torsdag 16 februari 2012

Händelselöst...

Här händer det inte ett dugg för tillfället...
Jo jag har äntligen beställt boken Inspiration i vitt! ( på tyska) :)
Har dragit ut på det alldeles för länge.
Läste just hos Romantiska Hem,
att Petra och Ingela sålt slut på boken, och att även lagret är tomt.
Då blev jag lite skraj och beställde boken på studs!! :))
Så snart är även jag lycklig ägare till deras första bok!!
Bättre sent än aldrig... .))

Har ropat in en resväska till på ebay.
Men visar den först när jag fått den. :)

Har inget nytt alls att visa så det blir lite blandade repriser...

























































Hoppas jag kan visa lite nytt i nästa inlägg..


                                                    Ha en fin slutspurt på veckan, tjejer!
 

19 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh så mycket fina saker du har !!
Kraaam Anette

VITT & VINTAGE sa...

Gamla bilder eller inte... fina är de!!!
Vad tråkigt att du inte vet hur/när det kan bli nån hemflytt för dig! Fast naturligtvis är det ju läskigt om man inte vet hur det blir med jobb och sånt...
Jag är ju arbtslös nu men när jag kommer hem till gamla E-tuna måste jag leta med ljus o lykta...men det kommer inte att bli så lätt, det vet jag.
Men kanske händer nåt spännande när du kommer hem på semester...det kanske står nån där rakt upp och ner och erbjuder ett toppjobb...;) Hoppas kan man alltid...fniss ;)
Ha en jättefin kväll nu!
Kraaaamisar Anetthe

No34 sa...

En kandelaber i silver står på min önskelista!! Du har jättefina bilder!! Kram Kate

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin madonna, och så ser jag en hare som kikar fram på bild två. Så fin den ser ut det lilla jag ser. Och bra att du köpte boken, det är många fina bilder i den.
Kramar
AnnaMaria

Tinis vita hem sa...

Ljuvliga bilder och saker med för den delen :)
Ha en skön helg,
kram Tini

Vintage House sa...

du har så mycket fina saker och kul att du fick tag på boken....
ha en skön kväll
kram
sandra

sylvia sa...

hei Tina,
så nydelig hos deg altså, ja den boken er bare så herlig, har hatt den en stund jeg, ja faktisk fra den kom ut,
du har noe å glede deg til,
klem fra sylvia

Mormors gård sa...

Hej!
Den boken kommer du att gilla, inspiration i massor!!
Torsdagskramar, Jessica

Sallys hus sa...

Hej hej!
Ja den boken är fin..;)
Dina gamla "repriser" är underbara!
Ha en fin helg nu..;)
kraaaaaam katarina

Stilbruch sa...

Liebe Tina,
Inspiration in weiß ist eins meiner Lieblingsbücher! Es ist so toll!
Deine Bilder sind herrlich, wunderschöne Schätze hast du! Ich bin begeistert!

Viele liebe Grüße
Simone

Pia sa...

Jahaa, så har man gått och skaffat sig sju års olycka...? Mitt skarpa öga ser nog den spruckna spegeln! Det har gått vilt till hos dig!? Heh.

Nämen, ljuvliga bilder som alltid! vad annat kan vänta sig av Tina??!

Jag får önska dig en riktigt skööön helg!
Kraam!
-Pia-

Fågel Blå sa...

Åhhh så mycket fint du har jag kommer nog över och köper rubbet
Ler
Skojar lite
Ha en fin Helg
Kramar Kathrine

Tina sa...

Fina reprisbilder!
Nä, nu händer det inte mycket i stugan. Våren får komma så vi kan släppa loss!

Kram o trevlig helg till dig

Janeth http://55anssakeroting.blogspot.com/ sa...

o my!!!, underbara bilder ;) får bli en långtur här inne, har ju massor att upptäcka i din vackra blogg ;)
Kram o tjingeling
Janeth

Norr om Köpenhamn sa...

Ja, det är inte alltid det händer så mycket nytt :o) Fast jag ska förstås på jätteloppis imorgon och det ser jag verkligen fram emot. Min lista är redan skriven och jag hoppas få tag på mycket av det. Lite till mig själv o lite till butiken... :o)

Önskar dig en härlig helg!!
Kram kram
Ulrika

Marie sa...

Så mycket fina saker du har!!!

Trevlig helg!
Kram Marie

Hagagården sa...

Hej och tack för titten.
Nej då jag har inte fyllt år en,jag fyller på måndag,men tack endå för grattis hälsningen.
Det var då rysligt vilken fin liten väckar klocka du har,avundsjuk?!ja lite.
Kram
Ninni

Sofi sa...

Så mycket vackra saker du har, så kul att kika in här!
Trevlig kväll!
Kram Sofi

Frida sa...

Den boken är verkligen fin. Fina bilder hos dig!
Önskar sig en trevlig helg!
Kram Frida