fredag 2 mars 2012

GOD HELG

 Dagens God Helg på VI har uterum som tema, här är mitt bidrag!





                                                  Min balkong förra sommaren... :))






















































                                                  Ååååhh vad jag längtar till detta!!! :))                                      
                                           Ska bli sååå härligt med frukost på balkongen
                                        och ljumma kvällar med en kall öl eller ett glas vin..... :))





Har fyndat på min loppis idag!! Lycka!! :))
Men jag ska ju på storloppis i morgon, så ni får vänta lite på "fynd"-bilder!!! hihi





                                                  Ha en mysig fredag, mina goa!!


                                  

11 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Du har så vackert uterum! Det skall bli roligt att se dina fynd :) Jag har oxå fyndat lite idag :))
Ha en skön helg!
kram Tini

Rosa huset i vitt sa...

Vilken härlig balkong.

Lycka till på loppisen .

Ha en bra kväll
Kram Rosa

Blommiga Rutan sa...

Men Åhhh, vilken balkong!
Helt underbart!
Blev så inspirerad!
Förstår att du längtar!!!

Önskar dig en skön helg!
Kram Anncathrine

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar dig en jättemysig helg
Ha så roligt på loppisen och hoppas du hittar
Många fina fynd
Kram Tina

Mina drömmars hus sa...

Men dra mig baklänges, oj oj vilken balkong.
Ha en riktigt skön fredagskväll
AC

Britt Kristin sa...

For en fin balkong du har...

Vis du titter innom bloggen min så vill du finne en giveaway...

Ha en fin kveld videre...

Britt Kristin

G:a Affären sa...

Har du så stor balkong....det blir som ett extra rum under stor del av året eller hur! Du har verkligen gjort det ombonat och mysigt där.
Hoppas du gör fina fynd på storloppis!
/Cia

sagolika sinnen sa...

Hej! Men jösses vilken balkong, har aldrig sett nåt liknande;) så urmysigt o det känns mer som ett uterum. Förstår din iver på att få komma ut där. Riktigt kul o se nåt man inte sett förr. Visst finns det balkonger med hemtrevnad o lull lull. Men det här va som ett helt möblerat rum. Snacka om att förlänga space på lyan ;))) ska bli kul o se vad du grejar till i sommar då...
Kram Caroline

LantlivsAnette sa...

Du måste ju ha världens finaste balkong !! Sååå vackert alltså..förstår att du längtar tills du kan sitta där o njuta..
Spännande att få se dina fynd sen..
Kraaam Anette

Levindas Värld sa...

Åh jisses vilken underbar balkong!!! Och så stor den verkar vara. Förstår att du längtar ut dit, det ser såå rogivande och härligt ut!

tinemor sa...

Åh, så fint!!!!
Kram