lördag 23 februari 2013

Bara en liten helghälsning

Här är det bara jobb, jobb och åter jobb...
Har inget att visa...
Känns som jag bara äter, sover och jobbar...
Men det ska tydligen avta med helgjobben nu framöver..
Återkommer när jag har lite att visa igen... :0)


MEN jag håller ett öga på er under tiden.... hihi








Här har vi snöstorm och -3 grader.
Vinden piskar snön i ansiktet och det känns som 1000 nålar... Brrrr
Är såååå jäkla trött på vintern, jag vill ha vår NU!!!



                                         Ha en mysig helg, mina goa!!!


22 kommentarer:

Ericas Vita Drömmar ♥ sa...

Hoppas du hinner vila också och inte bara jobba jobba.....
Ha en fin helg vännen.
Kramen

Tre Engler sa...

Høres ut som du ikke gjør noe ante, pass på deg selv så det ikke blir for mye....
Nydelig bilde:)
Slapp av og kos deg i kveld
Klem Merete

Mina drömmars hus sa...

Jag tycker att det årets bästa tid nu. Älskar snö, sol och klarblå himmel. Fast det låter som det är lite sämre väder hos dig.
Önskar dig en riktigt fin helg
kram
AC

Anno 1924 sa...

Pass på å få litt fri innimellom jobbingen;) Vakkert bilde! Her har vi fått mildvær med litt regn i luften.
Ønsker deg en super helg!:))

Frida sa...

Den bilden är ju jättefin, du har alltid något att visa :). Men jag förstår hur du känner det känner precis likadant själv just nu. Nu vill jag också ha vår, ingen vidare med snöstorm men det är mysigt att vara inomhus och tända ljus:).
Passa på att vila nu i helgen!
Kram Frida

Tinis vita hem sa...

Som tur är det bara några dagar kvar av februari och i mars börjar solen redan smälta snön :)
Ha en fin fortsättning på helgen!
kram Tini

hagagården sa...

Hoppas din dag bli härlig trots mycke jobb.
Kramar
Ninni

Lill Nohr sa...

Husk og hvile :)
Nydelig bilde! Lekkert.
klem lille meg

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vår och mindre jobbande hoppas jag kommer samtidigt för dig, snart! Håller med om att man blir tröt på vinter, men snart bara måste den ta slut.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Anno 1907 sa...

Oje, Du arme Tina♥ Zuviel Arbeit ist auch nicht schön...aber zeigen kannst Du uns alles, immer wieder schön! Ich wünsche Dir dennoch eine schöne Zeit...mit auch genügend Erholung! Alles Liebe, Biene♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är verkligen tröttsamt att det dalar ner nya snöflingor dag efter dag...men men det ska väl ge sig snart...Jag har också jobbat mycket och känner mig helt slut i kropp och själ, men har fått slappa lite i helgen...

Nu vill vi ha vår!
Kram,
Regina

LantlivsAnette sa...

Känner igen mig..man bara jobbar o jobbar..orken kommer nog tillbaka då vårsolen börjar lysa, får vi hoppas..
Sååå fina bilder du visar oss..
Kraaam Anette

Fågel Blå sa...

Ja det är mycket jobb här med
Bra att passa på att vila lite på Helgerna
ha en fin vecka
kramar Kathrine

Huset på Backavägen sa...

Skönt om du kan få det lite lugnare på jobbet. Våren närmar sig...
Anki

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Håper du får noen rolige dager snart, gode deg ;-)
Herlig bilde ♥
klem fra solveig

LOPPISLIV sa...

Ja nu är det bara äta,sova,jobba tillvaro, längtar efter våren och solen, då kommer nog lite mer ork och inspiration :-)

Ha en fin måndag!
Kram Paula

Sallys hus sa...

Hej fina du!
Ja visst är man trött på vintern nu...huuuuva..den har varit sååå lååååång.
Å vi som ska till fjällen i påsk...kan inte direkt säga att jag längtar...men det blir säkert bra bara vi kommer dit!
Så fina dina hjorthuvuden blev och jag håller med dig helt ang. nätmobbingen...det är inte klokt att människor medvetet kan vara så elaka.
Önskar dig en mysig tisdag!
kram Katarina

Källeboda lantliv sa...

Visst visar du fina saker .. Massor med inspiration ! Tack ! Ha en bra vecka trots jobb ! Kram Jeanette

Anki sa...

Jag är så innerligt trött på snön, ska bli skönt när skiten smälter bort:)

Ha det gott vännen!
Kram!

idémakeriet sa...

Kul att du vill vara med i tävlingen!
Jag ska hålla tummarna.
Kram Gerda

G:a Affären sa...

Nu är det snart en ny helg och jag hoppas de inte tar kål på er med allt jobb. Skönt för dig att det snart blir mindre med helgjobb, att ljuset och årstiden är "med" oss!

Ha det bra Tina!

Kramar
Cia

Frida sa...

Hej Tina! Kikar in och önskar dig en skön helg:)
Kram Frida