måndag 12 september 2011

Inte mycket...

Var ju i min loppisaffär, men det blev inte mycket...
Brevbäraren kom iallafall med mitt paket,
som visade sig vara mycket mindre än jag trodde...

Lördagen var underbar, med +28 grader!!

Min helg har varit väldigt jobbig. Känslorna har åkt berg o dalbana..
Livet har sina nycker, och det blir inte alltid som man tänkt, hoppats och drömt...









men livet går vidare trots allt...
Nya tag och positiva tankar!!
Hur svårt det än är....





                                    Ropade in en sååå fin fläkt på ebay...
                              men den var MYCKET mindre än jag trott....


















                                      Här ser man HUR liten den är!!
                                                      Men fin är den! :)








                                     Från loppisaffären blev det bara en pall









                              och en skitful "sittpuff", men den ska få ny skrud!!




Önskar er alla goa en fin vecka!
Själv har jag ju semester och den behöver jag....



Kram

15 kommentarer:

Tini sa...

Fläkten är väldigt charmig!
Ha det så bra,
kram Tini

Änglarnas hus sa...

Liten men ursnygg!! Bra fyndat där!!

Ha en fin kväll!! Kramis Sanne

Tina sa...

Bra att du har kommit till ro med dina tankar...
Den lilla fläkten är ursöt, pallen liknar en jag har. Ska kika in på min loppis på onsdag och se om jag hittar något. Blev lite sugen på att fynda nu, när jag såg dina fina saker.

Ha en trevlig kväll /Tina

Nellie sa...

Jobbigt med tråkigheter. Men du verkar ha en bra inställning till detta. Kram till dig! Fläkten är så söt. Liten men naggande god, som min mormor skulle ha sagt!

Helena sa...

Hej! Trevligt att ha hittat in till dig och dina charmiga och fina bilder. Hit kikar jag nog in igen! Ha en fin fin dag!

I min vita värld sa...

Hallåhallå! Du har en sak att hämta hos mig!! Må så gott, kramisar Anetthe

Wohnklunker sa...

Hallo Tina!
Danke für deinen Tip zwecks Schneiderpuppe.
Werde warscheinlich darauf zurückgreifen müssen.
Ein Original wäre mir lieber gewesen aber der Turm ist eine gute Alternative.

Irgendwie kommt mir das Bild von deinem Vater sehr bekannt vor *grins*

Liebe Grüße Viola

Pia sa...

Jag kan läsa mellan radena, att "allt" är opp åt rövan! För tillfället har du svårt att glädas åt någonting. Av det brustna hjärtat kan jag förstå, att det känns så!
Har du läst Maria Scherers böcker; "Någonting bättre är redan på väg" och "Du går inte ensam"? Jag läser dem ALLTID på nytt, när jag har bekymmer - what so ever!!!

Släng (INTE) i väggen dina saker! Det hjälper! (för sekunden - sedan ångrar du dig bittert. Jag om någon vet!)!!!

Liten eller stor (snurran), fin som bara den!

Stäng en dörr och öppna tio fönster (eller liknande, är ett ordspråk som nog är så sant. Du vet vad du kan förlora, men du vet inte vad du kan vinna!!!)!

En stooor tröstekraaam!
-Pia-

Wohnklunker sa...

Du hst recht es ist dein Großvater.
Ist er es wirklich?
.. dieses Gesicht kommt mir sooo
bekannt vor.

Lotta sa...

Tack för kommentaren inne hos mig !!
Vilken fin och inspirarande blogg du har , ska kika runt lite mer sen !
Hade oxå en tuff helg , men det har lugnat ner sej nu , men det kom så oväntat :-(
Kraam/Lotta

Norr om Köpenhamn sa...

Med positiva tankar kommer man långt, men det är inte alltid lätt att ta till dem när det behövs. Hoppas att du har det bättre nu :o)

Jag har aldrig varit inne på ebay (kanske bäst så) ;o) Men vilka fynd du gör där! Fläkten är kanske liten men naggande god.
Ha bästa onsdagen!
Kramelikram
Ulrika

Gabriella sa...

hoppas det känns bättre nu♥

Mitt vita hem sa...

Himla söt fläkt!
Hoppas allt löser sig.

Kram Åse

Hagbacken sa...

Fläkten var HUR läcker som helst :) jag såg den samma dag som du gjorde inlägget..men är inte lika duktig som du att kommentera *skäms* men tack, och åter tusen tack för dina alltid så fina kommentarer...du är väl för go du! <3

Kram Linda

Kristin sa...

Hei hei!!
Tusen takk:-)
..skal si du har mye fint. Mange fine loppis-funn og en kjempefin leilighet:-)
Kristin