lördag 17 november 2012

Ajajajaj...

Ja så är då ryggen "trasig" och man är sjukkriven igen...
Bara att vänta på att få SPRUTAN igen....
Ville ju göra så mycket...
Nu får jag vänta tills ryggen är någotsånär igen..

Började rensa ut lite förra helgen..
Är riktigt stolt över mig själv. :0)
Väggarna börjar bli luftigare, MEN
nu ser jag att jag måste måla väggarna snart..
Man ser avtrycken av vad som hängt där förut.. suck

Många av er har redan börjat smygpynta och jag blir sååå sugen på att börja,
men jag låter mig inspireras av er ett litet tag till... hihi

Tog en liten promenad idag och kan man tänka sig,
vägen förde förbi loppisaffären... hahaha

Blev inte mycket, men jag är nöjd... :)
Man kan ju inte gå därifrån med överfyllda väskor jämt...





                                Ropade hem 12 rosenkransar billigt på ebay... :0)






                   Från loppisaffären: Etageren, en gammal julgrans-spira och ett halsband...







                                     Rosenkransarna delades upp på mina Ladies





















                                                       Lite blandade bilder:











































                           Foten från den "nya", fick den högra provdockan ta över....






























                                               Här står min "nya" skönhet... :0)
                                       Hon fick foten från en annan provdocka...











Eftersom jag inte kan göra så mycket p.g.a ryggen,
så händer det inget här för tillfället....
Deprimerad av vädret blir man ju oxå... grått grått grått... suck

Ska muntra upp mig med att kolla era underbara bloggar och hämta inspiration inför advent.... :0)


                                Hälsar mina nya följare varmt välkomna hit till mig...

                                                                 
                                            

                                         ❤  Ha en mysig helg, mina goa! 





24 kommentarer:

ROMANTIK & GAMLA SPETSAR sa...

Men usch vännen!!!!!
Din jäkla rygg.....sååå tråkigt!! Hoppas du får spruta snart så du blir pigg och kry snabbt igen!!
Man känner sig ju så himla "off" med ont nånstans... jag har ju mitt knä att bråka med...det gör ingen glad :(
Älskar dina "damer"...helt fantastiska!!
Må så gott (...du kan med en krånglande rygg)
Varma kramen Anetthe

Tinis vita hem sa...

Så fina fynd du gjort igen, gillar särskilt den gamla spiran :)
Tråkigt med ryggont. Hoppas den fort blir bra!
Ha en god fortsättning på helgen!
kram Tini

Fågel Blå sa...

Stackars dej,,, hoppas du blir bättre snart,,
Och vad mycket fint du visar,, rosenkransarna var hur fin som helst!
önskar dej en fin Helg!
Kramis Kathrine

Ericas Vita Drömmar ♥ sa...

Inget vidare med "trasig" rygg :(.
Hoppas den blir bättre snart. Min krånglat i över 3år.
Vilka fina fynd du gjort.
Och alltid vackra bilder visar du.
Ha det så gott du kan.
Kram Erica

toves sammensurium sa...

Huff....så kjedelig med ryggen din!!!Min "rygg" har akkurat fått diagnose,og jeg har visst Fibromyalgi!Må ta livet med ro...passer meg dårlig :/
Men du...jeg tente på en sak...har du noen gang hatt et interiørmagasin på besøk?For det burde du absolutt!!!!!Elsker bildene fra rundtomkring,og prøvdukkene ble sååå fine med rosenkransene!!!!Prøv å kose deg mens du går hjemme,det gjør jeg :)
Toveklem:)

Hagbacken sa...

Men åå din stackare, vad jag lider med dig :(

Men superfina fynd har du iaf gjort :)

Krya på dig nu!

Kram!

LOPPISLIV sa...

Aj då så trist med ryggen som krånglar, nu får du vila dig riktigt ordentligt. Ohhhh så fina halsband du fyndat!!! Fin helg till dig, och krya på dig!! Kramen Paula

Tre Engler sa...

Ufff høres ikke godt ut!
Kjempe trist at ryggen din krangler:( du må passe på deg selv og ta det med ro!

