söndag 26 februari 2012

Jag är tillbaka!!!! :))

Hurraaaaa!!!
Tack vare ängeln Marion, är jag tillbaks med köpt plats och kan fortsätta blogga här!!!
Love u, Marion!!! ❤

Jag är bara såååå glad att vara tillbaka igen!!
Tackar av hela mitt  ❤  för era goa och uppmuntrande ord!!
Det tog bara några minuter att få den köpta platsen tillgodoräknad!
20 GB, ska väl räcka ett tag, även för mig!!! hehe

Pricken över i:et vore ju om jag kunde lägga till nya bloggar i min blogglista,
men det fungerar fortfarande inte!! Grrrr

Har ställt om lite saker i helgen och loppat lite,
men det och mina loppisfynd visar jag senare...


Tar om inlägget som inte fungerade...

Letade ju efter gamla  svarta resväskor för mitt "torn".
Kom efter ett tag på att jag ju har 2 stora under sängen... (som förvaring till det ena och det andra)
Kul att man kan fynda i sina egna gömmor!! hihi
Så jag drog fram dem och ställde dem underst i stapeln..:))






                                                             Här mitt "torn"
                            Sen bilden togs, har det blivit en liten resväska till i stapeln... hihi







                                                    Bra förvaring är det ju oxå..:))









                                                Ser bättre ut i verkligheten...







                                   Har gamla resväskor lite överallt i lägenheten...
                                     Bilden ser lite konstig ut. Skåpet bågnar INTE!! :))






























Är nu på jakt efter små bruna resväskor... hihi
Bl.a..... hehe



Ha en mysig kväll, mina goingar!!


                                     Önskar mina nya följare varmt välkomna!
            Och än en gång, tack så  ❤ligt för era värmande och goa kommentarer! Love u!!


18 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Såååååååååå godt å ha deg tilbake, vennen! FY søren for noen flotte bilder.. koffertene er nydelige!

Ha en fin kveld!
Klemmer

Hulda sa...

Så flott at du fikk orden på bloggen din igjen! :) Mye inspirerende og fint å se her, så jeg er glad for at du fikk fikset det. Likte veldig godt koffertene dine, så stilige der de ligger oppå hverandre. :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så skönt att det löste sig, bra med snälla vänner. Du har en så fin samling väskor, jättefint torn du gjort.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

weisses herz sa...

Schön bist du wieder da! Deine Pause hat zum glück nur kurz gedauert! Dank der lieben freundin! Wünsche dir eine tolle woche! herzlicher gruss! rita

Tina sa...

Fantastico!
Fina väskor, väldigt dekorativa.

Kram på dig!

Tinis vita hem sa...

Jättefint att du fick köpt mera plats och är tillbaka igen :))
Dina kappsäckar är så fina och det ryms ju en hel del i dem oxå :D
Ser fram emot att se dina nya fynd!
Ha en fin vecka,
kram Tini

Pia sa...

V Ä L K O M M E N tillbaka!!! Tack och lov att du fick det löst! men jösse din kappsäckshög! Om du satte alla påvarandra skulle det ju ta fast i taket!!!

Önskar dig en fin ny vecka!
Kraaamar!
-Pia-

Bellevuegård sa...

Skönt att det ordnade sig! Vad fina resväskor.

Kram Linda

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei! Så utrolig mange fine kofferter du har!!! Digger det koffert tårnet - råfint! Stor klem fra Cecilie

Lilla Lycksta sa...

Vad bra att det löste sig.
Fint med resväskor som förvaring. Gillar när de är staplade, så dekorativt. Ha det gott!

Kram Camilla

Anno 1924 sa...

Så mange flotte kofferter du har! Regner med du har samlet en stund;) I tillegg er de jo kjekke å ha til oppbevaring av saker og ting:))
Ha en fin uke!

Fågel Blå sa...

Hello sweet!
Kul att ha dej tillbaka!!
Missing you!!!
Så fint med alla resväskorna på rad!!!!
Du har så mycket fint!
Ha en fin vecka
Kramar Kathrine

Rosa huset i vitt sa...

Välkommen tillbaka

ha en bra dag
Kram Rosa

Mina finaste... sa...

Hej, åh vad skönt att det löste sig för dig! Jag hade samma problem men hittade hur man kunde göra som så att man bjuder in en till som editor för bloggen i Inställningar-tillstånd-lägg till skribenter. Där anger du mailadressen för ett google-konto (du kan bara hitta på ett nytt dummy-konto) och när du så får ett mail dit loggar du in och accepterar inbjudan. Sen kan du göra detta konto till admin-behörighet och i fortsättningen lägga upp bilder och inlägg som denna admin.

Kram

Mette`s hus og hjem sa...

Nydelige bilder du viser, kjempetøffe det koffert tårnet, å så bare elsket jeg den gamle hvite gyngehesten du har stående til pynt :)
Jeg plages også med å legge inn nye blogger i rullen min, men får til å legge en ny blogg hver dag, merkelig men :)

Fin ny uke til deg
Klem Mette :))

Vintage House sa...

Hej
så bra att allt fungerade tillslut...
Resväskor är något jag samlar på
önskar dig en bra start på veckan
kram
sandra

Norr om Köpenhamn sa...

Skönt att det ordnade sig med din blogg. Trist när det ska strula!!
Oj, med resväskor du har....där är säkert några som hade kunnat flytta hem till mig ;o) Jag äger bara två gamla, men är väldigt glad för dem!

Ha en skön dag!
Kram
Ulrika

amelie sa...

så fina resväskor och oj så många du har :)
Ha en skön tisdag!
kram Amelie