söndag 18 mars 2012

Härliga söndag...

Jag älskar söndagar,men bara när jag har middags-skift på måndagen!!
Då kan jag nämligen njuta ordentligt och behöver inte gå och lägga mig så tidigt... hihi

Fast jag blir väl väckt av brevbäraren i morrn...
Några ebay-fynd är på väg... :))

Visar lite fynd igen..
Hoppas ni inte tröttnar på mina resväskor...
Är inne i en resväskfas nu, men den är snart förbi..
man får ju inte plats med HUR många som helst... :))








                                       Hittade den här fina flaskan i min loppisaffär....
                                       Den är så vacker i när ljuset bryter igenom...





                                              De 2 små resväskornorna har kommit...
                              La tidningen ovanpå,så man ser hur liten den är. Sååå söt..





                                                             Den här är ännu mindre..









                                        Då de är så små, tar de inte så mycket plats... :))







                                                     De har flyttat in i sovrummet...








                                                    Lite lektyr....med härliga reportage

Man blir bara sååååå inspirerad....Och nu skulle jag vilja ändra på nästan allt.... suck.. :))




Ska nu njuta av ett bad... :)




                       Ha en mysig söndag och en fin start på veckan i morgon, mina goa!!


20 kommentarer:

Marit sa...

Heldige deg som fikk kloa i alle de fine koffertene!! Er på utkikk etter noen jeg også, så fine til både dekorasjon og oppbavaring!:)

Nyt kvelden!

Klem Marit

Rosa huset i vitt sa...

Vad mycket fina fynd du hittar.
Resväskor har jag hittat några stycken och dom är jag så glad över.

Ha en bra kväll
Kram Rosa

VITT & VINTAGE sa...

Hej FyndFia!! Du bara hittar en massa bra grejor... Jättefina resväskor!
Skönt att njuta av en söndagkväll, med ett härligt bad!!

Ha en riktigt härlig kväll!
Kram Anetthe

Änglarnas hus sa...

hallojsan vännen!!

Skönt att du kan njuta till fullo av söndagskvällen..jag förstår hur du menar då jag är leeedig varje måndag..mys!!

Du har verkligen fått "pippi" på resväskor..lätt att förstå..såå fina..har aldrig sett så små förut..är det barnväskor tro?


Varmkramen ifrån sanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så söta väskor, såna små har jag inte sett förut. Du har en kanonfin stapel nu. Och så fina fönsterluckor i förra inlägget, fin färg hade dom också.
Ha en mysig kväll
Kramar
AnnaMaria

Tinis vita hem sa...

Så söta små resväskor du fyndat och kistan underst är oxå jättefin :)
Ha en god början på den nya veckan!
kram Tini

Vintage House sa...

Hej
Jag har alltid tyckt om resväskor och har hur många som helst hemma men de kommer oftast till användning eftersom de är superförvaring....
ha en härlig söndagskväll och tack för din hälsning
kram sandra

Nellie sa...

Vad fina väskor! Jag har letat efter en svart länge nu, men har ännu inte hittat någon. Tittar bara in som hastigast. Håller på att baka bullar! Ha det bra!

G:a Affären sa...

Men så fint med så små resväskor och att trava dem på varandra är så fint! Nej, jag tröttnar inte och det är en bit kvar till taket, hi, hi!
Flaskan är också vacker i både sin form och färg. Jag hade några i källaren och blev så bestört när en stackars mus ramlat ner i en. Nu har alla fått propp i väntan på att komma ut i trädgården.
Ha en fin kväll,
/Cia

Wenche sa...

Heisann. kofferter blir det aldri nok av! annvendelig til så mye. Nyt badet:)))
å bli vekkt tidlig gjør vel ingenting om det er pakker det er snakk om,...:)

InWhite4You sa...

Hej vilka jättefina resväskor du har. Härlig tidning. Den vill jag köpa i morgon. Finns den på pressbyrån eller skickar du efter den? Ha en bra start på veckan. Kram Lena

Sallys hus sa...

Hej fina du!
Men ååå vad mycket massa många fina väskor du köper hela tiden...
Om du hade bott lite närmre skulle jag ha anlitat dig som min personal bagshopper...;)

Jätte fint är det med en hel hög så där..;)
Kram o ha en ny härlig vecka!
Katarina

sagolika sinnen sa...

Hej! Vilka söta kofferts!!! Du är en mästare på ebay. Har aldrig provat det, kanske borde... Har du något som du förvarar i dessa, eller är det eye candy only;) i vilket fall så är det ju lycka o hitta något som ger en glädje varje gång man sert. Du har ett intressant hem!
Kram Caroline

Pia sa...

YOU ARE AMAZING!!!! Du ;ser skatter som ur en snandl[da med spade! HJ"LP! Vad tog det [t min maskin___ Alla t'cken och bokst;ver med prickar p[ f;rsvann___ Och fr[getcken som du ser...

HJ"""LP!!!

KRAAAM!
/Pia/

M a d a m e M o r e l l sa...

Tack fina Tina för hjälpen!!! Nu blir det lättare att kommentera!
Puss och kram!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Resväskor kan man väl aldrig få för många av?! Superfina.
kram kram

idémakeriet sa...

O så himla fint med de små resväskorna staplade på varandra.
Jag är också en resväskoman, fast sista tiden har jag inte hittat så många fina.
Jag skulle också vilja ha sådana små som du har hittat. Jag har mest stora klumpiga och då blir det rätt så fullt packat i huset, ler.
Kram Gerda

Vit, vitare, vitast sa...

Men vilka fina väskor! Jag hade ett gäng gamla väskor för några år sen som jag kasta och som jag ångrar mig idag...
Ha en bra dag!
kram Sussi

Hammarsbacken sa...

Vilka söta små resväskor. Perfekt storlek. Jag försöker också hitta resväskor i modell mindre. De flesta är ju så stora och tar för mycket plats. Det är ju liksom (av någon konstig anledning) ganska fullt med saker i vårt hem ;) Kram Sonja.

Monica sa...

Så fine kofferter du har fått tak i, riktig fint med så mange sammen.

Ha en fortsatt fin kveld :))