tisdag 24 januari 2012

Varför?

Varför är det så krångligt med blogger??
Jag kan inte ändra min blogglista.
Vill lägga till en blogg, men det går INTE!!!
När jag klickar på "Spara" hänger det upp sig och ingenting händer!!
Det fungerar varken med Firefox eller med Google Chrome!!
Blir sååå trött...
Det ska vara roligt att blogga...
Tycker de borde få ordning på blogger nångång!!!


I söndags ropade jag in nåt ljuvligt! :)
Blev lite dyrare än jag hoppats på, men nu har jag den!!! :))
Nåja, inte riktigt än... Men den är på väg!! :)




                                   En underbar gammal Hattask!! Älskar den redan nu!! :))
                                                                    ( bild ebay )








                                    Sås-snipan var det enda jag loppade i lördags...
             Men de får in "nya" grejor i veckan, så på lördag har jag kanske mer tur... :))








                                    Hängde upp kuddfodralet/mjölpåsen i köket...
                     Ide'n "snodde" jag av Anette med den underbara bloggen Lantlif















                          När jag ser den här bilden, tycker jag det ser så plottrigt ut....
                          I verkligheten tycker jag inte det ser så ut.... konstigt..





I lördags förde jag ett jäkla liv på balkongen!! I 2 timmar!!!
Tillbehör Sticksåg!! hahahaha
Det var skitkul och resultatet blev bättre än väntat! :))
Inte som jag tänkt från början, men det blev bra...
Hyllan är inte klar, det behövs en hel del arbete tills dess, men jag är på G... hihi


Såå nu är det snart dags att gå till jobbet, har kvällskift.
Skönt med sovmornar... hihi


Önskar er alla en fin vecka

29 kommentarer:

Ericas Vita Drömmar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ericas Vita Drömmar sa...

Hej på dej!
Jag har precis samma problem med blogger som du. Kämpade läääänge för att få en blogg i min blogg lista....men det sket sej ;).
Hylan ser fin ut.
Ha det bra
Kram Erica

Anki sa...

Jo blogger har krånglat tillräckligt nu tycker jag, har inte problem med blogglistan men en del bloggar kommer jag inte alls in på!
Jag tycker det är fint hos dig...å hattasken mmmmmm! Mina bilder blir oxå konstiga och inte alls som verkligheten...önsketänkande kanske, hihi, eller den nakna verkligheten!

Ha en fin dag vännen!
Kram!

Vitt & vintage sa...

Visst är det urtrist när det inte funkar som det ska med bloggen?? Peppar, peppar just nu funkar det skapligt för mig, men för ett tag sen hade jag problem med det mesta...inget hamnade där det skulle och allt var bara omständigt.... uäääk! Hoppas det löser sig!! Vilken skitsnygg hattask!!
Såssnipor gillar jag, har flera stycken...;)
Ha det bra på jobbet ikväll!

Varma kramisar Anetthe

Tina sa...

Vågar knappt säga att jag inte har några problem med Blogger, för då får jag väl det..
Så fin hattask, helt underbar!
Jaha, sticksåg-nu blir jag nyfiken..

KRAM

Rosa huset i vitt sa...

Det ser inte plottrigt ut tycker jag bara fint. Jättehärlig hattask

Ha det bra
Kram Rosa

Tinis vita hem sa...

Hattasken är så fin! Jag tycker inte att det ser plottrigt ut på hyllorna :)
Min mjölsäck / kuddfodral har oxå kommit och jag tror att jag oxå tar efter Anette :))
Ha en fin vecka!
kram Tini

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!
Visst är det trist, jag hade en sån period i höstas:( Men nu har blogger hållt sig i skinnet ett bra tag:))

Ljuvlig hatt ask, Love it!!
Kram Malin

toves sammensurium sa...

jeg har også en del problemer med blogger,men prøver å smøre meg med tålmodighet og regner med det ordner seg snart...det MÅ det vel???
For en flott hatte-eske,for et kupp.Jeg må visst begynne å følge ltt bedre med på ebay!!!!
Heldige deg:)))
toveklem:)

Lilla Lycksta sa...

Tråkigt när blogger krånglar. Vi håller tummarna för att det löser sig snart. Vilka fina fynd du gjort, de gör du alltid. Ha det gott och lycka till med hyllan. Du visar väl sedan.

Kram Camilla

Rita sa...

