tisdag 7 februari 2012

HURRRAAAAAA

Jag har lyckats ropa in en gammal  provdocka  igen!!
Blev lite svettigt ett tag då priset steg och steg, bävade för att den skulle bli FÖR dyr..
Men jag fick ju tillbaks en massa Euros på gasräkningen från förra året, så jag unnade mig det!!
Den beger sig snart på sin resa hem till mig!!! Jippieee!!
Ropade även in en liten gammal spegel....

Måste snart till jobbet så jag har inte så mycket tid.. :)

Bjuder på lite blandade bilder idag och några  repriser... :))







                                                     Min nya Madame!!    LYCKA!! :)))
                                                                                                                                        (bilder  ebay)







                                                                 Liten spegel
                                                                       (bild ebay)



























































































Ha en fin vecka mina goa!!


                                    Önskar mina nya följare varmt välkomna hit till mig!! :)
                                     Och hjärligt tack för era alltid så goa kommenarer!

                                                                   LOVE YOU!!



31 kommentarer:

No34 sa...

Hallå! Du har otroligt många fina skåp...Dom är ju lite kluriga att få tag på..!!
Kram Kate

Vitt och vintage sa...

Ahhh, en dam till i din samling!! De är sååå fina!
Förstår att du är jublande glad ;)
Jodå...här packas det..tvi vale så trist!! Men som sagt... skoj att packa upp sen...för man har ju så satans mycket saker så jag har glömt vad jag packade ner i de första kartongerna...hahaha ;D
Nu ser jag hur mycket jag har släpat hem från loppisarna runt omkring..hihi
Ha en riktigt skön dag!

Kramisar Anetthe

Ericas Vita Drömmar sa...

Det är alltid så trevligt att titta in hos dej och beundra ditt vackra hem. Blir sååå inspirerad :)
Ha en bra dag
Kram Erica

Hagbacken sa...

Grattis till det :) Vad roligt! Du har ju så mycket fina saker!

hoppas du får en bra dag på jobbet!

Kram Linda

Anno 1907 sa...

Ohhhh...Du hast sooo wundervolle Schätze♥ Das Pferd auf dem Schrank ist ja wohl der OBERHAMMER!!!!!!!!!!!!! ♥-lichst, Biene♥

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla mycket fint visar du!Ha en skön tisdag.Kram Rita ♥

Shabby Landhaus sa...

Hallo Tina,

wow....dein neuer Header ist superschööön!!!!!!

Wie alles andere bei dir auch :o)

Liebe Grüße aus dem verschneiten Wien *g*
Sigrid

Fågel Blå sa...

Åhh en till lovely Gine!!!!
Jösses så många fina du har nu!
Ha en fin Mväll
Kramar Kathrine

Tinis vita hem sa...

Oj så ljuvlig din nya madame är, var hittar du alla dessa tjusiga provdockor?
Ha en fin fortsättning på veckan!
kram Tini

Tina sa...

Det var en fin donna med vackra former! Lyckos..

kramkram

Vintage House sa...

Men så roligt att du vann den:)
ha en härlig tisdag
krma
sandra

G:a Affären sa...

Vilken fin och slank madam du ropat in! Du har verkligen sinne för det som är fint, jag såg tidigare ett gammalt strykjärn som är så vackert och hattasken sen...lovely.
Speglar ger så spännande och annorlunda vinklar.
Gokväll från mig,
/Cia

Marie Elisabeth's rum sa...

Så underbar hem du har Tina!! Inspirerande och vackert <3

Kram
Marie

LOPPISLIV sa...

Ojojoj vilken fin provdocka du fick tag på där, en riktig tur gumma är du allt...hiiiii Du gör helt rätt som unnar dig, det ska man göra tycker jag :-)) Just en sådan fin provdocka står högt på min önskelista, de är ju så vansinnig charmiga och fina!!

Ha nu en toppenfin kväll!
Kraaam Paula

Sallys hus sa...

