onsdag 22 februari 2012

CHOCK!!

Gjorde ett inlägg i måndagskväll och skulle lägga in bilder...
Trodde jag iallafall! Tji!
Fick meddelande att jag inte hade mer plats för bilder!!!
Kollade direkt i blogger, ja just man kan köpa mer plats. Men i US-dollar och BARA med kreditkort!!!!!
Jag har inget kreditkort ju!!!
Kollade runt på nätet och hittade ett Prepaid-Mastercard. Lät ju bra...
Jodå ,det skulle BARA ta 14 dagar + att jag skulle vara tvungen att gå till posten och få mitt Id kontrollerat och intygat! suck...
Kollade sen runt på olika frågeforum och till slut hittade jag en lösning!
Ladda upp bilderna från en Webadress! Sagt och gjort. Laddade ner Dropbox!
Hoppas nu bara att det fungerar!!
Tar lite tid att lägga in bilderna, men jag behöver åtminstone inte köpa mer plats!! :))
Satt bara uppe till 03:00, för att få ordning på skiten!!!


Ja ni fick ju lite roligt på min kostnad i förra inlägget!! :))
Har bott för länge här!!
Skrev ju öltank, istället för oljetank!!! hahahaha
Ja det hade varit toppen med en öltank i källaren!!! hehe



Ja just. Jag fick en fråga om hur jag målat mina stora vita klädskåp.
Då jag målade dem  var jag osäker på om jag kanske skulle ångra mig ( vilket jag naturligtvis INTE gör!! ), så jag målade dem med vanlig väggfärg...  Inte den bästa varianten, men det fungerar oxå! hihi



Letade ju efter gamla  svarta resväskor för mitt "torn".
Kom efter ett tag på att jag ju har 2 stora under sängen... (som förvaring till det ena och det andra)
Kul att man kan fynda i sina egna gömmor!! hihi
Så jag drog fram dem och ställde dem underst i stapeln..:))



                                                            Här mitt "torn"
                          Efter att jag tog bilden, kom det till en liten resväska till.... :)








                                                     Bra förvaringsplats... :)









                                         








                                Har gamla resväskor lite överallt i lägenheten...
                                  Bilden ser lite konstig ut... Skåpet bågnar INTE!! ;))






























Ska nu ge mig på jakt efter några små bruna resväskor till... hihi


Nu är inte långt kvar till helgen... :)
De har utlovat +16 grader!!! Hurraaaaa!! :)))



Kan fortfarande inte lägga till några bloggar i min blogglista!! Grrrrrrrrrrr




                                           Önskar mina nya följare varm välkomna!
                          Och så tackar jag igen för era sååå goa kommentarer, de är guld värda!!


7 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Det der er jo selveste marerittet!!!Skjer vel en dag med meg også...men du,har du ikke vanlig visakort???Du kan helt sikkert bruke det til å betale med,det går under creditcard det også over there:)
Vet ikke om det er bare meg,men jeg fårikke opp bildene i din siste post her....
Lykke til!!!
Toveklem:)

No34 sa...

Vet inte om det är nåt fel hos mig, men bilderna kommer inte upp..:( Hoppas att det är tillfälligt fel hos mig bara!! Kram Kate

Malin's Hus sa...

Jag ser tyvärr inte bilderna heller. Har du förminskat ner dom, kanske e för stora. Må bäst kram

Pia sa...

FAN må ta det här fanskapet till blogger!!!! Inte får jag fram dina bilder! Och om så är, att man måste hitta andra lösningar (att betala, eller söka andra vägar) ja då får bloggandet bli! Jag har aldrig kunnat tänka mig, att det kommer ett skede då man skall betala????
Mina bilder har ju försvunnnit vart efter. Och går ej att återställa!!! GRRR så jag blev förbannad å dina vägnar!!!! Det var något jag skulle säga, men åt upp det...

Men, ha det så bra tills nästa gång!!!
Kraamaar!
-Pia-

Tina sa...

Jag har haft samma problem, betalade 30 kr tror jag det var och på en halvtimme löste det sig.
Jag ser inte dina bilder...

Kram o ha en fin dag!

ängeln i vitt sa...

Halloj Tina!

Grrrrr.......kan inte se dina bilder.

Kram Carina

Shabby Landhaus sa...

Hallo Tina,

ich kann ja leider auf deinem Blog nichrs lesen.....aber jetzt seh ich auch keine Fotos mehr?!?!
Was ist passiert?

Liebe Grüße
Sigrid