lördag 10 augusti 2013

Semestern närmar sig... :0)

Hej mina fina!

Här händer det fortfarande ingenting..
Överallt i lägenheten står påbörjade projekt... suck
Jag inväntar semestern för då SKA det bli färdigt!!
Har ingen GO för tillfället, fast huvuvdet är fullt av ide'r.. :0)
Men om en vecka ska det sättas igång! :)
Och jag hoppas det blir som jag tänkt...
En sak är ju hur det ser ut i huvudet och en annan hur det ser ut i verkligheten... :0)

Hittade ingenting i loppisaffären idag, men man kan ju inte ha tur jämt!
Däremot har jag budat hem lite från ebay igen...
Och i kväll har jag några saker jag ska försöka buda hem...




                                             Ännu en korg har hittat hit... :)





                                   Budade hem detta fönster för endast 5 Euro!!
                               Var livrädd att det skulle vara helt trasig när det kom,



                  MEN det kom och var nästan helt, en ruta är spräckt, men det gör inget....
                                                 Så här ser det ut rengjort!
                                       Vet precis vad jag ska göra med det... :0)
                                             Det får ni se när det är klart!





                                   Så här ser det ut i genomgångsrummet just nu... suck
                            Samlar silkespapper till loppisaffären. (Jag får det på jobbet.)
                        Hade lagt en bunt på en stol och när jag kom hem igår såg det ut så här...
                              Men katterna har såååå kul, så det får ligga kvar ett tag... :0)





Nu ska jag äta lite, ikväll gäller budgivning på ebay + filmtajm... :0)
I morgon kväll börjar nattskifttsveckan igen, men på lördag börjar 4 veckors semester!!! Läääängtar!



                              Ha en mysig helg, mina goa!



16 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Superfina fynd du gjort igen! Skall bli roligt att se var fönstret hamnar :)
Jag har oxå huvudet fullt med idéer, men får inget gjort .. ;)
Ha en fin helg!
kram Tini

Hagbacken sa...

Gud vilket fint fönster, ser fram emot att få se vad du tänkt göra :)

Hoppas u får god lycka på ebay och att din nattskiftsvecka blir bra!

Kram Linda

Anno 1924 sa...

Herlig kurv og vakkert vindu!! Gleder meg til å se hvor du plasserer det:)) Ha en riktig fin lørdag!:)) Klem

Fågel Blå sa...

Åhhhhhh vilket fint fönster!
Och dina katter är för härliga!
Önskar dej en fin Kväll
Kramar Kathrine

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket fint fönster och vilken tur att det höll så bra i transporten. Ska bli spännande att se vad du ska göra med det. Kan tänka mig att katterna hade lattjo lajbans bland alla silkespapper=D

Ha en finfin kväll!
Kram,
Regina

Det vita drömhuset sa...

Fina fynd! Härligt att fönstret höll! Ska bli spännande att se vad du ska göra med det. :)

Underbart med 4 veckors semester!
Njuuuut! :)

Själv är ju mina semesterveckor slut. :(

Kram Åse

Tre Engler sa...

Herlige skatter du har funnet som alltid:)
Elsker disse gamle vinduer:)
Ønsker deg en herlig ferie:)
Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du vann budgivningen, det är fina saker du köper på ebay. Och lyckost som har din semester kvar, du är värd en massa ledighet efter och ha jobbat i sommarvärmen.
Kramar
AnnaMaria

Linn sa...

Ebay har mye fint, har selv handlet der;) Det var ei veldig fin rute du har skaffet deg, gleder meg til og se hva du skal bruke den til:)
En fortsatt fin søndagskveld til deg:)

Tina sa...

Du är en hejare på budgivning, så du myser säkert idag hehe!
Så skönt med semester, jag har också lite mer att ta ut. Gött att sprida ut den lite, så hösten inte blir så lång...

kram till dig

Frida sa...

Härligt med efterlängtad semester :) Man kan inte ha go alltid, det kommer när det kommer. Tänkte ljust, det pappret hade inte fått ligga kvar så länge med min katt i närheten :)
Ha det bra Tina!
Kram Frida

Jennie Bergius sa...

Åh så fina saker, och finaste katterna i svart och vitt! Härligt :)

/ <3 Jennie Bergius

toves sammensurium sa...

For en flaks å få det vinduet (glaset) helt i posten.Det hadde jeg aldri vågat!!!Skal bli spennende å se hva du skal bruke det til,det er jo så mye gøy man kan gjøre med vindu :)))
Og du har som vanlig planene klare ;)
Så kult kattene dine har hatt det...våre pleier også alltid leke når de finner papir og esker!!!!Da er det vanskelig å bli arg!
Skal bli spennende å se alt du skal gjøre nå når semesteret begynner...håper Go' en kommer til deg slik det blir akkurat som du tenker Tina ;)
Toveklem :)

Gúa sa...

Käraste Tina!
Tusen tack för dina varma ord.
Jag vill bara be dig...
släpp oron och lyssna inåt. Det brukar funka alldeles bäst.
Jag hejar på dig och du ska se, Sverige har också jobb åt dig :)

Stor varm helgkram och allt det bästa till dig, alltid!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh vad härligt med semester och spännande med loppis
Är så ljuvligt och titta in hos dig och allt fint!
Önskar dig en jättefin vecka
Varmaste kramar Tina

G:a Affären sa...

Gapskrattar när jag ser katterna och silkespappret! De har väl sett när matte kommer hem med paket och sliter upp dem... och vilka fynd du gjort, igen!
Kramar
Cia