måndag 3 oktober 2011

Textade brädor...

Satt hela dagen igår och textade brädor! Phuuu..
Nu har jag fått nog för ett tag! :)
Men har en beställning/önskan från en kär vän i Sverige, som vill ha 2 brädor med text. :0)

Vi har helgdag idag och det passar ju utmärkt!
Härligt väder!
Perfekt målarväder, färgen torkar i ett nafs!;)

Jag har fyndat på ebay igen!! hihi
Visar vad, när de kommit! :)




                              Franskan är inte helt perfekt eftersom
               en del brädor var för korta för att få plats med hela ursprungstexten,
                                       så jag tog bort nåt ord här o där.. :)








                      Textade pilen och texten åt andra hållet på baksidan,
                                            så jag kan ha brädan överallt... :)






























Blixten gör bilden väldigt mörk... hmmmm   Ska det inte vara tvärtom?? :)






























                          Färgen torkar..., sen ska det bara shabbas lite... :)
                   En bräda på baksidan måste bytas ut, då den var helt murken...







                                                 Spegel som bytt plats




Önskar er goa, en fin början på veckan!

Kramis

17 kommentarer:

I min vita värld sa...

GAAAAHHH!!!! Guuuud va snygga brädor!!! Vad skitsnyggt du gjort!!! Nu tog avundsjukan ny fart....;) hihihi bara skoja...men du är himla duktig!! Ha en riktig toppendag där borta hos dig!! Kramar Anetthe

Tina sa...

Jag kan bara hålla med ovan person, skitsnygga! Jag måste pröva men har inte det programmet du skrev om..
Får kolla runt, för jag SKA pröva!
Det kliar i fingrarna, tack för inspon!

kram

Hilla på My Woodhome sa...

Din stil helt MIN stil!!!
Oj, vad duktig du är!!
Rena konstnären!!

Förstår att handen lära vara lite mör nu!
Vad är det för program "sheddan" pratar om?
Skriver man inte på fri hand?

Hur som så tycker jag du gjort dem pörfäct!
Jag skulle behöva.en vägskylt ja...nu blev jag inspirerad! Tackar för det!
Ha bästa måndag!
Kram Hilla

LOPPISLIV sa...

Ohhh så fina skyltar du gjort. Vad duktig du är. Och kaminspeglarna är ju bara så fina med sin runda form. Ha en toppenfin måndag. Kramen Paula

Tini sa...

Brädorna med text på blev jättefina, så skicklig du är på att texta :)
Jag har också brädor på vinden till ingen nytta, borde kanske prova på att texta dem :))
Ha en god fortsättning på veckan!
kram Tini

Pia sa...

Jag blir tokig, knasig, snurrig, durrig, ja, allt mellan himmel och jord!!!!!! Brädorna, skåpen, fönsterluckorna, spegeln...ALLT är så himmla fint!!!!!
Skåpet har du väl nu med bak sidan fram?! Jättefint med den så kusliga stämpel! Grovsopor! Ack lyckans dig!!!!

Kram från en nog så avundssjuk Pia!

Arja sa...

Beutiful!

Have a nice monday evening<3

Gabriella sa...

sååå duktig är du...älskar textade brädor♥ kram

Hagbacken sa...

Du är bra duktig du, jättesnygga brädor! <3

Thelma Louise sa...

Så koselig det var her..masse vakre ting og herlig steming.:-))

Takk for titten:.)

Pia sa...

Please, Tina! Berätta hemligheten bakom bokstäverna du trycker!!!! Jag vill också!!! Men, då är det ju inte mera en hemlighet och kanske det är en "yrkeshemlighet"? Jag har nu bara fått dille på dina skyltar!!!!!

Kramar!
-Pia-

Lisas torp sa...

Så mycket fint du visar och så duktig du är på att texta!!! Jag är imponerad!
TACK för rar kommentar hos mej!
Lisa

Anki sa...

Tack det ska jag testa, nåt måste hända med det här strulandet!
Men fy satan vad duktig du är, skyltarna är sååå snygga...som allt hos dig, verkligen gillar att titta in här!

Ha det gott!
Kram!

Pia sa...

Herrejess, du menar inte att du i princip målar/ritar dem för hand!? Och säger att det är enkelt!? Fastän du printar mallen, men ändå!!!
Jag trodde du hade schabloner...

Nog är du tålmodig, petnoga och skicklig! Inte skakadarr här inte!

Tusen tack vännen, för att du gav mig receptet. Jag måste nog pröva på den där tekniken! Trots allt!

Kraaaam och ha en härlig weekend!
-Pia-

Pia sa...

Herrejess, du menar inte att du i princip målar/ritar dem för hand!? Och säger att det är enkelt!? Fastän du printar mallen, men ändå!!!
Jag trodde du hade schabloner...

Nog är du tålmodig, petnoga och skicklig! Inte skakadarr här inte!

Tusen tack vännen, för att du gav mig receptet. Jag måste nog pröva på den där tekniken! Trots allt!

Kraaaam och ha en härlig weekend!
-Pia-

Norr om Köpenhamn sa...

Suuuperfina skyltar :o) Du pysslar på i ett rasande tempo och får så mycket gjort. Just nu har jag många projekt i huvudet, men kommer inte riktigt igång. Hoppas ändå att helgen ska bjuda på lite pysselenergi ;o)

Ha en härlig hösthelg eller borde jag kanske säga sommarhelg, så varmt som ni har där nere ;o)))
Kramis på dig
Ulrika

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Skit snygga bräder ! Det ser ju verkligt proffsigt ut.. Du är ju profs efter att ha fixat så många brädor... Du får mej att vilja pröva på...
H en skön söndag !
Kraam
Sanne