torsdag 23 februari 2012

Bloggpaus

Jag kommer att ta en paus nu, är superfrusterad och sur på Blogger!
Att inte kunna köpa Plats med annat än kreditkort, (som ingen i min omgivning har) är enspårigt och idiotiskt!!
Antingen kommer jag tillbaks med mer Plats eller med ny blogg... vi får se..
Ny blogg har jag egentligen ingen lust till, har äntligen fått fot här med min nuvarande....
Men om så är fallet hoppas jag attt ni följer med till den nya... PLEASE!! :)

Ich werde jetzt eine Pause nehmen da ich kein Speicherplatz mehr habe, und man nur mehr Speicherplatz kaufen kann, mit Kreditkarte (was keiner in meiner Umgebung hat). Ich bin Stinksauer auf Blogger!! Es handelt sich um ca 3 Euro für 20 GB, was günstig ist, aber geben den Blogger keine Chance es zu zahlen außer mit Mastercard oder Visa!!
Ich komme zurück entweder mit mehr Speicherplatz oder mit ein neuen Blog. Mit ein neuen Blog habe ich eigentlich keine Lust, da ich endlich hier Fuß gefasst habe, aber falls doch, hoffe ich das ihr mit mir kommen... Bitte bitte!! :))


Trodde aldrig att det skulle bli så här struligt!!! Grrrrrrr



             Massor med kramar till er alla!! ❤ ❤ ❤

20 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Tråkigt med bloggerstrulet! Självklart följer jag dig oxå på en ny blogg :)
En trevlig helg trots allt!
kram Tini

Nellie sa...

Räkna med mig! Men jag hoppas att du får ordning på det!

Inspiration i vitt sa...

usch vad tråkigt, hoppas det ordnar upp sig på något vis. Kram på dig/Ingela.

hemma hos lilla mej sa...

Bara så tråkigt .Håller tummarna att det löser sej.Lycka till .Ha det gott.Kram Rita ♥

Fågel Blå sa...

Hoppas du får ordning på det!
Miss you!
Kramar Kathrine

Torpliv sa...

Så tråkigt... Hoppas det löser sig så att vi snart får se dina fantastiska inlägg och bilder igen! Kram Petra

Tina sa...

Klart jag hänger med dig till en ny blogg! Så tråkigt att det inte går att lösa lite lättare..

KRAM o trevlig helg och så hoppas jag att vi ses snart igen!

weisses herz sa...

Hei liebe tina! Ach je! Du wirst sicher eine lösung finden! Und natürlich werde ich dir weiter folgen! Viel glück! Herzliche grüsse! Rita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag håller ett öga på mitt procenttal, är uppe i 62% nu sen måste jag köpa nytt också. Kontakta blogger och fråga, det kanske finns något annat sätt. Är ju trist och behöva starta ny blogg, men om du gör det så hänger vi såklart på.
Ha en fin helg vännen
Kramar
AnnaMaria

Wohnwohltaten sa...

Liebe Tina,
oh Mann, wie ärgerlich!!!
Egal wo Du hingehst, ich geh' natürlich mit.
Trotzdem ein schönes Wochenende für Dich.
Viele Grüße
Catherin

Bellevuegård sa...

Så trist med strul! Hoppas det fixar sig snart.

Ha en fin helg

Kram Linda

Mitt vita hem sa...

Tråkigt med strul, vännen.
Jag följer med dig såklart! :-)
Jag hade "bara" gjort slut på 15% på bloggen men
jag har ju inte bloggat mer än 1,5 år.

Hoppas i alla fall att allt löser sig för dig!

Kram Åse

Mitt vita hem sa...

Oj, trodde du hade bloggat längre!
Men nu ser jag ju att du började mars -11!
Ja, jag fick reda på att man skulle minska ner bilderna för att spara plats så jag har försökt göra så...
Men fortsätter jag såhär så räcker platsen ju "bara" 6 år och då antar jag att man bara kan lägga upp enstaka bilder i varje inlägg...
Lägger man upp många måste det ju ta mer plats och ta slut fortare.... Oj oj oj! ;)
Men man får väl köpa sig mer plats, fast det verkar ju väldigt krångligt.

Härligt om det löst sig! :)))

Kram Kram

Lilla Lycksta sa...

Så himla tråkigt med strul på blogger. Självklart följer jag dig till ny blogg. Ha en härlig helg.

Kramar Camilla

Pia sa...

Of course föler jag dig om du byter blogg! Jag har också blogpaus för tillfället. Jag har bara inget att berätta om, eller att fota..är helt tom invärtes...

Kraamkraamkraam!!!

-Pia-

Tina sa...

Hej Tina!
Jag pratade om dig o din blogg idag på träffen, det finns lösningar!
Hör av dig till Marie, Mina finaste.., hon finns på min lista. Hon kan hjälpa dig!

KRAAM

M a d a m e M o r e l l sa...

Men å vad krångligt? Blir det så för alla med blogg? Jaja jag följer dig vart du än fortsätter. Kram.

Vintage Interior Blogs sa...

Hvis du bytter plattform så hjelper vi deg å informere på VI bloggen :)

Hulda sa...

Håper det kan ordne seg med bloggen din! Lykke til!

KNORKAN - Presenter & Inredning sa...

Varmt välkommen till KNORKAN! Just nu har du chansen att vinna ett virkat kuddfodral från Svanefors. Läs mer om tävlingen på KNORKANS facebook sida ♥