fredag 20 januari 2012

Problem...

Vet att många av oss har problem med att kommentera hos de som inte har Pop-up fönster, men jag har inga problem längre...:)
Jag har hittat ett sätt att kommentera hos ALLA!!

Klicka på "svara" hos den som kommenterat innan, då dyker ett fönster upp, och under det fönstret dyker meningen "kommentera"  upp. 
Klicka där och kommentarsfältet dyker upp! 

Så har jag hittat ett kryphål i denna röra!! :))
Ok är man först med att kommentera, så går det ju inte... :)
Hoppas ni kan använda mitt tips och att det fungerar för er oxå!!


Skrev ju i mitt förra inlägg att vi hade så jäkla kallt på en gång (-8 grader)...
Visst i 3 dagar hade vi -8 grader, men dagen efter mitt inlägg fick vi +10 grader!!!!!!
Idag har vi haft allt väder som finns.... Regn, halvstorm, kallt, sol, snö, hagel allt om vartannat!!!
MAN BLIR KNÄPP av detta hit och dit!!!!


I morgon måste jag tyvärr jobba igen... ingen lust alls...
Men våra maskiner måste rengöras med jämna mellanrum och då får vi offra lördagar för att inte störa produktionen....
Så det är bara att kliva upp 04:30 i morrn.... uuurrrrkk


Efter jobbet imorrn åker jag ner till loppisen. Får se om jag hittar nåt... :))






Blir lite blandade bilder igen...
















 

































































                                      Ser ni den fula termostaten längst till vänster?
                     Hade en liten ram som passade perfekt, så nu ser man den knappt.... :)
































                                     Måste ha korgen (eller nåt) uppe på väggskåpet för
ena katten hoppar  upp där hela tiden och jag vet inte om det håller för den tyngden....





Önskar er en mysig fredagkväll, mina goa!!

25 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Vackra bilder!
Önskar dig oxå ett riktigt skönt veckoslut,
kram Tini

Vitt & vintage sa...

Jättefina bilder!! Du har så himla mysigt tycker jag!
Trist att gå upp så tidigt på en lördag, får hoppas att du hittar något riktigt kanonbra på loppisen som kompenserar det...;) fniss.

Ha en riktigt härlig fredagskväll i alla fall!
Kram Anetthe

G:a Affären sa...

När jag kikar på dina bilder förundras jag över att du har så mycket fina saker! Förstår att du är glad att kunna gömma termostaten, fiffigt.
/Cia

LantlivsAnette sa...

Ohhhh så fint du har det !! Tack för att du delar med dig om hur man ska kunna kommentera hos varandra...jag ska genast testa det..
Kraaam Anette

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Virkelig flott hoa deg! Så masse fint du har.. wow! Ja det slites med kommenteringen! Så kjedelig! God lørdag! klem

Mimmie sa...

Hej,

Blogger har uppdaterat sitt program och därefter fungerar det inte fullt ut i webläsaren Internet Exlorer. Blogger själva rekommenderar Google Chrome som webläsare men även Firefox verkar fungera. Kommentarer i Pop-up fönster kan man fn läas/kommentera i. Hoppas denna information kan vara till hjälp.

En fortsatt skön helg önskar jag Dig och nu skall jag njuta av Dina "loppis"-fynd.

Ha det gott
Mimmie

Pia sa...

Hoppas jag inte stöter på likadana problem, för jag förstod lika mycket av din förklaring, som ett svin förstår sig på väderkvarnar!

Sk*t snygga bilder as allways!!!

Krameliskraaam!
-Pia-

Nellie sa...

Hos oss verkar det som om vädret bestämt sig för att vara kallt ett tag nu. Bara några minus, men det är svall-is över hela vår gårdsplan så man får gå försiktigt och välja skor med grov sula. Försökte ta mig till bilen i mina snygga höststövletter igår morse men det var bara att vända om och byta skor. Var riktigt illa ute några ggr och övervägde ett tag om det var säkrare att krypa hem igen. Tur att man inte har några grannar!! Fina bilder du bjuder på, som vanligt! Påminde mig om att jag har ett tvätt-set undanställt någonstans. Måste ta fram det och hitta en plats för det. Så fint ju! Är avis på alla dina fina gamla kläder!! Ha en fin helg (trots jobb)!

Lilla Lycksta sa...

Oj vad fint du har. Hoppas du hade de bra på jobbet och att loppisen blev lyckad. Ha det gott!

Kram Camilla

Tina sa...

Så fint din kanna med handfat är, skulle gärna velat ha det i mitt badrum.
Tack för din hälsning idag, den värmde..

KRAM

Jane, Lyckliga Hem sa...

Fin fina bilder!
Hoppas det blev några loppisfynd:)

Ha det gott! Jane

detuinkamer sa...

Hello,

Welcome to my blog, I see that you also like nice things
I have a store and webshop in the Netherlands and we go to France every month to buy things.
If you like to watch.... be my guest
www.detuinkamer-brocante.nl

Regards Karin

white life© sa...

Das ist ja Romantik pur, liebe Tina. So viele wunderbare Details und Sammelstücke - ein Traum!

GGLG
Tine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar inte när det är kallt, här snöade det igår och idag kom det ljummare vindar igen. Jag ska prova och kommentera på makens dator, han har google chrome. Det är lite nervöst och trycka och byta när man inte är så datorvan. Men ditt tips ska jag prova.
Fina bilder, du har så fint hos dig.
Kramar
AnnaMaria

Vintage House sa...

Kanon härliga bilder och tråkigt med storm och regn här är det så vackert ute.....
kram
sandra

Vardaxlyx sa...

JÄTTE fina bilder du bjuder på!
Kramkram

Bellevuegård sa...

Du har så mycket fint!

Ha en fin kväll

Kram Linda

LOPPISLIV sa...

Så mycket fina saker du har överallt!!! Tack för tipset, det ska jag testa. Jag har också haft problem med att kommentera hos vissa.

Fin söndag! Kram Paula

Hammarsbacken sa...

Vilket underbart hem du har! Vilka vackra och inspirerande bilder.
Kram Sonja.

Marie sa...

Så fint du har det överallt!

Jag har inte haft några problem med att kommentera men har förstått att många andra har det. Använder sen något år tillbaka Google Chrome och det fungerar toppenbra!

Kram Marie

Vita Paradiset sa...

Hej!
Fina bilder!! Ska kika runt lite bland dina inlägg! Önskar dig en trevlig kväll! Tack för besök på min blogg :-)
Kram Maria

gamla skolan sa...

Så mycket vackra saker du har !! Älskar verkligen dom där gamla liters måtten, som jag såg på någon bild !
Kramar // Susanne ♥

lisashus sa...

Så många vackra bilder!
Hoppas du orkade upp! Fy, så tidigt!!!
Tackar för titten hos mej!
Lisa

Änglarnas hus sa...

Ååååå...jag fullkomligen älskar att kika på dina bilder..är galen i saker och vill ha mycket..och det är precis det du bjuder på!!

Varmkramen ifrån Sanne

G-style sa...

Thak you again for your nice comment on my blog, I always appreciate that .

But you also have so many wonderful things in your house!

Have a nice week , warm
greetings from Gea