onsdag 22 februari 2012

Nytt försök!! :))

Nu kanske det fungerar! Håll tummarna, tjejer!! :)


Är inte roligt att det ska vara så krångligt med det här!
Om de åtminstone hade t.ex Paypal eller nån annan betalningsform på Blogger, för det är ju inte dyrt att köpa mer plats... Ca 30 Skr för 20GB!! Det räcker ju till några bilder!!! hihi
Men att bara kunna betala med MasterCard eller Visa är oförskämt!!







                                          Sen bilden togs har det blivit en liten resväska till... hihi








                                                              Bra förvaring oxå..













           


                            Har gamla resväskor lite överallt i lägenheten, tycker det är sååå fint... :)























Såå, nu håller jag tummarna att bilderna stannar där de är och inte försvinner igen!!



Tack för era goa kommentarer! :)


Ser nu att bilderna försvinner igen!! Jag ger upp....

7 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så tråkigt för dej,,, kommer att sakna dej!
Väntar troget här på dej!
Hoppas det ordnar sej!
Kramar Kathrine

VITT & VINTAGE sa...

Usch så tråkigt! Man blir ju så j-la förb.... när såna självklara saker inte funkar som de ska!!
Klart vi finns här när det löser sig igen!! Tur för mig att det händer just nu när jag ändå strular med flytt och allt annat, jag menar så jag inte missar något hos dig under tiden...;) Närå...bara skojar med dig, förstår att du är frustrerad när det ska vara så omöjligt att lösa nåt så pass enkelt...
Önskar dig stort lycka till med ditt #*%#§§ datastrul.
Stöttande kramar i massor från Anetthe

Tinis vita hem sa...

Hurraa!! Nu ser jag bilden på dina fina kappsäckar :)
kram Tini

Tina sa...

Ich kann mal sehen, es ist ein wunder!

kram

Millygarden sa...

Trist att det är så krångligt att uppgradera! Har faktiskt inte gjort det utan har istället plockat bort bilder.

kram Marina

Sallys hus sa...

Hej gumman!
men så trist!!
jag visste inte ens att det kunde bli fullt...
Mav knäppt att det är så krångligt...
Men du..kan du inte helt enkelt rensa bort gamla inlägg då?? Det kanske är jätte tråkigt men hellre det än att inte kunna blogga alls.
Hoppas det löser sig!
kram Katarina

Mitt vita hem sa...

Åh, hoppas det löser sig!
Hoppas jag aldrig råkar ut för detta. Kan man se någonstans hur mycket plats man gjort slut på och hur mycket man har kvar tro?

Kram Åse