fredag 23 mars 2012

Vårens intåg på balkongen

Vilken härlig dag!!
Det är fredag och strålande sol, utlovade +20 grader!!! :0)
MEN... jag har kvällskift och missar det mesta.... snyft....
Fast det ska ju förbli så härligt, så jag får njuta i helgen... :)

Fönsterluckorna har anlänt och jag har t.o.m fått dem på plats!! :)
Det ser såå fint ut.... Är suuupernöjd!!
Det ska fixas mer på balkongen, har lite ide'er i huvudet..

Ska flytta om 2 skåp i morrn.
I tankarna ser det bra ut, nu får vi se om det ser likadant ut i verkligheten... :))
Sen ska jag måla lite. Och ändra lite. Bilder kommer naturligtvis när det är klart...:0))


Jag har läst hos många av er att ni har problem med att inte kunna lägga till/ändra i blogglistan.
Jag hade samma problem, men jag löste det med att helt enkelt lägga till en extra blogglista!
Fungerar super!
Ni kan ju se här nere till höger hur det ser ut... :))






                                                     Mina undebara fönsterluckor!! :)
                      Det ska donas och grejas innan allt är klart för denna sommar... :0)















                                                      Kan knappt se mig mätt.... hihi




























                           Budade hem en fin säck, vet inte om det ska bli kudde eller inte...
                                            Pälsen på stolen ska naturligtvis bort nu....








                                            Budade även hem detta underbara tråg!!
                                                                       (bild ebay)






                                  Så mina fina, nu önskar jag er en underbar fredag!!!

8 kommentarer:

Lisa sa...

For en utrolig herlig blogg du har <3 Helt etter min smak <3 Kjempefin <3

Her kommer jeg til å titte masse :)

Elsker vindusskoddene dine :)

Titt gjerne innom hos meg og:)

God helg:)

Vårklem fra Lisa:)

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhh så fina fönsterluckor!!!
Love it!
Hoppas du får en fin helg trots jobb!
Kramar Kathrine

Tinis vita hem sa...

Dina fönsterluckor är så ljuvliga :)
Ha en fin helg!
kram Tini

s'Shabbyhus sa...

Liebe Tina
Auch wenn ich bei dir nicht viel verstehe, aber der optische Blick reicht völlig aus :-). Die Läden sind wunderschön und der Mehlsack erst! Ist er neu? Ich wünsche dir ein schönes Wochenende, liebe Grüsse Barbara

Tina sa...

Fönsterluckorna är superfina, gillar säcken med..
Idag gick jag ute i bara skjortan, helt underbart!

Ha en trevlig helg trots jobb

Anno 1907 sa...

hihihi...mir geht es wie Barbara♥ Ich schaue mir sooo gerne Deine Bilder an...der Mehlsack ist wirklich wundervoll!!! Hab ein wundervolles WE; Biene♥

Frida sa...

Vilka fina saker du har och fina ting du har budat hem:). Låter härligt md sol, vi har haft dimma i en vecka nu börjar bli lite trött på det nu.
Hoppas du får en trevlig helg!
Må så gott!
Kram Frida

vitadrömmarobusigabarn sa...

Trevlig helg till dig också
Visst är det underbara dagar vi har ljuvligt!!!!
Varmaste kramar Tina