onsdag 23 maj 2012

SEMESTER!!! :0))

Ääääntligen semester!!! :0))
Ja nu börjar ena semstern, har 2 veckor semester i agusti igen!! hihi
Vad jag har längtat efter den och det härliga vädret därtill...
Helt perfekt!! :0)
+29 grader och sooool!! Vad vill man mer??? :0)

På tisdag flyger jag hem och det ska bli sååå underbart!!!

Har budat hem lite på ebay och hinner det komma till lördag, så visar jag det då!
Därefter blir det en paus på 2 veckor!!'
Och sen hoppas jag att jag har lite nya bilder att visa..
Börjar bli pinsamt med alla repriser...

Jag tackar er alla för era såååå goa kommentarer, det värmer sååå och sporrar mig otroligt... :))
Det är så skönt att ha er, att veta att det finns fler inredningsgalna kvinnor därute...
Och kunna dela sitt stora interesse med varandra.. :)
På jobbet tycker de jag är "tokig" som frågar om de har gamla rostiga fotogenlampor, gamla fönster eller dörrar liggandes.... hahahaha
Sopor för dem, skatter för mig....
Tur att det är så, annars skulle man ju inte få tag på nåt!! hehe


Tvättar och funderar på vad jag ska ta med mig hem,
det får ju inte packas för mycket, för det ska ju få plats med lite fynd hemifrån... hihi

Katterna stannar här hemma, har 2 söta väninnor/arbetskollegor, som turas om med att sköta om katterna, mens jag är borta... :0)



Så nu ska jag dona lite här...














































































                                      Ha en underbar slutspurt på veckan, mina goa!!


24 kommentarer:

G:a Affären sa...

Jag beundrar din hattsamling, en sådan skull sitta bra i det varma vädret.
Skönt att du ordnat med kattvakt också, katter trivs nog bäst hemma.
Då får jag hälsa dig välkommen hem till Svedala!
Kram, /Cia

Ericas Vita Drömmar ♥ sa...

Vilka VACKRA bilder du laggt upp,igen :)
Önskar dej en härlig semester.
Kram Erica

VITT & VINTAGE sa...

Vad underbart härligt med semester!! Tror du kommer att få det kanonbra!
Vilka fina balkongbilder!
Kramisar Anetthe

Tina sa...

Det är väl tur att smaken är som baken, annars kunde man ju aldrig hitta fynd!
Så himla skönt med semester, är du glad så är jag glad.
Du din lyckost kan ju dessutom vara hur snygg som helst nu när solen skiner, vilken hattsamling!!

KRAAM på dig fining

weisses herz sa...

Danke dir für deine lieben worte! Ich bestaune immer und immer wieder deine vielen vielen wunderschönen sachen! Zu dir würde ich gerne mal shoppen kommen, smile!! Herzliche grüsse! Rita

Anno 1907 sa...

Ach ja...da komm ich auch...shoppen bei Tina...mit Rita...ghihihi....Du hast wundervolle Schätze, und deine Katze ist ja soooo süüüß und schneeweiß♥ GGGGLG, Biene♥

Mina drömmars hus sa...

Mysiga bilder som vanligt. Men vad skönt med semester. Kom plötsligt på att jag har heller inte så lågt till min.
Ha det gött
Kram
AC

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Nydelig bilder hos deg som alltid :) Et nydelig hjem du har - så inspirerende :)

Så herlig med ferie :) Og for et ferievær du får - perfekt :) Jeg ønsker deg en riktig god tur - kos deg masse!! :)

Klemmer og koser til deg :)

Mitt vita hem sa...

Är avundsjuk på din fina hattsamling! :)
Jag har bara fått tag på en vit (ny) som jag tänkte ha i sommar på stranden! :)
Dina fina bilder tröttnar man aldrig på, du visar ju såååå mycket fint! :))

Ha nu en underbar semester.

Kram Åse

Lantliv i Norregård sa...

Ha en riktigt skön semester, vilket väder!!!!

Kram Malin

Tre Engler sa...

Hei!
Som vanlig har du bare utrolig herlige bilder:) likte så godt din samling av hatter:)
Blir nok koselig å komme hjem nå, herlig med litt ferie:)
Sov godt

Klem Merete

Syster vit sa...

Du har verkligen prickat in det fina vädret till din semaster, hoppas den blir toppen.
Kram Liselott

tinemor sa...

Herlige bilder!
Ritig god semester og kos deg masse
Klem/kram

toves sammensurium sa...

Og akkurat slik skal det være...vi skal alle være forskjellige og ha forskjellig smak!!!Men din smak,- denelsker jeg og selv om du tror du legger ut samme bildene opp igjen hele tiden så er de alle sammen utrolig finee for meg ihvertfall!!!! Og så er det alltid spennende å se hva du finner på ebay og loppis.- der er du mester!!!
Nyt deilige feriedager Tina- kos deg hjemme så gleder jeg meg til å se mer av deg senere :)))
Toveklem:)

Shabby Landhaus sa...

Hallo Tina!

In deinem Wintergarten würde ich gerne mal einen Kaffee trinken.....da würde ich mich sogar setzen.....das heißt was,denn ich mache alles im Laufschritt :o)
Super gemütlich!

Liebe Grüße
Sigrid

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har så somrigt och fint, väggen med hattar är ljuvlig. Och det ser ut som du kommer få fint semesterväder, så roligt och åka hit en tur.
Solig kram
AnnaMaria

Lena Hälsingland sa...

Underbara bilder från ditt mysiga hem!!!


Ha nu en underbar semester i Svedala!

Norr om Köpenhamn sa...

Önskar dig en helt underbar semester! Så mysigt att resa hem :o)
Med din näsa för loppisprylar, så tror jag säkert att din resväska kommer att vara smockfull av svenska fynd ;o)

Må gott vännen och ta väl hand om dig!!
Kramisar
Ulrika

idémakeriet sa...

Kan tänka mig vännen att du längtar som in i norden.
Ja hihi tur att det finns människor som slänger sopor.
Bra att paketet kom fram till din mamma, konstigt att man plötsligt inte existerar längre.
Ha det så gott där i solen.
Kram Gerda

Fågel Blå sa...

Mysigt med semester hoppas du får en underbar sådan!
Härlig hattvägg du har!
Önskar dej en fin Helg!
Kramar Kathrine

Anki sa...

Detsamma till dig vännen...å jag tröttnar aldrig på dina bilder *ler*

Sköt om dig & kramen!

Hulda sa...

Fantastisk herlige sommerlige bilder! Jeg skulle gjerne hatt noen slike hatter, så utrolig dekorativt der de henger. :) Nytt innlegg hos meg også. :)

Sallys hus sa...

Hej vännen!
fler som är vakna mitt i natten...;)

Vad härligt att flyga hem o tanka lite närhet från nära o kära...;)
Skönt att dela upp semestern lite och augusti brukar ju alltid vara fin..

Näää det är nog inte så farligt med tummen....sist jag bytte plåster såg det ok ut och bara jag inte petar på tummen gör det inte ont alls. Men jag håller koll jag lovar....;) Vill ju inte få blodförgiftning eller så.

Ha en skön lördag!
Kram Katarina

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar dig en jättefin helg
Varmaste kramar Från mig!!!