torsdag 3 november 2011

En snabbis

Slänger snabbt in några bilder som visar att jag så sakta kommer underfund med min kamera!! hihi
Frågan om varför alla bilder med blixt blir grådassiga har jag kommit underfund med... det beror på att jag inte fattar hur kameran fungerar!
Man lär så länge man lever!! hahaha
Och jag måste öva MYCKET mer innan bilderna med blixt blir riktigt bra....



Måste nu göra mig klar för sista nattskiftet denna vecka!!





                                                            Hallen







                                                           Köket















                                                        Sovrummet

























                                                    Vardagsrummet













Ha en mysig kväll mina goa!!



Kramis

15 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
Tycker det är jättefina bilder ser riktigt mysigt ut
Håller med man lär så länge man lever!!!
Många kramar Tina
Skönt med fredag i morn

Gabriella sa...

det är svårt det där med att fota..sen tycker man alltid att alla andra är så duktiga..men det ligger väl förstås mycket träning bakom.
Ha en trevlig kväll

Anki sa...

Alltså du har såååå härligt hemma, skitsamma att bilderna inte blir bra enligt dig *fniss*...jag tycker det är så fint!
Du, linjalbrädan...hur skitsnygg är den då...den idén snor jag nog, jag som älskar pillerjobb, haha!

Sköt om dig & kramis!

Tini sa...

Fina bilder, du har så ljuvligt hem :)
Ha en fin helg!
kram Tini

I min vita värld sa...

Såklart!!! Man lär sig nåt nytt vareviga dag..;) fniss. Så jäkla fint har du det!!

Ta det lugnt nu..på veckans sista nattpass!!
Ta hand om dig!

Kramisar i mängder/ Anetthe

MissMette sa...

Hei Tina :)
Kom over bloggen din her, og likte
meg godt her inne hos deg ღ La meg
til som følger også :)
Mange flotte bilder, innlegg og et
vakkert hjem, gleder meg til å følge
deg videre. Ha en flott fredag og
helg. Klem fra Mette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är ju så roligt och ta foton, och extra kul med ny kamera. Det var en fin rundvandring, du har så fint överallt.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

staudecafeen sa...

Super skønne billeder:) God weekend Anne Gine

G:a Affären sa...

Jag har en önskan! Nästa nattpass skulle jag vilja få låna nyckeln och kika runt hos dig, jag skulle vilja gå på upptäcksfärd bland alla dina fina saker och möbler....
Kram och önskan om en skön helg!
/Cia

Norr om Köpenhamn sa...

Njuter av ditt fina hem, så många härliga prylar som gärna hade fått flytta hem till mig ;o)
Och skyltarna är fantastiska vännen!!! Du är superduktig :o)

Ha nu en riktigt skön helg och njut!
Kram på dig
Ulrika

Maria ( Idekroken ) sa...

Ååå, jeg flytter inn! ;) helt nydelig!!
Legger meg til som følger hos deg.

Klem fra meg

Hilla på My Woodhome sa...

Jag skulle kunna gå runt hemma hos dig måååånga varv!
Du har så fint och bäst av allt...en egen stil med SÅÅÅ mycket fina saker!
ME LIKE!!!
Trevlig helg!
Kram Hilla

me and alice sa...

Hej Tina!
Åh vad mysigt du har det!! Säger som de andra skulle gärna vandra runt hemma hos dig och njuta av alla spännande saker!!!

Lampan är köpt i Frankrike. Har tyvärr ingen el ännu utan står där som en skulptur för tillfället, hihi...
Trevlig helg!
Kram Susanne

Mina Vita Ting sa...

Underbara bilder tycker jag, du har det såå fint
Kram

Lovely-Memories sa...

Tina das ist soooo wundervoll in Deinem Zuhause...die Möbel...Deine Schneiderpuppen und vor allem Deine Katzen...

es passt einfach alles zusammen..

WUNDER WUNDER WUNDER SCHÖN

glg
Momo