Hallå där!
Å så fin provdocka!!
Förstår dina lyckokänslor..;)
Underbara bilder du bjuder på..;)
kram Katarina

Lilla Blanka sa...

Hej goa Tina!

Åh vad fin hon är !!!

Totalt förälskad är jag även i dina vackra terriner...!

Kram
Mia

Anki sa...

Jäklar vilken stilig madam...du är en rackare att hitta dom oxå, hihi!
Så fint, älskar ditt vackra hem!

Ha en fin dag!
Kram Anki

Norr om Köpenhamn sa...

Du har då tur du!! Hur får du plats med alla dina provdockor? ;o) Den nya är verkligen superfin! Jag har fortfarande inte vågat mig in på ebay....nog bäst så också ;o)

Fina bilder från ditt härlig hem!
Kramen o ha en skön onsdag,
Ulrika

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Tina!

Såååå masse fint du viser! Blir helt forelsket jeg;)

Tusen takk for din søte hilsen inne hos meg, det setter jeg pris på! Og velkommen som følger!

Jeg legger meg til her også, for dette vil jeg se mer av;)

Ha en fin ettermiddag og kveld!
KLEM

pureshabby sa...

Hallo liebe tina, soooooo schön bei dir, WOW.
Der Aufsatzschrank mit den Schubladen unten.......traumhaft.

Hab einen schönen Abend

Liebe Grüße
Sabine

Frida sa...

Grattis till din fina provdocka! En sådan hade jag gärna velat ha. Många vackra bilder du bjuder på.
Kram Frida

Pia sa...

Näää..alltså...HIMMEL ett sådant kap!!! Foten är fruktansvärt vacker (om man kan säga så?)!!!! ALLTID då jag ser på ditt hem, så får jag en så himladi lust att sätta igång här också, men ser ser jag alla dammtottor och skit - och plötsligt är lusten borta...

Jag tittar bara hastigt på dina bilder, så jag inte blir alltför grön, igen!

Kraamaar, vännen min!
-Pia-

PRINCESSGREENEYE sa...

wow, die neue Lady ist wunderschön !!!
Liebe Tina, auf den Griff vom Stampfer hab ich die Tüten gesteckt und dann den Nagel auf die Tüten geschlagen, um ein Loch für den Draht zu bekommen - so ohne Schutz von innen wäre ja sonst die Tüte vom Draufschlagen platt gewesen !!!!
Übrigens: sollte mal das Pferdchen auf dem oberen Foto einneues Zuhause suchen, dann biete ich ihm gerne Asyl an!

Hab einen schönen Tag
Jacqui

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, du är otrolig på och hitta rätt sorts provdockor. Lika bra och slå till, vem vet när du får chansen igen. Jättefin spegel också.
Kramar
AnnaMaria

ClarasLantliv sa...

Vilken fin samling vita soppterriner du har!! =)
Suuperfint sovrum med!

Kram Clara

Siddis back home sa...

Nyydelige bilder hos deg! Ha en flott helg!

Vita Hemligheter sa...

Oj så mycket fint du bjuder på, älskar bänken med alla lådorna!
Kram Emma

The Rosegarden in Malevik sa...

Olalala.......herregud va mkt fint.......
lite rosor bara såååååååååå :)
å missa nu inte........

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

förra helgen var det 111 fina bloggar med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

sagolika sinnen sa...

Hej! Åh, My! Va himla himla fin! Jag önskar mig en provdocka, verkar vara svårt o få tag på. Hur lyckas du... Har du nå tips? Eller vill du hålla hemligheten o samla en arme....thihihii. Skojabara..... Mycket tjusigt!!!! Vill ha!!!!
Ha en mysig helg o tack för dina rara hälsningar hos mig.
Kram Caroline

Torpliv sa...

Grattis! Så roligt att du fick den! Är fantastiskt roligt att få titta in här hos dig och se alla fina foton, du har ett så otroligt vackert hem... Önskar dig en fin dag! Kram Petra

Dortesjs sa...

super flot hjem du har