måndag 9 januari 2012

Ommöbleringen del 1

Hej på er goingar!!
Ja nu har jag redan ett nattskift bakom mig och vardagen har infunnit sig igen...
Visar nu del 1 av ommöbleringen, hoppas jag inte kommer att trötta ut er med det... :)




                                                Så här såg det ut innan...






                                            Så här ser det ut när det är städat...









           Och så här ser det egentligen ut!! :) Katternas lekplats får följa med ett tag till..
I nischen bakom det högra skåpet sitter ett litet fönster, som är överflödigt och i vägen..








                                                   Vi börjar från vänster.....









                    Ena lampskärmen sitter på sniskan, sviter av skåpskjutningen... hihi
    Sjalen måste hänga där, annars slår man ständigt skallen i lampan... Lågt i tak...






 Ser kanske lite knäppt ut med skåpen bredvid varandra, men det gick inte på annat vis...
                                   Men resten av rummet blev "luftigare" så...















                             Har försvunnit lite saker på skänken, sen bilden togs...















Ja det var visning numero 1.
Kan tyckas att det inte ändrats så mycket, men det är allt vad rummet ger..
Och jag är såå stolt över att jag sorterat ut lite småmöbler som tog en hel del plats..
Var nog den sista ommöbleringen.... eller? :)
Lite mer detaljbilder följer....


Önskar er en bra start på veckan!

9 kommentarer:

Tini sa...

Gillar rummet både före och efter! Men det är ju alltid roligt med lite omväxling :)
Ha det riktigt bra!
kram Tini

Tina sa...

Före- och efterbilder är alltid kul!
Dina är dessutom så bra och jag fattar nog helheten, blev så himla snyggt.
Jag känner för att möblera om jag med men ska vänta tills skåpet blir färdigt..nu kan jag tänka mig ett klädskåp i sovrummet också!
Huja, här blir det aldrig någon ro eller vila..

KRAM

Gabriella sa...

oj vad du släpar =) akta ryggen.Du har så fint hur du än gör. kram

Sallys hus sa...

Hej hej!

jag tycker du har så fint hur du än möblerar och jag gissar på att det inte var sista gången...hihi...det är ju lite "vuxen lek" då man får möblera om å ändra....man ser sina saker med nya ögon bara de byter plats..;)
Kram o ha enfin tisdag1
Katarina

vitadrömmarobusigabarn sa...

Underbart fint
Härligt att möblera om ibland blir som nytt!
Så mycke fina möbler du har
Ha en jättefin dag kram kram

Lotta sa...

LOVE för och efterbilder !!
Jag tycker det blev helcoolt med skåpen brevid varandra det ger i alla fall mej en härlig känsla , lite boudoir .
Jag har ommöbleringsförbud här hemma . Både man och barn är ledsna på att släpa och själv får jag inte för ryggen :-(
(men jag smygdrar lite möbler någon bit i taget så märks det inte sen att de bytt plats sen. )
Kraam/Lotta

Hagbacken sa...

Ser kanon ut :)

Ha en fortsatt bra vecka :)

Kram!

Jade sa...

Wunderschön sieht´s bei dir aus und sehr gemütlich!! Vielen Dank auch, für die lieben Zeilen und eine wundervolle Woche,

herzlichst Jade

Vintage House sa...

Hej
så mycket vackra ting du har och skåpen är jättevackra....
tack söta för dina ord....
kram
sandra