tisdag 28 februari 2012

Lite nytt..

Här blir det varmare för varje dag!! Idag  +10 grader. Härligt! :))
Nu fattas bara solen...

Det är bara sååå skönt att obesvärat kunna blogga igen... :)

På lördag bär det av till en stoor loppis i stora grannstaden.
Den första för i år. Ska bli såå kul!!

Fyndade inte såå mycket i lördags, men  visar det ändå...
Plus lite blandade bilder






                            En liten pall, en liten resväska till och en gammal  apoteksburk




















                                                Och en ställning som vi inte vet vad det är...
                                         Det satt en stjärna på toppen, den skruvade jag av
                                       Vi tror att det är en ställning för en adventskrans..










                                                   Kolla in min fina "nya" lampa!!
                                             Ändrade om lite, så det passar lite bättre...









                                                                     










                                               Har ställt in en annan korg i sovrummet


















                                           Min sovsida, med min lilla skyddsängel... :)




















                                                                Spegeln över sängen




























                                                              ❤ Syskonkärlek ❤






                                                 *    Ha en fin vecka, mina goingar!!  *


14 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Kransställningen ser spännande ut, skall bli roligt att se vad du hittar på med den. Arbetslampan är oxå superfin :)
Ha det så bra,
kram Tini

Hulda sa...

Så mye stilig hos deg! Likte veldig godt dine nye funn. Flott den gamle krakken. Stilig boks også. Likte godt detaljene med numrene på kommoden.

Tina sa...

Lampan passar så bra till din skylt och den emaljerade på väggen!
Jag ser mycket fint på bilderna, söta kissar också!

Kram till dig

Rosa huset i vitt sa...

Väskan ,lampan ja allt är så fint.

Ha en bra kväll

Kram Rosa

Änglarnas hus sa...

Jag bara älskar att det fullkomligt kryllar av fina saker i ditt hem!! Ombonat och mysigt!
Fyndat igen ? du har verkligen ögon för de rätta fynden :)

Kram sanne

Dortesjs sa...

super sødt alt sammen jeg elsker også hvidt

Sallys hus sa...

Heeej!
Härligt att det löste sig..;)
Vilka underbara bilder...
Jag äääälskar resväskor...
Den där skylten över telefonbordet var ju helt klockren.
Kissarna är ju bara så goa och passar ju så bra in i inredningen..
Ha en fin kväll!
Karm katarina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hejsan! Härliga fynd! Kram från Maja

G:a Affären sa...

Du är ju fenomenal att hitta grejor, apoteksburken är verkligen ett fynd. Och lampan är helläcker och i grått!
Goa kissar som ligger så tätt intill varandra, mysigt.
Go´kväll önskar jag dig,
/Cia

Anna sa...

Vilket vackert hem ni har!
Stor kram från Gotland!

Gabriella sa...

GodMorgon!
vilken mysig ställning du hittat. Kan förstå att våren kommit lite längre hos dig=9
du har som jag skrivit tidigare så himla vackert hemma hos dig. Tänk vad lyckliga dom skulle vara alla som varit tidigare ägare till dina saker om dom såg vad fint du tog vara på deras gamla klenoder♥
Ha nu en underbar dag
kram GABRIELLA

vitadrömmarobusigabarn sa...

Visst är det mysigt nu när vårsolen tittar fram
Och piggare blir man!
Du hittar alltid så mycke fint !
Kramis Tina

Mormors gård sa...

Vad roligt att du är tillbaka!! Och med härliga, inspirerande bilder som vanligt!
Jag håller tummarna för loppislycka åt dig på lördagen :)
Kram, Jessica

M a d a m e M o r e l l sa...

Den fina grå lampan - en sådan har jag haft ärtgrön! Vart har jag gjort av den tro?
Fiiina saker visar du jämt:)
Kram