torsdag 22 december 2011

Julledigt :))

Ja nu har äntligen min julledighet börjat!!! Hurraaaa!! :)
Har ledigt t.o.m 8 januari.
Ska bara slöa och ha det bra..   hihi

Min "nya" fina terrin kom idag och jag är bara sååå glad!!




                                                Den är såååå fin!

















                                      Det är den längst till vänster...








                                      Älskar att se dem stå där på rad... :0)







                                Och nu önskar jag er mina goa en riktigt





    Ha det så mysigt och njut av samvaron med era familjer ❤


                           Massor med julkramar från mig    
 


11 kommentarer:

I min vita värld sa...

Gaaaah....vad avundsjuk jag blir! Du börjar ju få en härlig samling med terriner ju!! Underbart fina.
Låter skönt med en "slötid", ska också göra samma sak, bara njuta av lugn, ro och ungar!

Mys ordentligt, och ha det riktigt härligt!
En riktigt god jul till dig!
Varma kramisar Anetthe

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken underbart fin samling terriner, den nya är så vacker.
Önskar dig och dina två vita skönheter (mjau) en riktigt
♥ GOD JUL ♥
Julkramar
AnnaMaria

Tina sa...

Din samling är underbar!
Så skönt med ledighet, min har startat bra och nu känns det som allt är under kontroll.

Önskar dig en God Jul och massor av julkramar till dig! /Tina

Fågel Blå sa...

Åhh så mycket fina teeriner!!!!
Blir lite avis på dej!
Ler!
Önskar dej också en fin JUl!
Kramar Kathrine

white life© sa...

Liebe Tina,

Dir und deiner Familie wünsche ich wundervolle und harmonische Weihnachtstage und sage DANKESCHÖN!!! für all die wunderbaren Posts, Fotos und Inspirationen, die du in diesem Jahr auf deinem Blog gezeigt hast.

MERRY CHRISTMAS !!!

Tine

Marie sa...

Så många vackra terriner du har!

Önskar dig en riktigt GOD JUL!
Kram Marie

Tini sa...

Din terrin är så otroligt vacker!
Önskar dig också en riktigt god jul, njut av din långa sköna ledighet :)
kram Tini

Kreoline sa...

Du er heldig som har ledig, jeg skal på jobb, men ikke juledagene. Nydelige terriner, og du har det så koselig. God jul til deg Tina, kos deg, klem fra Mona.

M a d a m e M o r e l l sa...

Nu får du laga god soppa att ha i din samling:) God Jul!
Kram

Grønsdal Gård sa...

En riktig god jul til deg også!

Shabby Landhaus sa...

Hallo Tina,

merry christmas and a happy new year from Wien to you :o)

Alles Liebe
Sigrid