söndag 30 december 2012

Gott slut och ett GOTT NYTT ÅR !!

Ja, så går då ytterligare ett år till ända...
Det har inte varit mitt år i år,
så jag hoppas verkligen att 2013 blir ett bättre år! :)

Jag vill tacka er mina goa, för ett underbart bloggår med sååå vackra bilder och inlägg från era vackra hem!!
Det är underbart att få ta del av era hem och låta sig inspireras,
och ibland oxå med lätt avundsjuka se hur vackert ni har det... :0)
Bloggandet har öppnat en hel ny värld för mig och jag är såå glad att få "lärt känna" er!
Man har ju inte alltid något nytt att visa eller så har man inte lust eller tid, men att få titta in hos er, förgyller min vardag.. :)
Jag tackar er alla!!
Och tackar oxå för era goa kommentarer, det värmer ända in i själen...

                                               LOVE U    




                               Hittade dessa underbara snapsglas i loppisaffären
              





                                                Härmed tackar jag för i år.
                                   Vi ses nästa år igen!!! :0)




 









                                                      GOTT NYTT ÅR
                                     HAPPY NEW YEAR
                                   FROHES NEUES JAHR








44 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhh gulliga goa du!
Vilka fina Bilder som alltid hos dej, jag är glad att jag lärt känna dej genom bloggen, du är så inspirerande och go tjej!Och ditt fina hem är så vackert!
Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År
Kramar Kathrne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är du som ska ha tack Tina, alltid så roligt och titta in och se vad du hittat på.
Tack fina bloggvän för att du finns. Önskar dig ett riktigt
Gott Nytt År
Kramar
AnnaMaria

ROMANTIK & GAMLA SPETSAR sa...

Tack till DIG goaste Tina!!
Lika underbart att titta in hos dig och bli inspirerad!!!
Hoppas nya året blir toppen ;)))
En underbar nyårsafton önskar jag dig vännen!!
Massa kramar Anetthe

Jade sa...

Viel Glück und Gesundheit, liebe Tina und 1000 Dank, für deine lieben Zeilen!!!!

HAPPY NEW YEAR und einen wundervollen Start ins neue Jahr!!!

Alles Liebe, bis bald, herzlichst Jade

Hagbacken sa...

Tack detsamma till dig, fina Tina! :) Hoppas nästa år får bli ett BRA år för dig!

Kram Linda

G:a Affären sa...

Måste säga att jag gärna följer din blogg både när det gäller motgångar och vid halleluja moments med dina loppisfynd och annat.

Önskar dig ett jätte bra Nytt År vännen!

Kramar
Cia

Tinis vita hem sa...

Det är alltid lika roligt att titta in i ditt fina hem och se alla fantastiska fynd som du gör :)
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År 2013!
kram Tini

Familjen Zaar sa...

Visst är det härligt i bloggvärlden ! Mycket inspiration & härliga ord ! Verkligen kul !
Gott nytt år & hoppas att det blir bättre för dig !
Vi syns nästa år !
Kram Anki

marcelswhiteshabbydreams sa...

Dear Tina,
I love your blog !!!
its just fantastic!!
I wish you and your family a wonderful and blessed 2013 :-)
hugs from Germany
Marcel (16)

Mina drömmars hus sa...

Här kommer stora nyårskramen till dig från mig.
GOTT NYTT ÅR
AC

Tina sa...

Tänk så kul det hade varit att delat en skumpaskål med dig! Jag hoppas verkligen du får en bra start på det nya året, det är du värd!!

Gott Nytt År på dig min vän!

Tre Engler sa...

Tusen takk for at du er den du er og jeg er utrolig heldig som har oppdaget ei så herlig jente med en nydelig blogg:)
Gleder meg masse til å følge deg i det nye året:)

ØNSKER DEG ALT GODT FOR 2013
OG
ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)

Klem Merete

Susanne sa...

Også et godt nytår til dig og tak for dine kommentarer på min blog.

monica sundvik sa...

Jo bloggvärlden är uppiggande, det känns som man fått massor med nya vänner.
GOTT NYTT ÅR! TILL DEJ.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Annas röda stol sa...

Jättesnygga glas!! Nu har jag hittat till dig oxå, fint du har det. Ha ett härligt Nytt År./ Anna

hemma hos lilla mej sa...

Bara så snygga glas .Önskar dej ett Gott Nytt år .Kramar Rita ♥

Granne med Selma sa...

