tisdag 14 februari 2012

Till er goa

                                                   


                                                 önskar er alla en underbar











                                       Har fått upp plåtlampan från lördagsloppisen











                                            Ser inte sååå illa ut... :) får duga!! :))









                                           Var lite färgblind i förra inlägget!
                                       Min "nya" Madame är lite blek i färgen,
                                vet inte varför jag fick för mig att hon var mörkare.... :)




                                        Kan knappt se mig mätt på denna skönhet....
                                                                   Kärlek!! :))















                                           Här mina nytillskott vad gäller (små) resväskor
                                          De är såå fina och mer ska det bli... hihi








                                                                   Och till sist:






Ha en mysig kväll!!


Hälsar mina nya följare hjärtligt välkomna! :)

22 kommentarer:

Vintage House sa...

Önskar dig en riktigt mysig alla ♥ dag!
Varmaste kramen
Sandra

Ericas Vita Drömmar ♥ sa...

Älskar dina fynd :)
Lampan,din madame,resväskorna...
Sååå fina
En trevlig Alla ♥ Dag
Kram Erica

VITT & VINTAGE sa...

Ha en riktigt fin alla hjärtans dag!!
Massa kramkram Anetthe

Tina sa...

Skickar dig en massa Alla hjärtankramar!
Damen är verkligen snygg, gillar den ljusa färgen.

Tina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Att din madame har så ljus färg är supersnyggt! Goa kissar har du också.
♥kram till dig
AnnaMaria

Riitta / Wanilla sa...

Trevlig Alla Hjärtans Dag!
Riitta

Tinis vita hem sa...

Lampan blev fin och de små resväskorna är så charmiga!
Ha en fin alla hjärtans dag :)
kram Tini

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar dig en underbart fin Alla hjärtans dag
Tusen kramar från mig!!!

peet sa...

Happy valentines day!

Lost of love from me!

Greetings Peet

Lilla Lycksta sa...

Önskar dig en fin alla hjärtans kväll.

Kram Camilla

Sallys hus sa...

Här kommer en alla hjärtans kram!
Vad rolig du är..haha...ny kärlek till en docka...inte illa....;)
Kissarna är så fina!
Nya fina fynd ser jag...väskor kan man aldrig få för många..
Kraaaaaaaaaaaaaam Katarina

Anki sa...

Detsamma till dig vännen...hoppas du haft en fin dag!

Kram Anki

Pia sa...

Hjärtlig vändag, kära du!
Såååå fin hon är, din madamme! Och för att nu inte tala om alla dina nya loppisfynd - igen!!!!

Krameliskraaam!
-Pia-

lisashus sa...

Fin lampa och så härlig din provdocka är, jag förstår att du inte kan se dej mätt!

Resväskor kan man aldrig ha för många av! Såååå fina dina är!

Dina älsklingar är för sööööta! Man smälter ju direkt! Exakt en sån kisse hälsade jag på i söndags! Vi har några vita katter som hör till en hästgård i närheten! Åh, så söta!
Tack för hälsningen hos mej! Hoppas att du fick en fin hjärtansdag!
Kram

Lisa

white life© sa...

Jedes Mal, liebe Tina, wenn ich auf deinen Blog schaue, sehe ich neue Dinge. Und alle sind sooo speziell und eine Augenweide. Ich freue mich auf weitere Fotos ... ;)

GGLG
Tine

Fågel Blå sa...

Hoppas du hade en fin Hjärtans Dag
Kramar Kathrine

Vita Paradiset sa...

Hej vännen!
Du är sååå snäll med dina kommentarer! Blir alldeles smickrad! Tack, tack söta du! Vilket otroligt kul fynd med lampan, jättefin! För att inte prata om provdockan, gahhhhhh..... så ljuvlig! Du har sinne för att hita mycket godbitar!

Önskar dig en alldeles fantastisk dag!
Kram Maria

Gúa sa...

Kära, kära Tina!
Jag vill bara ge dig tusenkramar för alla vackra, sympatiska, underbara kommentarer du alltid ger mig.
Mig fattas ord för din godhet.
Jag blir så glad, rörd, och alldeles alldeles lycklig.
Du berikar verkligen vår bloggvärld!

Älskar din provdocka!

Stor famn full av kärlek till dig, och må det goda springa runt dig, alltid!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ah.............. skulle gjerne hatt en sånn "dame"di er så flotte!!! :)
Nydelig hos deg!
Klemmer fra Solveig

Hammarsbacken sa...

Det blev ju hur bra som helst med plåtlampan. Söta katter du har.
Kram Sonja.

Anki sa...

Javisst är han *ler*
Det blev ju skitbra med lampan...jag kastar lystna blickar på en lampa jag med men dom är ju så förbannat dyra!

Kram Anki

Lavendel & Romantik sa...

Hej Tina... Du har det så himla fint och vilka härliga fynd sen. Ha det så gott nu Kram/Majsan