söndag 25 december 2011

De sista julbilderna...

Hoppas ni haft en underbar julafton!
Har ätit gott och myser med filmer..
Här regnar det dygnet runt.... suck
Så utgång är inte att tänka på...

Visar de sista julbilderna för i år.. :)












































































































































































                                 ❤ Önskar er en fortsatt GOD  JUL ❤



                                                     (lånad från nätet)




15 kommentarer:

Tina sa...

Det var en härlig rundvandring i ditt julpyntade hus! Underbart!
Fast jag är lite sådär sugen på att ta undan en del nu, känner för fest och mer champagne..

kram o god fortsättning

lille weiß sa...

Liebe Tina,
ich wünsche Dir auch wunderschöne Weihnachten.
Lieben Gruß
Wiebke

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint det var med ljusgirlangen i dörröppningen och jättevackert med julkulorna i dockvagnen.
Önskar dig en god fortsättning på julen
Kramar
AnnaMaria

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

God fortsättning!
Kram Anna

Källeboda lantliv sa...

Så mysigt du har det .. Kram Jeanette . Kallebodalantliv

Fågel Blå sa...

Önskar dej en fin fortsättning på JUlen!
Kramar Kathrine

Vintage House sa...

så härligt bilder.)

God fortsättning!
varm kram
sandra

Lilla Lycksta sa...

Vilka fin julstämmning det var hos dig. Önskar dig en fin fotsättning på julen.

Kram Camilla

Kreoline sa...

Wow, så lekkert hos deg Tina, nydelig taklampe. Fortsatt god jul til deg, klem fra Mona.

Siren sa...

Så koselig du har det, flott med girland rundt døråpningen!
Jeg ønsker deg fine romjulsdager! :)

Pia sa...

Go´morron! Joo, tog en liten tupplur som töjde ut till flere timmar (för mycket mat, öl och godis till lunch)!
Vad spökligt med dina gudoooooomliga bilder! När jag såg på dem på förmiddagen, så tittade din katt rakt in i rummet (nu med huvuhdet vänt åt sidan) och dörren var stängd, men nu är den på glänt(som leder?)!!!!! Ja, ja! Jag hör nu att du frågar om jag tagit föör många öl och om inte medicineringen är riktigt på plats - men så såg jag!!!
Nu skall jag dricka mitt kaffe (så kanske mitt huvud klarnar) och äta slut på allt frästande godis!!!


Kraaam till dig och dina söta kidemissar!!!
-Pia-

Inspiration i vitt sa...

ojoj så mycket fint du har, varmt och härligt. En stor julkram till dig/Ingela.

-Mia- sa...

Koselig julepyntet hjem! Ønsker deg gode romjulsdager!! KLEM

gamla skolan sa...

Så fint du har det ! Den lilla vagnen med alla kulorna ,var verkligen en kul ide . Önskar dig en riktigt god fortsättning !
Kramar // Susanne ♥

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Åh, du har det så fint i ditt julpyntade hem! Och jag är grymt avis på din fantastiska terrin samling. Själv har jag bara en men den används också flitigt!

Ha nu ett par riktigt sköna mellandagar!

Goa kramar till dig!

Anna-Lena♥