sooo beautiful and the atmosphere with the window in the window is dazzling. Thank you for this post,
greets Méa

G:a Affären sa...

Alla din bilder granskas noggrant ska du veta, jag ser så mycket fint och ser att du är en driven sakletare. Du och jag skulle inte kunna gå tillsammans på samma loppis...!
Tack för din kommentar, och din hemflytt blir säkert bäst när allt faller på plats. Och arbete är en stor del av livet. Men jag förstår din mamma, jag har ju själv min dotter i Australien!
Kul att du är på G igen och hoppas det ligger ett vackert golv där under och väntar på dig.

Ha det så gott och känn inget tvång med att kommentera, vi gör så gott vi hinner.

Kramar
Cia