torsdag 12 januari 2012

Ommöblering del 2

Ja då har jag bara ett nattskift kvar.. har varit en lugn och angenäm vecka!
Annars har det inte hänt nånting här...
Jo förresten, mina kuddfodral från H&M har kommit! :)
Nu måste jag bara köpa innerkuddar till dem...

Får se om det händer lite i helgen, inredningstekniskt sett.. :))

Här lite bilder





                                                      Mina fina kuddfodral!! :)







                                          Min "Bibel" damp ner i bervlådan igår!!
           Fullspäckad med underbara bilder och såååå mycket inspiration!!! LOVE IT!!




                                                                 XXXXXXXXX



























                                           Mina gamla trähästar fick byta plats...





















































Vill tala om att jag bara kan kommentera på bloggar med popup-fönster för tillfället!
Kommentarsfältet hos er andra försvinner/syns inte! ...Ingen aning om varför det inte fungerar!!
Hoppas det löser sig snart!
Jag har inte glömt er!! :))


Önskar er en härlig slutspurt på veckan!

16 kommentarer:

Tina sa...

Har märkt att Blogger håller på att ändra textformat mm, då brukar allt annat strula..
Så fint du gör, undrar om hästen står på elementet som du/vi pratade om sist? I vilket fall, supersnyggt, kuddarna också..

KRAM

Tini sa...

Kuddfodralen är jättefina! Jag måste nog oxå beställa sådana och gå efter JDL-tidningen :)
Din provdockor är så ljuvliga, är de alla gamla eller är de nya som shabbats att se gamla ut?
Önskar dig ett riktigt trevligt veckoslut!
kram Tini

Vitt, zink & vintage sa...

Jättesnygga kuddfodral!! Visst är mina rosor lite väl knalliga?? I affären tycker jag alltid att det verkar bli bra, när de sen stått hemma i ett par dagar ledsnar jag på så skrikiga färger och önskar att de var vita eller nåt...;) Snacka om att man är totalt insnöad på vitt och ljust!!! Hihi...jag är inte mycket för utsvävande färger och att prova nytt jag inte...;)!!!
Skönt med sista jobbnatten för veckan för dig!
Ha det gott nu!
Kraaaamisar Anetthe

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har haft samma problem hela dagen, är bara pop-upp fönster som funkar, tur att du hade det.
Så fina hästar, du har så mycket fint. Och nya kuddfodralet var super, ska nog beställa ett sånt.
Kramar
AnnaMaria

Pia sa...

OH MY DEAR så du hållit på med!!!! Jättesnyggt med "grönsaker" i barn/dockvagnen!
Det där var en otroligt bra idé att hänga något i lampan som varning för att inte slå huvudet! Jag skulle nog hänga här ett tjockt rep, med en ögla i änden... nej huu så jag är på dåligt humör! Tur att du piggar upp tillvaron med dina fina bilder och text!

Kram på dig min vän!

Sallys hus sa...

Hej hej!!

Ååå du har sååå fiiint!
Går inte att bara kommentera en sak för allt är så...ååå...;)
Fniss...det finaste är katternas papper på golvet....hihi....sååå sött!

Nej blogger är jätte konstig...jag kan inte heller kommentera hos vissa...och in mina inlägg kan jag inte bestämma var texten ska vara...:(

Kraaaaaaaaaaaam o ha en fin helg!
Katarina

Anki sa...

Fina kuddfodral dom har HM...beställde oxå en del men fick besked att det kommer runt 20:e, så jag väntar ihjäl mig!Säger det igen, du har så fint, mysigt och hemtrevligt...älskar alla speglar du har, så nu ska jag börja samla *ler*

Ha det gott nu & kramis!

Vintage House sa...

Kanonfina kuddfodral:)
så mysigt du har det...
JAg har sammma problem som du...
önskar dig en härlig helg
kram
sandra

Solsjö - Under en vind sa...

Jag kan inte heller kommentera hos alla...

De där kuddfodralen frn HM ska jag kika närmare på.

Ha en riktigt skön helg! Kram!

Hagbacken sa...

Vad fina kuddarna var! Och är tidningen ute nu alltså? Har underat på om inte den är på G :) LOVELY!

Hoppas du har en bra natt på jobbet!

Kram Linda

Susanne sa...

Wauv hvor ser det fint ud. Sikke fine billeder!

Susanne sa...

Wauv hvor ser det fint ud. Sikke fine billeder!

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fina kuddfodralen är, jag ska hämta ut mina idag..jag beställde även de fina bäddseten med text på..Sååå fint du har det, hästen där på skåpet och kulramen...jaa du har så fina saker !!
Kraaam Anette

Torpliv sa...

Så fantastiskt vackert du har hos dig, underbara bilder! Ser fram emot nya numret av JDL, men här dyker den upp först på måndag. Men den som väntar på något gott.. =) /Petra

Ocke sa...

Hej!
Underbart mysigt du har! Gillar verkligen din blogg :) du ger många fina idéer och inspirerar verkligen!
Jeanne d'Arc Living - bästa tidningen!!!
Kram Angelica

Ocke sa...

Hej!
Underbart mysigt du har! Gillar verkligen din blogg :) du ger många fina idéer och inspirerar verkligen!
Jeanne d'Arc Living - bästa tidningen!!!
Kram Angelica