Du liebe! Vielen lieben dank für deinen kommentar! Leider verstehe ich deine sprache nicht auf deinem blog, aaaber die bilder sind einfach traumhaft! Gggglg! Rita

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Åh vilken fin hatt ask var meningen att du skulle
Ha den i ditt fina hem!!
du har så mycke ögon godis att titta på
Kramis från mig
Tittar snart in igen

Sallys hus sa...

Hallå där!
Men du vilken ljuvlig hattask..
Förstår att du är lycklig som fått tag på den...;)

Jag tycker bilden är jätte fin men förstår vad du menar...jag har också en del bilder som ser plottriga ut fast det inte gör det i verkligheten.

Du har så uuuunderbart i varendase litet skrymsle...
Kraaaaaaam Katarina

Hammarsbacken sa...

Vilken underbar hattask. Tänk om man kunde springa på en sådan någon gång... Kuddfodralet från H&M har jag också skickat efter. Det är så fint. Du har ett sånt otroligt mysigt hem. Jag kan sitta och titta på dina fina bilder hur länge som helst. Må så gott.
Kram Sonja.

Pia sa...

jahas nu går det inte o kommentera...

Pia sa...

F*N! Uuups, nu gick det fram. Verkar krångla här nu också...GGRRR

Men, jag skulle bara säga, att vilka sinen du har, eller vilka sinne använder du till att finna allt det skön ahär i världen????

Kraamaaaar!!!!
(får se nu, far den i väg...)

KNORKAN sa...

Vilken underbar hattask! Fina bilder :-)

KNORKAN sa...

Vilken underbar hattask! Fina bilder :-)

{ My lovely Days } sa...

Jag tycker det ser vackert ut! Första gången jag kikar in här, så fint du har det <3

Bellevuegård sa...

Åh vilken fin gammal hattask! Underbar!!

Kram Linda

Hagbacken sa...

Verkligen jättefin hattask!

Ja, jag kan då ingenting om blogger och varför det krånglar, tyvärr...

Hoppas du får en lugn och skön helg!

Kram Linda

Vita Paradiset sa...

Hej!
Åhhh vilken härlig hattask, älskar sådana! Tack söta, rara du för dina kommentarer hos mig! Du har en jättemysig blogg och inspirerande hem!!!
Önskar dig en fin dag!
Kramen Maria

Vintage House sa...

Fantastiskt vackra ting du hittar och hattasken är gudomlig....
kram
sandra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin hattask, jättefin form på den. Och en sån linnepåse har jag köpt också, har den hängande framför ugnsluckan på spisen. Ska bli roligt och se hyllan när du är klar.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

Millygarden sa...

Åh så fin hattask...sånna snegalar jag ofta efter på mina loppisrundor. Men dom är svåra att hitta.

Ha en fin dag och tack för dina kommentater.
Kram Marina

Monika sa...

Det är nog den finaste hattask jag sett alltså! Vrålsnygg! :o)

Visst blir man lite less på allt krångel. Går inte kommentera vissa dagar. Idag funkar det dock ganska bra! Hoppas det löser sig för dej!

Trevlig helg!
Kram
M

Kreoline sa...

Hei Tina, så mange vakre ting du har, jeg elsker å kikke inn til deg og få masse inspirasjon. Hattesken var skjønn og det var også sås-snipan, passer godt inn i din stue eller på kjøkkenet. Fin helg til deg, klem fra Mona.

Mormors gård sa...

Vilken hattask! Jättefin! De är inte alls så lätta att få tag på numera...
Så fina bilder du visar :)
Ja bloggerkrångel är inte skoj. Jag har börjat använda Mozilla Firefox istället för explorer, det funkar mycket bättre!
Hoppas du har en fin helg!
Kram, Jessica

Vintagepia sa...

Hei Tina :o)

Faint bloggen din vi Hannes Dagbok og du har en nydeli` blogg og vesst ikkje dæinn stijlle kravan tell VI (Vintage Interior Blogs),dæinn nye samlebloggen førr oss som ælsek kvitt i aille nyagnsa mæ en og ainna fargeklatt i duse farge...romastisk...nostalgisk...laindli...you name it...som Hanne og Mia har starta,så e dæ ingen blogga som gjør dæ...fantastiske farga i førskjelli`e kvite nyangsa ...masse vintagefuinn (hattæska...mmmm)...nostalgisk...nyyyydeli`...så eg bære sæi...hiv deg mæ !!! Mange klæmma fra dæ likkje rø`e huse` i skogen i Nord-Norge...Vintagepia