lördag 19 maj 2012

Inspirationsfattig...

Har ingen inspiration alls för tillfället...
Flyger ju hem på semester om en vecka och allt rör sig om det nu.. :)
Organiserat kattvakter, handlat, köpt presenter osv
Blir inte mycket gjort nu i lägenheten.. Inredningstekniskt alltså.. :0))

För första gången gick jag hem utan att ha hittat något i loppisaffären...
Kanske lika bra det... :0)

Det är borgfest uppe i Borgen och de fyrar av kanonerna...
Buller och brak, men kul... :)
Ska kanske gå upp dit i morgon...

Solen skiner, lite blåsigt, men +24 grader!!
Man känner att sommaren är på väg... :0))




                                                              Borgen här i stan
                                                                (Bild från nätet)





                                                                 (Bild från nätet)





                                                                  (Bild från nätet)







                                                       Nummerskylten har kommit...






                                                              Och fått en plats tills vidare...






                                            Ställde ner den stora hästen i källaren
                                                    Nu syns speglarna bättre..














                                                                Sovrummet




















































































                          Den här godingen väntar på mig när jag kommer till Sverige...
 Det är nåt jag köpt av söta Gerda med den underbara bloggen Ide'makeriet!!!
                                  Kolla in hennes underbara blogg och webbutik!!

                                   Vad det är får ni se när jag kommit hem igen... hihi
                                        Det är iallfall något jag velat ha lääääänge... :))



Hoppas ni inte tröttnar på att se repriser,men som sagt,här händer det inte mycket nu...



                                              Ha en underbar helg, mina goa!
                           Och tack för era härliga kommentarer! Ni är bäst!!
                                               
                                                                           ❤

                                 Hälsar mina nya följare varmt välkomna hit till mig!
                            I welcome my new followers and hope you'll like it here by me!









24 kommentarer:

HANNES DAGBOK sa...

Ojojoj!!! Her var det jo det ene nydelige bildet etter det andre! Forelsket meg helt i hyllen med skiltet og barneskoene...så nydelig!

Ha en finfin lørdag Tina og TAKK for dine alltid like hyggelige besøk hos meg!

Klem!

Tina sa...

Härliga bilder!
Jag gillar nummerskylten, så läcker.
Jag fixar en massa men det är bara väggar, tak och så. Inget spännande, bara praktiskt.
Kul att åka hem, kan jag förstå.

Ha en fin kväll! kramen

Mina drömmars hus sa...

Du har verkligen hur mycket fina saker som helst. Skylten = great!!!
Inspirationen kommer och går...så är det nog för oss alla.
Ha det toppen i det underbara vädret som ni verkar ha.
Kram
AC

Tre Engler sa...

Hei!
Som alltid er det bare utrolig fantastiske bilder du kommer med:)
Helt nydelig:)
Raden med gamle baren - sko var herlig:)
Syntes du kommer med masse inspirasjon til oss:)
Kos deg på ferie hjemme:)

Klem Merete

Tinis vita hem sa...

Vacker stad du bor och fina bilder från ditt vackra hem :) Ha en skön söndag!
kram Tini

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Så nydelige bilder hos deg :) Så lekkert med alle de søte barneskoene på knaggrekka :) Likte skiltet godt også :)

Og du, du har du header, har du ikke? Den var skjønn!! :)

Ser ut som en flott by du bor i :)

Kos deg, og gled deg til ferien din, vennen :)
Klem og kos Lisa:)

mormorMärtas sa...

Va mycket fina grejer du har!!!
Jag tycker särskilt om den stora linjalen... och alla fina skåp förstås.
Hoppas du får en härlig semester i Sverige.
Kram Annika

Mitt vita hem sa...

Är avundsjuk på dina fina speglar - är det kaminspeglar?
Kanske kan jag hitta sådana i Frankrike i sommar..... Hoppas det. :)
Ha en underbar semester i Sverige, vi ska ju få ganska fint väder tillveckan! :)

Kram Åse

Mitt vita hem sa...

