tisdag 25 oktober 2011

Äääääääntligen här!!!!!!

Äntligen är min "guldklimp" här!!
Min fina SOPPTERRIN har kommit!! Den har varit ute på en lång och omständig resa, som tog 14 dagar!!
Men nu är den här och jag ÄLSKAR DEN!! :)

Har gjort några skyltar igen! hahaha
Eftersom min kamera är på reparation, kan jag inte visa var de hamnat, det är för mörkt att ta kort i lägenheten med mobilen...

Har fler skyltprojekt på gång, bilder kommer när de är klara!

Här har det varit frostigt väder, men nu har de förutspått +18 grader till helgen!! :) Ja det vore nåt ni!!
Den som lever får se.. :)

Min borttappade ring är för alltid försvunnen.. gråter...
Fick en ny HD-reciever igår, men den har samma fel!! suck... bara att ringa och klaga igen då...
men min soppterrin är här och det är  LYCKA!!! :0)






                                      Min efterlängtade soppterrin    ❤








                                 kan knappt se mig mätt på den..... hihi
                             En sak är säker, det kommer att bli fler terriner!! hihi








                                               Några nya skyltar...






















                               har slipat den, därför den ojämna textfärgen...










                                                 Lite blandade bilder..












































                                                   I mitt vitrinskåp..
 




Ha en fin vecka, mina goa!
Här ska det målas brädor... hihi



Återigen, ❤-ligt tack för era såå söta kommentarer!! Love u!

Och till mina nya följare: ❤-ligt välkomna till min lilla blogg!


Kramis

18 kommentarer:

Anki sa...

Kalasfin...både terrinen och dina skyltar! Du har så mysigt!
Å tack söta för goa kommentarer hos mig!

Ha det gott!
Kramis!

Wohnwohltaten sa...

Liebe Tina,
eine sehr schöne Terrine hast Du da. Davon kann man nie genug haben.
Und Deine Schilder sind toll. "Out of order" wäre auch was für mich :-)).
Viele Grüße
Catherin

Tina sa...

Den är som en juvel i vitt porslin!!

kram

I min vita värld sa...

UNDERBAR TERRIN!!!! Förstår att du längtat tills den kommit på plats!
Åh vilka skyltar!! De är ju sååååå fina ju ;)!!

Du har som jag sagt förut så himla fint!! Kanonmysigt!!

Hoppas att din ring ändå bestämmer sig för att hitta fram till slut...trist när man tappar något!

Pssst...jag har köpt en risbuske till...;) tänkte att "alltid retar det lilla Tina..." HAHAHA...

Ha en jättefin kväll!

Kramisar Anetthe

Tini sa...

Din terrin är helt ljuvlig! Ja när man väntar på någo gott ...
Skyltarna är också såå fina :)
Ha en trevlig fortsättning på veckan!
kram Tini

Hagbacken sa...

Vad skönt att du fick den till slut :) Den var verkligen fin! Värd att vänta på ;) och supersnygga skyltar med såklart :)

Nu tror jag att din otur har hamnat HÄR, idag har inget gått som JAG vill :(

Nåväl, kram på dig!

Gabriella sa...

du är helt otroligt duktig på att texta brädor..textar du på frihand eller var det så att du gnugga över ..var hittar du alla fina texter..nyfiken in strut va hihi!!
kram på dig

Nellie sa...

Lång väntan, men den var ju sååå fin!! Otur med din ring! Nu ska jag knäppa mig lite... men jag har lyckats hitta en mobiltelefon och en klocka åt andra på detta sätt: Kolla bredvid, eller under, ett skåp med klotfötter! Är duktig på att lägga bort mina egna saker, men de "ser" jag inte var de blir av. Efter att jag hittade mobiltelefonen så drev min släkt med mig, "zigenerskan". När jag så för ett tag sedan sa var klockan låg så tycker de inte att det är lika roligt längre!! OBS! Det är ju bara på skoj, men kolla möbler med klotfötter...hemma eller på jobbet, eller hemma hos ngn annan.

Fågel Blå sa...

Wow!!!!
Görsnygg!!!
Underbar!!!
Vilken lycka att äga en sådan!
Vill ha!!!!
Ha en fin dag!
Kram Kathrine

Lavendel & Romantik sa...

Hej lilla du..
Vilken fin terrin och skyltarna var ju väldigt snygga oxå..Hoppas du finner ringen igen Kram/Majsan

Anki sa...

Tack snälla söta!
Hoppas allt är väl med dig...nu tror jag fan att jag fått magsjukan grrrr!

Goa kramen!

Hagagården sa...

Oj så mycke fint du visar!!!
Jag använder mig av vanlig textilfärg till mina stolar.
Kram o ha en fin kväll.
ninni

Pia sa...

Hördu, om du inte är alltför krävande på levnads statusen, så är jag säker på att du kommer att livnära/försörja dig fint, med skyltmålning!!!!! De är helt förstummande!!! Och så många du gör på noll tid!?!?

Soppterrinen är ju som en karamell! Tur att du äntligen har fått hem den!!! Och sen när du flyttar hem till till Sverige, så vet jag, att du kommer att sitta med den i famnen på dig, hela resan!

Min gran - förstås är den äkta! Äkta PLAST!

Kramkram!!!
-Pia-

Vitt är vackert sa...

En sån litenläckerbit!! Den förstår jag att du väntat på! :)

Å sånna coola skyltar du gjort då!! Supersnygga!

Ha det fint!
Kram Ellinor

hemmaikroken sa...

Vilka härliga bilder. Det får bli soppa varje dag framöver.

Mvh Helena

Kärleken till inredning sa...

Skönt att terrinen kom fram till dig till slut, förstår att du är glad... En soppterrin står på min önskelista också!

Kram Linda

Atelje Skärvan sa...

Vilken vacker soppterrin,förstår att du är nöjd.
Fina skyltar.
Ha det så gott,kram Agneta

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Tina!!

helt UUUUUnderbar terrin och jag förstår din kärlek för den precis!!

Hela ditt hem är som en skattkista för en loppisnörd som mig!1 Ser en massa fint här :)

ha en riktigt mysig helg nu!!

Kramis Sanne