onsdag 22 februari 2012

Förtvivlad!!

Vet inte vad jag ska göra!!
Inget fungerar!!
Får väl ta en bloggpaus...
Tycker det är för jävligt av Blogger att det ska vara såååå komplicerat att köpa plats för bilder!!!
Jag har ju mitt bankkort, med Visa-funktion, men det godtar inte Blogger!
Kan betala med det överallt i världen, men inte på Blogger!!
Har ingen lust att skaffa mig ett Kreditkort, bara för att köpa mer plats på Blogger!!!
Det rör ig ju inte om några stora summor, så jag förstår inte varför de gör det såååå komplicerat!!
 

Hoppas ni är kvar när jag väl hittat en lösning!!


Kraaaaam Tina

3 kommentarer:

miolann sa...

Hej! Har du märkt att man har 1GB gratis plats för bilder, och om bilderna är mindre än 2048 x 2048 px så räknas de inte. Så det lönar sig att alltid förminska bilderna. http://support.google.com/picasa/bin/answer.py?hl=en&answer=1224181

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hejsan va trist med att man ska behöva betala.. hur mycket får man ha egentligen..hoppas de löser sig Kram sussie

Pia sa...

Wow, en så fin kappsäckstrave!!! Jag förstår mig inte ett skvatt på bloggen, annat än att blogga. Men, om det faktist blir så där, att man måste betala...ja, då så! Ja, jag är arg fortfarande! Hoppas för sjutton, att det nu funkar!

Tröstekram till dig!
-Pia-