fredag 10 augusti 2012

Tar en semesterpaus...

Hej mina fina...

Måndag är sista arbetsdagen innan semstern del 2 börjar.. :))
Så jag tar nu en semesterpaus...
Har för mycket annat i huvudet just nu...
+ fjärilar i magen.... hihi
Bara synd att jag flyger ifrån det varma vackra vädret... :))
Men mina vänner värmer mitt hjärta istället...
Mer än så säger jag inte.. hihi


Har inte loppat nåt på sista tiden, men vem vet jag kanske hittar nåt "hemma"..






               Jag tog bort den röda träramen från tennisracket och hängde upp den...







                                                        Tycker det blev bra... :)







                                                           Hyllan över soffan














                                                        Solen sken så vackert















                                Tog bort fruktlådan och ställde dit näverkistan istället..
                                              Den rymmer nu alla tidningar....







              Den är lätt att skjuta undan, eftersom jag skruvade fast små hjul under... :)

















                                              Den här damp ner i brevlådan idag....






                    Den innehåller bl.a ett härligt reportage från MIA´S vackra hem







                                                   och andra vackra saker...








                            Ja nästa vecka är det dags igen... Lääängtar sååååå... :))






                           Kommer ändå att titta in hos er när tiden tillåter... :))
                                   Måste ju kolla vad ni har för er... hihi
                                                     Hej på ett tag...






27 kommentarer:

G:a Affären sa...

Det är verkligen härlig läsning att du har annat i huvudet och fjärilar i magen och hjärtat tas om hand av vänner. Jag förstår att det inte blivit något loppat!

Trots en dag kvar på jobbet önskar jag dig en härlig semester och välkommen "hem" igen!

Kramar
Cia

Tre Engler sa...

Så herlig med ferie:) det fortjener du, så du må kose deg masse:)
Herlig med gamle rekk-eter:) og som vanlig har du bare utrolig vakre bilder og masse flott:)

Ha en herlig ferie vennen og kos deg:)

Klem Merete

Hagbacken sa...

Ha det nu så jätteskönt! Låter verkligen trevligt med fjärilar i magen..tänkt skriva det länge men inte tagit mig för..önskar dig all lycka ;)

Kram Linda

Pia sa...

Verkar mycket lovande, om än lite kryptiskt...

Härligt med semester! Jag skall på jobb ännu idag, men sedan börjar min semester del 2 också!!!

Du ser ut att ha en liten "sporthörna" ser jag!

Kramar o ha det så skööönt!
-Pia-

Tina sa...

Oj, är det nu du sticker hem!
Jag önskar dig en trevlig semester, för jag vet hur mycket du längtat...

puss o kram Tina

LantlivsAnette sa...

Ha det nu såå bra på semestern del 2..så härligt att ha semmester kvar..
Himmel vad du har fina saker, jag sitter här och bara stirrar på allt vackert som du har !!
Kraaam Anette

VITT & VINTAGE sa...

Aaaaahh....låter härligt!!! Både med fjärilar i magen och semester...hihi ;) Förstår dig så väl, underbart att det är dags nu!! Vilka fina saker du har!!! Älskar allt hemma hos dig...fantastiskt!!
Ha det BÄST nu...njuuuut av ...hmmm...allt...fniss!!
Massa varma kramar Anetthe

Fågel Blå sa...

Härligt med semester,,, och att få komma hem.

Hoppas du får en fin SEMester
Kra,ar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

När man har sockerdricka i magen, när det liksom bubblar av pirrighet, det är lycka. Du kommer få en härlig semester del 2, ha det så gott vännen.
Kramar
AnnaMaria

Tinis vita hem sa...

Så mycket fint du visar, jag bara sitter och suckar :)
Jag fick oxå nyaste Bolig Dröm och det finns såå mycket fint i den.
Önskar dig en riktigt trevlig semester!
kram Tini

Lantliv i Norregård sa...

Ha det så skööööööönt:))))

Kram Malin

hemma hos lilla mej sa...

Ha nu en skön och härlig semester.Kramar Rita ♥

Mina drömmars hus sa...

Härligt!! Ha det riktigt underbart och skönt!!
Kram
AC

Hulda sa...

Blir alltid inspirert av bildene dine. Smart å henge opp rackerten. Ga en fin effekt. Nyt ferien!

Anki sa...

Heej vännen!
Du har så fint, så fint, suck *ler*
Hoppas du får det helt underbart "hemma", ah det är klart att du får!
Sköt dig och sköt om dig!

Goa kramen!

Anki sa...

Haha, söndag och jag lider fortfarande...näää så illa var det inte! Men jag fick fan räkna in båtarna i lördags morse, se att alla låg på sin plats, fniss...huuur det kan bli!

Ha det gott nu och njuuut!
Goa kramen!

LOPPISLIV sa...

Låter så härligt att ha semester kvar, vad mysigt att ha detta nu framför dig. Njuuuut nu av din ledighet. Spännande med fjärilar i magen :-)) Det mår man bra av!!
Själv har jag lite söndagsångest idag, imorgon bitti börjar jag jobba igen efter 4 veckors ledighet, känns lite snopet att tiden gick så fort...men det gör den ju alltid när man trivs :-))

Ha det nu så gott!!
Stor kram Paula

Källeboda lantliv sa...

Du visar alltid så härliga bilder .. Jag tycker du har ett så mysigt hem .. Gillar din stil å grejer ..fortsätt så .. Jag har haft dåligt med tid att kommentera på sistone bara .. Men kikar in emellanåt .. Kram jeanette

Frida sa...

Härligt att du har mer semester att se fram emot:), jättefint tennisracket, jag hade gärna haft ett sådant på väggen. Hoppas du får en härlig semester!
Kram Frida

G:a Affären sa...

Kikar in igen för det är väl din sista dag innan semestern.
Köp en lott Tina! Det ska jag göra och hoppas på mindre tid för arbetet.

Ha det så bra och njuuut!
Kramar
Cia

Änglarnas hus sa...

Fantastiska motiv du fotat..såå fint!!
Hoppas du får en toppensemester här hemma och jag tror att du tog m värmen hit för nu är det äääntligen sommar här!!

Kram kram Sanne

toves sammensurium sa...

Kos deg på semester tina-vennen!!!!
Gleder meg til du er tilbake full av inspirasjon ;)
Toveklem:)

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Fina du!
Önskar dig en underbart fin semester!
och vilken fin tidning vackra bilder!
Massor av kramar till dig
och trevlig helg!

Monica sa...

Alltid så mye fint å se her hos deg.
God ferie :))

Karin Krut sa...

Hej Tina! Vilka fina härliga bilder du lämnar oss med när du har semester. Hoppas att du har det jätteskönt och avkopplande och dom där fjärilarna låter ju spännande ;)
Kramar Karin

Hemma hos Ingeborg sa...

Kika in hos mej, du har något att hämta där.

Norr om Köpenhamn sa...

Så härligt vännen! Hoppas att du får det riktigt skönt där 'hemma' :)
Ta väl hand om dig och kramis
Ulrika