fredag 3 februari 2012

Huvudvärk....

Har sen i onsdags en otrolig huvudvärk!
Har mått illa och magen har krånglat... suck
Har ätit starka värktabletter pga ryggen och det skadar naturligtvis magen och njurarna.
Men de har oxå hjälpt mig mot min eviga huvudvärk..
Nu har jag fått huvudvärksdroppar, men de hjälper tydligen inte så mycket...

Har ändrat om lite här hemma mellan varven, sen i söndags...
Hade ingen tur med ebay i måndags.
Ville ju pryda min vägg med en gammal abc-skolplansch... den blev på tok för dyr!!
Bättre lycka nästa gång..?


Vann ju 1 års prenumeration på Bolig Dröm hos ANNA,
och nu har första numret kommit!!
Är såå glad att få njuta av detta magasin ett helt år!!! :)






Är nu stolt medlem i den nya bloggen VI (Vintage Interior)
Det är  de härliga tjejerna HANNE och MIA som startat den!



                                                        Bli medlem du oxå!!




Visar lite ändringar jag gjort





                                                                       FÖRE
                                                           Djungelkänsla








                                                                 EFTER
                                                 En helt annan känsla.... :)








                                  Det är inte riktigt färdigt än, måste stajla det lite....



















                                      Det blev mycket ljusare och luftigare så här
                                                    Telefonen ska inte stå där....










                                                 Ställt dit en gammal nummerskylt










                                                               Lite förändringar.....









                                                                  FÖRE











                                                                    EFTER
                                             Ljusare och inte så mycket djungel.....









                                           Har äntligen fått till det på skänken....
                                         Ser nästan ut som från början.... *fniss*



















                         Har ändrat om i lite fönstret och hattasken har fått en tillfällig plats











                                        Alla små provdockor håller på att bli vita... :)




















                                Den här fick sig en shabby-omgång + att foten blev vit









                                 Axeln är inte grön, det är en spegling från blomman









                                                                         FÖRE










                                                                         EFTER











                                              Målade foten och pinnen uppepå vit
                                                     Blev mycket snyggare! :)







Hoppas jag mår bättre i morgon, för jag har en del projekt att klara av... :)


Ha en mysig fredagkväll, mina goa!



             Ps. Jag kan inte tillföra några bloggar till min blogglista!
             När jag klickar på "spara" hänger det upp sig.
             Har nån samma problem?



14 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Fint har du ordnat om, blev riktigt mysigt :)
Hoppas huvudvärken ger med sig!
Ha en fin helg,
kram Tini

VITT & VINTAGE sa...

Usch vad trist att du inte mår bra!! Hoppas verkligen att du kryar på dig...;) Jättefina bilder visar du, du har det otroligt härligt hemma hos dig...som jag sagt förut..hihi
Dina små (o stora) förändringar blir jättebra, tycker jag.
Stort tack också för dina alltid lika goa små hälsningar hos mig, blir lika glad varje gång! Det värmer i dessa struliga tider, ska du veta.;)

Hoppas verkligen att du kryar på dig, så du får njuta ordentligt av helgen.
Massa kramisar från Anetthe

No34 sa...

Det blev jättefint hemma hos Dig, men det såg det ju ut att vara förut oxå!!
Trevlig fredagkväll! Kram Kate

Norr om Köpenhamn sa...

Jätteskoj med före o efter-bilder!Det gillar jag :o) Javisst cyklar jag, men nu säger jag stopp. Det är allt för kallt och vinden biter i kinderna. Jag kan nästan inte bli varm igen. Antingen blir det bil eller buss ;o)

Hoppas att du blir av med den envisa huvudvärken och kan njuta av din helg!
Krya på dig-kramar från mig till dig
Ulrika

Pia sa...

Du ger mig en sån massa med idéer och inspiration men när i sjutton tror du jag tar mig i nacken och ens städar???!!!!

Du får väl inte huvudvärk av tabletterna mot ryggen? Du skriver ju nog att tvärtom, att de hjälpt, men jag som lider av migren, fick det väldigt svårt med huvudvärken av ryggmedicinerna. Hoopas du får hjälp och det snarast. Huvudvärk är nog det jävligaste jag vet!

Sköt om dig vännen och en stoooor KRAAM!
-Pia-

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Huvudvärk så länge är jobbigt, hoppas det släpper. Så fint du gjort när växterna åkte ut, roligt när det blir lite nytt. Och jag är också med i Vi, ett jättefint initiativ av Hanne och Mia.
Varm kram
AnnaMaria

Tina sa...

Stackars dig, huvudvärk är så svårt att koppla av på något sätt.
Hoppas det släpper idag..
Du har gårr fram ordentligt med 'macheten', så fint du har fått det!!
Får kolla in VI bloggen, låter lite kul..

KRAM o krya på dig KRAM

katha´s kortmakeri sa...

Härliga före och efter bilder du visar massor av tankar vaknar.
Hoppas du snart känner dig piggare.
Kram Katha

Lilla Lycksta sa...

Vad fint du gjort. Du har så underbart vackra saker i ditt hem. Huvudvärk är nog det j-vligaste man kan ha. Hoppas att det ger med sig. Ha en fin lördag med alla projekt.

Kram Camilla

mysiga heestrand sa...

Du har gjort så fint. Ibland måste man ändra och rensa lite.
Hoppas huvudvärken ger med sig snart.
Kram och ha en fin helg
Marita i Heestrand

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Jeg var så opptatt av å se på ditt vakre hjem at jeg helt glemte å skrive hihi. :) Nyydelig blogg har du,drømmer meg helt bort her.

Riktig god helg og god bedring.

Klem fra Mette.

Har samme problem med å legge til blogger i bloggrollen.

Mormors gård sa...

Hej!
Så fint du ordnat om! Jag blir alldeles vimmelkantig av alla gamla fina saker du samlat på dig, vilka skatter!!
Hoppas huvudvärken ger med sig!
Ha en fin lördagkväll!
Kram, Jessica

Maria i Lilla villa vita sa...

Krya på dig!
Vad mycket du hinner fixa med. Njöt så av att titta på dina före och efter bilder.
Ha en skön söndag!
Kram Maria

lisashus sa...

Grattis till vinsten!

Så fint du har ordnat med både avskavt vitt och det gröna!

Hoppas att huvudvärken har släppt!
Tackar för hälsningen hos mej!Lisa