torsdag 1 december 2011

Mer nytt... hihi

Har inte riktigt fattat det än... att jag vunnit något så fint!!
Är helt överväldigad...
Tack för era gulliga grattishälsningar! ❤
Ska skryta lite när första numret kommer!! hehe :)


Måste visa mina nya stövlar jag köpt. de är sååå fina och jag älskar dem!!
De passar så superbra ihop med kappan jag köpta förra veckan!!

Visar oxå vad jag ropat in på ebay.
Hästen har ännu inte kommit, men snaaaart.... Lääääängtar.. :)

Kl är nu 22:20 och det är + 10 grader ute!!
Hur ska man då få julstämning??? suck...





                              Mina nya härliga stövlar!!! Älskar dem!!









                                            En stooooor plåtburk
                          Är så glad att jag äntligen hittat en enkel (utan tryck),
                              de tycks nämligen vara svåra att få tag på här









                                                       Datum "grej"
                                       Har hela tiden velat ha en sån...
                        och nu vet jag inte vart jag ska ställa den.... Typiskt!!  :)




                                         Idag blir det bara köksbilder....




                                 Köksbordet är inte speciellt juligt i år....
                            men det kan ju ändra sig fram till jul... *fniss*








                             Kökshyllan med mina båda fina smörvispar...









                                    Har köpt en ny krans till balkongdörren
                           den nya är tjockare och bredare än den "gamla"









                          Ett annat hörn av köket som jag nog inte visat förr











                                      och dessa fula sladdar överallt....








                                                   några "julklockor"




Tja det händer inte så mycket här just nu, men vem vet..
på lördag är det dags för loppisaffären igen.... hihi

Det är så härligt att se era underbara bloggar,
ni har det så vackert och dekorerar sååå mysigt nu
och jag får så otrolig inspiration av er!!
Och blir sååå AVIS!!!!! :0)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Och tack för alla era underbara kommentarer, mina goa!!





 Kramis


Tina

9 kommentarer:

Pia sa...

Ååååååååhhh, jag blir inte klok på dig och alla dina fantastiska fynd!!!! Stövlarna...jag har redan dräglat hela datorn....VILL HA!!!!!!! VAR hittar man sådana???? Likaså vill jag ha ditt hem och hus!!!!

Jag behöver INTE önska dig lycka till på loppisrundan - din nos för fynd är ofeltagbar!

Önskar dig en sköön fredag och trevlig helg - andra advent!

Kraaamaaar!
-Pia-

Gabriella sa...

så mysigt du har det och du hittar alltid så mycket fina saker i ditt letande. Ja det där med julstämning är det dåligt av här med. Gräset lyser grönt och då bor jag ändå ända upp vid Dalgränsen suck! Hoppas att du får en mysig andra advent.
♥kramizar♥

Fågel Blå sa...

Jag säger som Pia!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SSSSSSSSSSSSSSSSSå MYCKet fint!
Stövlarna så fina!!!!
Ha enfinHelg!
Kramar Kathrine

Tini sa...

Fina fynd har du gjort! Du har så vackert och smakfullt inrett i ditt hem :)
Ha en trevlig helg!
kram Tini

Lilla Blanka sa...

Hej goa Tina!

Men åh vilka underbara stövlar!!!

Och så blev jag totalt upp över öronen förälskad i din nya cremefärgade terrin ♥♥♥!

Det är precis en sån jag har sett i mina drömmar :) En sån skall stå i mitt nya skåp i köket (ett skåp som ännu inte är klart, men när det är klart kan jag se hur en sån vacker terrin står där på hyllan!)

Stor varm kram till dig!
Mia

LOPPISLIV sa...

Hejsan Tina! Ohhh himmel vilka vackra stövlar...vill ha :-)) Och den nya stora terrinen är ju bara helt ljuvligt fin, jag svimmar nästan...hiii Ohhh så vacker färg på den och härligt stor. Vilka vackra skatter du hittar jämt!! En riktig turgumma är du :-))

Ha en underbar helg. Kraaaam Paula

Vintage House sa...

Hej
så fina stövlar och så vacker terrin och andra ljuvliga ting i ditt kök...
ha en mysig helg
kram
sandra

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Tina
Så supermysigt du har det :)
å missa nu inte...

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

G:a Affären sa...

Stövlarna är helt i min smak, fina!
Jag är en van loppisbesökare men jag tror inte jag skulle vilja ha med dig, vi skulle dyka på samma saker. Så mycket fint du har!!!!
♥ /Cia