söndag 1 januari 2012

2012

                                  God fortsättning på er mina goa!!!

Här har vi haft +13 grader idag!! Vårkänslor... nää liiite väl tidigt... eller??!! :0)

Här har det varit luuuugnt...
Har nog stans bästa Nyårs-fyrverkeri framför näsan varje år!!
Superhäftigt!!


Har ni sett de nya kuddarna hos H&M  ??!!
Supersnygga!!
Måste bara köpa 2 av dem!! hihi


                                                                (bild H&M)



Här har de nu visat katastrof-filmer i 2 dagar på tv!!
Man börjar ju undra...

Ni vet ju... Världen går under 21.12.2012
21.12.2012 - The end
The end...??
Titta på de här länkarna!
Intressant och man får lite gåshud...

Min flytt till Sverige kanske är överflödig.....  Huuuuu..


Näää nu ska vi vara glada och ljusare tider kommer...
och med den VÅREN!!!

                                                        Läääängtar!!!!



----------------------------------------------------------------------------------





































Önskar er återigen GOD FORTSÄTTNING!!

Och tack för alla era gulliga kommentarer och hälsningar!!!❤

32 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Jag vill önska dig en god fortsättning!
Kram

Tina sa...

Skicka hit några grader, är du snäll.
Här är bara hälften men det känns ok ändå..längtar också till våren!
När ska du flytta hem?

kramkram

Vitt, zink & vintage sa...

Vilken ursnygg header du gjort!
Å himla fina bilder..!!

Ha en mysig kväll!
Kram Anetthe

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Vi tar året med en klackspark och gör det bästa vi kan!!!!
Massa kramar och god fortsättning!!

Fågel Blå sa...

Önskar dej ett fint 2012
Kramar Kathrine

Fågel Blå sa...

Önskar dej ett fint 2012
Kramar Kathrine

Sallys hus sa...

Men wooow vilka fina kudddar!
13 plus....??
Här har det kommit massor av snö idag....men tydligen ska det försvinna igen..:( Jag lääääängtar efer sommar o värme men det är ju ett tag kvar...
Kram Katarina

G-style sa...

Thnak you for your visit at my blog ...and a happy new year!

greetings from Gea

Lantliv i Norregård sa...

Gott Nytt 2012 till Dig:)

Kram från Norregård

Tini sa...

H&M kuddarna är jättefina, jag tror nog att jag oxå skall beställa några :)
Önskar dig en god början på det nya året!
kram Tini

white life© sa...

Ganz lieben Dank für deine wunderbaren Wünsche und deinen Kommentar. Ich wünsche dir auch ein spannendes und ereignisreiches neues Jahr, in dem sich dein großer Wunsch erfüllt!

GGLG
Tine

Stilmittel sa...

Liebe Tina, vielen Dank fuer deine lieben Worte. ich wuensche dir ein wunderbares, glueckliches und gesundes neues Jahr. Schoene Neujahrsgruesse, Sandra

HANNES DAGBOK sa...

Oj! Hadde ikke sett disse putene...de var superfine!

Verden går selvfølgelig ikke under...det har vært spådd mange ganger før!

Godt nytt år kjære bloggevenn, vakre bilder du viser <3

Stooor klem!

LantlivsAnette sa...

Kuddarna har jag redan beställt, bäst att passa på innan de tar slut, beställde även så snygga bäddset med text på..
Ha det gott
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Idag har vi fått plusgrader också, och ösregn! Den kudden har jag tittat på, så läcker modell.
Fina bilder hos dig som vanligt.
Önskar dig allt gott 2012
Kramar
AnnaMaria

vitadrömmarobusigabarn sa...

Godfortsättning på det nya året
Vilken fin kudde
Ha en jättefin Måndag kram Tina

Pia sa...

Joo, hördu, jag har också tittat på säckarna/kuddarna med det ögat!

Nu skall jag kolla det du sa om, världslutet. Och fy fasen om det är något som inte en sådan här nervsvag typ som jag tål...är mycket vidskeplig dessutom!!!

Nå väl, nu börjat det...


Farväl, men vän... ;)

Monika sa...

Hej och god fortsättning på nya året!

Tack för att du besökt och kommenterat i min julblogg. Det har varit en jätterolig tid. Och det har du med dina fina kommentarer en del i.

Just nu bloggar jag inte. Men fortsätter självklart att titta in här lite då och då!

Tack för tipset om de finfina kuddarna!

Ha det bäst och ha bästa året också!

Kram
Monika

Lilla Lycksta sa...

God fortsättning!

Jättefina kuddar och fina bilder ifrån ditt hem. Ha det gott.

Kram Camilla

Lilla Lycksta sa...

God fortsättning!

Jättefina kuddar och fina bilder ifrån ditt hem. Ha det gott.

Kram Camilla

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei søte deg! Tusen takk for kjempefin kommentar hos meg. Ønsker deg godt nyttår - måtte 2012 bli det beste året for oss alle! Klem Cecilie

Gabriella sa...

gott nytt år♥
katastroffilmen skippar jag=)
ja visst har hm lite pärlor=)
kram och god fortsättning

Pettas sa...

Så mysig fin blogg du har!
Angående världens undergång, så har den gått under många gånger redan om man får tro alla orakel. Allra senast gick den under två gånger under år 2011:). Det hör liksom till att den skall göra så nu och då, verkar det som. Här skiner solen och humöret är på topp!
Ha ett finfint år 2012!

Karin

Vintage House sa...

Kuddarna är kanonsnygga och härliga bilder....
tack söta för din ord på min blogg det värmer....
ha en mysig kväll
kram
sandra

Hagbacken sa...

Wow, snygga kuddar! de har jag inte sett....god fortsättning till dig med! och länkarna..de hoppar jag nog över ;)

Kram Linda

Lotta sa...

God fortsättning söta !
Men de där undergångsspådomarna har aldrig slagit in förut , så nu struntar jag i dom , så flytta på du .
Ser fram emot ett nytt inspirerande år med din fina blogg !

Kram/Lotta

Anki sa...

Tack sötis!
Supesnygga kuddar, jag klickade hem bäddset och kuddar igår kväll när jag inte hade nåt att göra, livsfarligt att vara rastlös, haha!

Ha nu en fin dag!
Kram!

Himlavit sa...

Kikar in och önskar en God fortsättning =)
Snygga kuddar
Många kramar
Tessan

Tina sa...

Ja du, nu funderar jag på att göra ett par nya lådor och måla om den helt.
Vill gärna spara några lådor med originalfärgen på...???
Nu är iaf skåpet grundat, bara ett par lager spackel och täckfärg kvar!

kramkram

Shabby Landhaus sa...

Hallo Tina,

das Kissen ist von H&M gell?
Hab ich mir auch bestellt :o)

Alles Liebe und Gute für 2012

Sigrid :o)

pureshabby sa...

Hallo liebe Tina, ich wünsche dir auch ein wundervolles 2012!

deinen blog speichere ich gleich mal.
Lesen kann ich ihn nicht,-))

Liebe Grüße
Sabine

AngiLovesBlue sa...

Huhu, hab dich gerade entdeckt, toll dein Blog!
Ein tolles Jahr 2012
Angi