Kikar in för att önska dig ett gott nytt år och hälsa dig välkommen att delta i blogguppmaningen som kommer att pågå under januari/februari på min blogg.
Hoppas du vill delta.
Mvh Sussie

http://grannemedselma.blogspot.se/2012/12/fran-borjan-anvandes-bloggar-mest-som.html

vitadrömmarobusigabarn sa...

Tack själv för din fina blogg
Och alla dina fina hälsningar
Varmaste kramar till dig
Och ett jättefint gott nytt år
Kram

idémakeriet sa...

Jag smyger in för att önska dig allt det bästa för det nya året.
Tack söta du för att du förgyllde 2012 med dina fina ord, det gjorde mig gott.
Stor kram Gerda

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Åhh Gulliga Du Önskar dig ett Riktigt Gott Nytt År.... Massa Nyårskramar sussie

mysiga heestrand sa...

Önskar Dig ett Gott Nytt År och hoppas det blir ett ljusare och bättre år för Dig.
Kram
Marita i Heestrand

Birgitta sa...

Jag önskar dej verkligen ett gott nytt år och hoppas att du får det också. Fina nyårsbilder.

Kramar och ha det gott, Birgitta

Ann-Catrin sa...

Vill kika in till dig och önska dig ett bra nästa år..
Vi tror på det va!!
Varm kram och Gott Nytt år
Ann-catrin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Nu vill jag önska dig ett gott slut på det här året och ett riktigt Gott Nytt 2013! Jag känner på mig att 2013 kommer att bli ditt år!!
Kram,
Regina

ängeln i vitt sa...

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dej Fina-Tina :)

Anki sa...

Tack till dig vännen!
Önskar dig ett riktigt Gott nytt år! (nu kan det väl bara bli bättre?)

Sköt om er!
Goaste kramen!

Anki sa...

Tack till dig vännen!
Önskar dig ett riktigt Gott nytt år! (nu kan det väl bara bli bättre?)

Sköt om er!
Goaste kramen!

LOPPISLIV sa...

GOTT NYTT ÅR :-)
Kram Paula

BELLE BLANC sa...

Happy New Year to you and your Family too dear Tina! You Placed a comment to my älteste Post too, but i was sooo stupid and pushend the wrong Button and now its gone, so if you like and have the Time I Would be so happy if you Would leave a New comment.... Soooo Sorry, hugs Mira!

Ellinor sa...

Önskar Dej Ett Riktigt GOTT NYTT ÅR
Kramar/Ellinor

In my house sa...

Önskar dig ett
Mysigt,
Friskt,
&
Lyckligt år


kram josse

Monika sa...

Tack snälla du för hälsningen!

Äntligen verkar det gå för mej att kommentera här hos dej. Har försökt såååå många ggr!

Gott Nytt....FANTASTISKT År 2013 önskar jag Dej!

Kram
Monika

Frida sa...

Gott nytt år Tina! Kram Frida

Huset på Backavägen sa...

Vilket fantatiskt fint hem du har! Hit kommer jag på fler besök.

flohmarkt- impressionen sa...

Wundervoller Blog **** Happy New Year****

<3liche Grüsse Susi

pysseltanten sa...

Önskar dej en god fortsättning på det nya året...:)
Kram Git

Tove `blogg verden sa...

Godt nyttår til deg og dine :)
La meg il som følger her hos deg :)
klem Tove

Sallys hus sa...

Hej hej!
men åå vilka fina glas..
Gott nytt år önskar jag dig!
kram Katarina

toves sammensurium sa...

Det du skriver,kunne jeg ha skrevet til deg skjønne Tina.Du beriker mitt liv med dine funn,dine bilder,hele deg!Du åpner deg opp og forteller på godt og vondt,og bjuder på deg selv.Ser virkelig frem til 2013,la oss håpe det blir et fantatisk år,på alle måter,for alle!!!
GOdt Nytt År!
Toveklem;)

Hulda sa...

Takk for fine kommentarer fra deg gjennom året. :) Mye fint å se på her inne hos deg. Godt nytt år!

Landcharm sa...

Godt nytt år! Takk for hyggelige hilsen fra deg! Håper året blir bra for oss alle!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vårlängtan är stor här också, önskar en kort vinter och en låång varm vår.
God fortsättning och kramar
AnnaMaria

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Godt nyttår til deg også søte du :)
Herlig bilde :) Vakkert hjem har du.. gleder meg til å følge deg videre i 2013 :)
Klem tiol ldeg!

LantlivsAnette sa...

Gott nytt år på dig också...och jag ser framemot ett nytt bloggår med dig !!
Kraaaam Anette