Förresten, gillar din nya banner! Riktigt snygg! :)

Kram igen!

Anitas hus sa...

Wow, her var det mange lekre bilder! For ett nydelig hjem du har.

Her venter vi på sommeren, men den skal visst komme denne uken så da krysser jeg fingrene. Nå er jeg lei av å fryse;)

Nyt resten av helgen!
Klem, Anita:O)

G:a Affären sa...

Men Tina, du som alltid levererar så mycket måste väl få känna dig tom på inspiration någon gång. Gissar att du är helt inställd på hemresan nu.
Skorna på rad gillar jag verkligen och blir nyfiken på vad du köpt hos Gerda!
Önskar dig en fortsatt varm och fin söndag,
kram /Cia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer bli roligt och åka och hälsa på alla i Sverige, och hämta det du köpt av Gerda. Men även om du inte har något nytt så har du alltid fina bilder och visa.
Kramar
AnnaMaria

Familjen Zaar sa...

Det är så härligt att frossa i dina bilder med massor av "vill ha"
Saker ! ;) Hoppas att du får det jättehärligt i Stockholm !
Kram Anki

Det vita dårhuset sa...

Men viiiilken garderob!!! Shit va fin :)!!

Ta du semester och jag hoppas du får en riktigt bra sådan!

Stor kram //Erika

kråke sa...

Urläcker nummerskylt:)) Ha en härlig start på veckan:))

kram kråke

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei!! For noen flotte bilder du viser her! Blir deilig med ferie!
Guddd så masse flott du viser, falt helt for det nummerskiltet!

Ha en nydelig ny uke!
Klemmer

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar dig en jättefin Måndag
Kramar Tina!

Källeboda lantliv sa...

Å! Så mycket fint du visar .. Underbart hem du har .. Måste vara kul att komma hem igen å hälsa på .. Kram jeanette

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Åh åh du har såå fint överallt .. kram sussie

Anki sa...

Vännen, dina bilder är allt annat än inspirationsfattiga iaf, det är som att bläddra i ett inredningsmagasin *ler*
Nä köpte du den av Gerda, jag kikade på den när hon visade loppisbilderna, fast den kommer att passa mycket bättre hos dig!
Ja välkommen hem då och hoppas du får en underbar semester...vädret är ju på topp här nu, varmt så jag tror jag storknar, fniss!

Goa kramen!

PRINCESSGREENEYE sa...

Liebe Tina - ich freue mich ja grundsätzlich wirklich über JEDEN Kommentar - sind Kommentare doch "das Salz" in der Suppe beim Bloggen!!! Aber Deine Komplimente zu miener "neuen" Küche haben mich wirklich verlegen gemacht - ich danke Dir dafür!
Bisher hat JDL aber vermutlich noch nichtmal gemerkt, dass wir überhaupt "ein Dach über dem Kopf" haben. Aber die Anerkennung in der Bloggerwelt ist schon ein grosses Geschenk!
Übrigens Deine Haknleister mit den Kinderschuhen ist wirklich zu schön!
Hasst Du schon Urlaub oder bist Du schon wieder zurück?
liebe Grüße
Jacqui

Shabby Landhaus sa...

Hallo Tina,
ich hatte auch Schiss vor der Säge....ich wollte aber unbedingt so eine Verzierung :o)

Deine Fotos sind wie immer toll!

Liebe Grüße
Sigrid

Frida sa...

Fina bilder som alltid här hos dig! Visst känner man att sommaren är på väg här har vi haft över +25 grader skulle jag tro och värmen lär fortsätta efter vad jag har hört:). Hoppas du får en trevlig resa till Sverie! Kram Frida

Ann-Catrin sa...

Godkväll!

Alltså du har så vackra fina bilder man kan inte få nog av dom.. härligt att du lägger ut så många
Mycket man vill ha på bilderna

Stor kram
Ann-Catrin