söndag 1 april 2012

Vart tog värmen vägen...?!

Fy vilket väder!!
Friskt ute och blåser riktigt kallt!! Brrr..
Det ska t.o.m bli minusgrader på nätterna nu... Fy vale!!!

Men då kan man ju med gott samvete pyssla lite inne.. :)
Ska måla lite idag... :)

Loppade lite igår + att brevbäraren var här igen...Ni vet, ebay!  hihi







                                                       Hittade en underbar liten hylla...
                                 Nästan lite synd att måla den, men färgen är ju blää...

















                                          Hittade oxå glasunderlägg + hållare i silver









                         Brödlåda för allt krimskrams jag har liggande på köksbänken.... :)








                                               2 av mjölsäckarna la jag i fåtöljerna...




                                     Kuddfodralen väntar fortfarande på innerkuddar....





                            Tvättade dem i 30 grader, men de krympte ändå en aning.... suck


                                                      Jag håller utkik  TINA !! :0)







                                       Har nu äääntligen fått dit krokarna på hyllan... :0)
                                Hängde dit mina underlägg och de ser nästan ut som solar.... :)
























                      Med risk för att bli utskrattad... Har ändrat på skåpet igen!! hahaha







                                                         Ha en fin söndag mina goa!!

18 kommentarer:

Hulda sa...

Så flotte funn du har gjort. Den hylla var utrolig fin! Passer supert hos deg! Flott den hylla du har på veggen også. :) Fin søndag til deg!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja inte är den här, värmen alltså. Fy så kallt det blev! Den brödlådan var kanonfin, du är bäst i bloglandia på och göra fynd.
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Ja vet du vad det är svinkallt här,
5 minus i morse!
Vad du fyndar hela tiden!
Hyllan kan jag få köpa!!!
Den var finnnnn!
Ler!
Ha en fin dag
Kramar Kathrine

M a d a m e M o r e l l sa...

Köpte en spegel vars ram har den färgen - som på din hylla alltså,,,jag kommer måla om den. Svart eller vit tror jag.
Trevlig vecka och påsk söta Tina.

Frida sa...

Jag undrar med var värmen tog vägen, men det är väl det här som kallas för aprilväder!
Vilka fina saker du har loppat nu igen, du har tur du:).
Önskar dig en fortsatt trevlig söndag!
Kram Frida

Alfa sa...

Hei og hopp:0)
Takk for kjempe hyggelig hilsen inne hos meg, slikt varmer:0)

Nå fant jeg jo deg også, flott hjem du har. Så nå har du fått en følger til:0)

Ha en super påske.
Ps: Nydelige funn du har gjort.

Josefine sa...

Hej! Vilken fin blogg :)

Jag skulle vilja tipsa om min sida där jag säljer smycken i silver, ädelstenar och läder, www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit inför sommaren vettja! :) Glad Påsk!

Mitt vita hem sa...

Hej hej.
Som vanligt sååå mycket fint du fyndat! :-)
Är jätteavis på dina fina provdockor. Hoppas verkligen jag hittar några i Frankrike i sommar. :-)

Kram Åse

idémakeriet sa...

Ja värmen finns här i huset men därute är det brrr.
våren kommer igen det tar bara en liten stund.
Ja Ebay, tradera, blocket perfekta "affärer" eller hur?
Vilken fin hylla du hittade.
Är de underlägg gamla som hänger på krokarna?
Kram Gerda

LOPPISLIV sa...

Vilken bedårande liten hylla du hittade.

Blev jättefint med krokarna och alla underläggen hängandes som solar, charmigt!!! Så många fina fynd du gör hela tiden :-)) Ha nu en trevlig tisdag! Kram Paula

No34 sa...

Åhhh, glasunderläggen i silver....dom var ljuvliga!!! Och det var superläckert med dina fönsterluckor på väggarna!!
Ha det gott, kram Kate

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Här har våren gått och gömt sig med...vi får hoppas att den hittar tillbaka snart.
Gud så mycket fint du hittar! Blir riktigt avis ;)

Kram / Therese

Änglarnas hus sa...

hihi..inget större skratt då jag är likadan..det ska ju kännas rätt innan man kan känna sig klar!
Härligt att krokarna kom upp..blev såå fint ,med "underläggssolarna"

Varmkramen ifrån Sanne

idémakeriet sa...

Tack för svaret Tina, de var verkligen fina de där gamla underläggen.
Ha en skön kväll.
Kram Gerda

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Tina :)
Mange fine lopper du har funnet, likte veldig godt de glass underlagene og brødboksen var kjempetøff :)

Ønsker deg ei fin påske
Klem Mette :))

Norr om Köpenhamn sa...

Åååååh, precis en sådan liten hylla är jag ute efter. Det är typsikt att man inte hittar någon när man så gärna vill ha en. Alla jag har hittat har varit för långa. Men jag fortsätter leta....;o)
Jättefina saker du har hittat!!

Önskar dig en härlig påsk. Hoppas att du också får njuta av ledighet o påskägg :o)
Kram vännen
Ulrika

Monica sa...

Så mye fint du finner på ebay, likte brødboksen og hylla kjempegodt :))

Ha en fortsatt fin kveld :))

Anno 1924 sa...

Så mange fine ting du har funnet! Den lille hyllen var utrolig fin!
Ønsker deg en riktig god påske!