torsdag 19 april 2012

Händelselöst....

Här händer det inte mycket....
Håller på att måla 2 fönsterluckor (sittandes), och DET är inte roligt...
Sååå pilligt och tidskrävande.. bläää
Lamellerna är vippbara och det underlättar ju inte det hela...

Här är det +16 grader och solen skiner... tidvis regnar och stormar det oxå!!
Aprilväder...


Idag blir det blandad kompott igen...



























 









































































































































































































                                              Ha en fin slutspurt på veckan, mina goa!



PS. Ni som har ord-kontroll, SNÄLLA ta bort det!!! 
Det är såå irriterande, för att man ibland inte kan tyda vad det står...
Gå in på Inställningar, därefter Kommentarer, skrolla sen ner till "Vill du visa ordkontrollen för kommentarerna" Där klickar ni NEJ
Sen "Spara inställning"! Voila!




22 kommentarer:

Tina sa...

Jag vill ha en gammal väckarklocka jag också! Din är så fin!
Jag känner mig helt slut, måste nog vila lite middag...så här lär det väl inte heller hända så mycket mer idag.

kramen på dig

Tre Engler sa...

Hei!
Nok en gang så har du bare helt utrolig vakre bilder:) dette er så meg, men har lang vei igjen!
Likte den gamle kuleramme også alle de flotte bystene du har:) ser etter sånn selv, men de er så innmari dyre!
Tusen takk for mange gode innspill til mine vinduer:) får se hva jeg havner opp med!

Ha en strålende kveld!

Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är jobbigt och ha ont i en fot, hoppas det blir bättre snart.
Läcker bild-kompott idag som vanligt.
Kramar
AnnaMaria

Pia sa...

Det var den bästa kompotten ever!

Kraameliskraam!
-Pia-

Tina sa...

Hej igen
Jo, jag handlade en massa småprylar denna gången. Slank in på en loppisgata i Nörrebro och hittade en låda med fin patina.
En butik jag gillar är Bungalow, köpte flera grå/svarta askar och blå/vita dukar, Ja, du läste rätt. Jag ska sy kuddar av dem, till Shedet i sommar. Kuddarna var så fasligt dyra så jag tar saken i egna händer...

kram kram

Anki sa...

Va!, du har ju sommar! Här är det snorkallt och storm, brrrr...
Ha en fin kväll vännen!

Kram Anki

Tinis vita hem sa...

Ååh, så ljuvliga bilder, ditt hem är bara såå fint :)
Ha en fin helg!
kram Tini

Jenny sa...

Oj, så mycket vackert du har i ditt hem! Vilken inspirationskälla!

Jag ser mina stunder med penseln som en chans till att fundera och filosofera i lugn och ro... Händelselöst, ja kanske.
Meningsfullt, oerhört!

//Jenny

Marie sa...

Underbart fina bilder, så många fina saker du har!

Trevlig helg!
Kram Marie

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Det er så utrolig mye vakkert hjemme hos deg ♥

Nyt kvelden Tina ! ♥

Klemmis :)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Ååå..her kan man virkelig drømme seg bort, Tina :) Så utrolig nydelig bilder fra ditt vakre hjem <3 Alltid så inspirerende å titte inn hos deg :)

Ha en fin fin kveld :)
Klem Lisa:)

white life© sa...

Was für eine Fülle traumhafter Fotos! Ich bin total begeistert und kann mich gar nicht satt sehen! Eine Ecke ist schöner als die andere und ich könnte gar kein Favoriten-Bild benennen ... alles ist so toll!!!

Natürlich darfst du 'Omi's Stauraumturm' zeigen. Du darfst sogar Fotos aus meinem Post nutzen. Hauptsache du verlinkst auf meine Seite :D.

Ich freue mich wirklich, dass dir die Idee sooooo gut gefällt ..... mir nämlich auch ;).

GGLG
Tine

Fågel Blå sa...

Hej vilka vackra bilder du visar från dina rum!
Har jag ordkontroll???
Hoppas din helg blir fin
Kramar Kathrine

Ann-Catrin sa...

Hallå där!

men vilken kavalkad av bilder.. så man häpnar över allt vackert..
Du har det så fint!!!
Hoppas nu foten blir bättre snart.

varm kram
Ann-catrin

Änglarnas hus sa...

Hallojsan goding!!

Uuunderbara bilder..gillar dina kompotter så jag får frossa lite..är inspirerad av ditt sovrum..gillar ju att det är mycket saker..tyvärr är mitt såå litet..men det är dax att ta tag i det!!

Ha nu en riktigt härlig helg!!

Varmkramen ifrån Sanne

LissAnna sa...

Vackra bilder med massor av fint.:-) Stina

Mina drömmars hus sa...

Tjo hej och hoppsan!! Vilka härliga bilder.
Önskar dig en strålande fredagskväll
Kram
AC

Anki sa...

Är du klar?...jag har bara gjort en än, puh! Jag har nog kanske 10 st liggandes, men bara 3 i samma storlek...släpar alltid hem jalusier men kan ju inte använda alla...så varför kan man ju undra, haha?? Skrapa med kniv är bra, sandpappret gick ju åt i rasande fart...men jag trodde kanske du skulle "pistola" dina, fniss!
Jamen du måste ju visa, nyfiken ju!

Ha nu en finfin helg vännen!
Kraaaam!

Nyanser av vitt sa...

Tittar in för att önska dig en mysig helg.
Kram Agneta

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Tina
Jisses vad mkt fint du visar.....
å visst e de verkligen fram å tillbaka nu i vädret :)
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Frida sa...

Du har så fina saker, gillar dina apoteksflaskor, har försökt hitta sådana men de är inte lätta att få tag på. Hoppas du får en trevlig helg! Kram Frida

Miss Gracie's House sa...

Beautiful photos...especially the ones with the vintage dress form.
THANKS for coming by.
Rene'