For noen vakre rosenkranser:) sånne ønsker jeg meg også!!!!
Nydelige bilder som alltid:)
Ønsker deg riktig god bedring:)
Masse klemmer Merete

s'Shabbyhus sa...

Ich staune, wieviele Büsten du bei dir Zuhause hast. Und die hübschen Hutschachteln! Total schön dekoriert hast du. Ich weiss fast nicht, wo ich überall schauen soll....das gibt es so viel Schönes :-). Ich wünsche dir einen schönen Sonntag, liebe Grüsse Barbara

Mina drömmars hus sa...

Stackars dig. vilken eländig rygg.
Så fina fynd, waow!!!!
Önskar dig en mysig söndag och hoppas att solen lyser på dig.
Kram
AC

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var inget bra, jobbigt när ryggen krånglar. Men bra att du får vila och bara ha det gott. Promenader är bra för onda ryggar och att kika på lite loppis är också väldigt bra för ryggont...fniss. För visst behöver vi muntra upp oss i det här gråtrista vädret. Superfina rosenkransar och spiran är jättevacker.
Kramar och krya på dig
AnnaMaria

Hulda sa...

Så stemningsfullt og vakkert hjem du har. Nydelig skap og smart å ha en knaggrekke på den ene siden av det. Skjønne rosenkranser du har kjøpt.

Tina sa...

Nää, stackars dig!!
Dina halsband är så fina!
Jag tänkte på dig i lördags då jag besökte en butik i Danmark. Du skulle varit med och jag lovar att vi hade haft kul, höll på att smälla av allt fint jag såg! Lägger snart ut bilder därifrån...

kramkram o krya på dig!

Anki sa...

Stackars dig vännen, hoppas du blir bättre snart!
Haha,märken å väggarna känns igen, fast här är det mer som en fd spikmatta...hmm dags att måla?!
Fiiina fynd, du har fint som tusan du, alltid ser man nåt man inte sett förut;)

Sköt om dig!
KRAAM!

Källeboda lantliv sa...

Stackars dig ! Krya på dig ! Ryggskott inte att leka med ...ja man blir lätt deprimerad av vädret ...håller med ! Försöker att inte tänka på det .. Tränar på ljusglimtarna i vardagen .. Man måste uthärda.. Jag har redan börjat pyssla å tända ljus ... Var rädd om dig ! Kram jeanette

Familjen Zaar sa...

Huvva ryggen är inte kul när den är trasig :(( Mysiga fynd som alltid & fina blev de allihop ! Usch ja vädret är inte kul just nu, bara grått & rått ! Jädra tur att jag har mina skrotspanare, inte visste jag att det fanns "guld" i skogen ;)
Hoppas att ryggen vill lira igen snart !
Kram Anki

Frida sa...

Vilka fina loppisfynd, julgransspiran kommer att bli fin i granen, hoppas du blir bättre i ryggen!
Kram Frida

Pia sa...

Hejdlösa du! Inte ens ryggont sätter stopp för ditt spanande loppisöga! Superfyndat!!!

kramar!
-pia-

Sallys hus sa...

nej men ajajaj...din stackare! det där är inte kul alls..:(
Du har det så fint!
Vilka fina kors..
kram katarina

Mitt vita hem sa...

Fyndat så mycket fint, som vanligt! :)))
Sockerruskor är dom ströare i silver jag visat på bild några gånger. :)
(Klicka på ordet sockerruskor i inlägget så kommer du till en bild på dom!:)

Kram Åse

lallbacken sa...

Stackare med ryggen. Inget vidare. Jag tog en tur till kiropraktorn förra veckan, så jag känner med dig ;) Fina fynd du gjort!
/mia

idémakeriet sa...

Aj det låter inte särskild roligt att du har sån besvär av ryggen.
Du har riktig en spårhund näsan för att hitta fina fynd eller hur?
Mmmm de rosenkransar, jätte fina.
Kram Gerda

Änglarnas hus sa...

Det var fina och MÅNGA du fått tag i!! Behövs ju till alla dina damer!!

Njuter av alla dina fina bilder :)

kram kram Sanne

Hanna sa...

så otroligt mycket fint.
ha en fin kväll.
kram
Hanna