onsdag 7 september 2011

AWARD




Jag är så rörd och så GLAD!

Har fått inte 1 utan 2 Awards...
Har fått dessa Awards av TINI med bloggen Tinis vita hem och
av ANETTHE med bloggen I min vita värld, , 2 tjejer med underbara bloggar, som jag följer med glädje!
Tackar ödmjukast, att ni tänkte på mig... puss på er! :)

Nu ska man länka  till den man fått den av, svara på 5 frågor och ge den vidare till 5 bloggar med mindre än 100 följare.

1. Varför började du blogga? Jag kollade bloggar i 2 år och sögs helt upp av den vita shabby-stilen. Började blogga då jag äntligen vågade ta steget och måla mina möbler vita! För vad skulle jag annars blogga om... :)
Kunde inte drömma om att nån skulle interessera sig för min blogg... men jag är glad att jag hade fel... hihi


2.Vilka bloggar följer du? Jag följer de bloggar som finns i min blogglista här i bloggen. Och genom deras bloggar hittar jag ofta nya fina bloggar... så listan lär väl bli ännu  längre med tiden.. :) 


3. Faviritfärg(er)? Naturligtvis vitt, men oxå svart, grått, linnefärgat och alla nyancer av dessa färger, fast det kanske inte är så dominanta färger i mitt hem...


4. Favoritfilm? Har ingen speciell favorit. Det beror på vilket humör jag är på.. hihi


5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför? Skulle gärna vilja bila genom Frankrike, Belgien och Holland (med lastbil) och besöka ALLA loppisar!! hehe Och så skulle jag gärna resa till New Zeeland och upptäcka detta vackra land...




Jag vill ge den här Awarden till de här 5 fina bloggarna:


1. Till vackra ULRIKA med den fantastiska bloggen Norr om Köpenhamn. Hon är så stilsäker och har ett såå vackert hem!!


2. Till härliga LINDA med den underbara bloggen Hagbacken. Hon skriver om allt och har en härlig smak/stil och ett underbart hem!!


3. Till underbara TINA med den härliga bloggen The Shed. En underbar, kreativ tjej med en fantastisk blogg!


4. Till fantastiska TINA med den underbara bloggen Vita drömmar & busiga barn. Hon har ett fantastiskt hem och en härlig stil!! Eftersom Tina inte har nån "följare-lista" vet jag inte hur många hon har, men det bryr jag mig inte om, hon får den ändå! :0)


5. Till söta JESSIKA med den underbara bloggen Madame Morells loppor. Hon har ett så fantastiskt hem och jag gillar hennes stil sååå!! Jessika har inte heller nån "följare-lista", men hon får den ändå!! :0)




Detta var svårt, eftersom jag helst skulle ha gett er ALLA en Award. 
Ni har alla enastående vackra hem och en härlig personlig stil och jag gillar ALLA era bloggar!! 
Jag är en hängiven följare av er och ni inspirerar mig ALLA var en på sitt sätt!!
LOVE U ALL!! :0)



Ps. vet inte varför text-stilen ändrade sig helt plötsligt... sorry


Kram



6 kommentarer:

I min vita värld sa...

Klart du ska ha awarder!!! Du har ju en helt underbar blogg!! Ha det riktigt fint, och må så gott. Kramisar Anetthe

Hagbacken sa...

Men gulle dej då! Grattis till dina egna och tusen tack för att du gav en till mig :)

Den ska jag absolut ta med i nästa inlägg :)

Kram på dig vännen!

Tina sa...

Tack ändå, du är så gullig!
Ska du göra en resa genom Europas alla loppisar så vill jag gärna hänga på , hihi...

kram

Norr om Köpenhamn sa...

Grattis till awarden och tusen tack för att jag fick den :o)))) Så fint du skrivit om mig/bloggen. Blev så himla glad!!

Ha en skön kväll söta du!
Kram
Ulrika

M a d a m e M o r e l l sa...

Tack för att jag fick vara med!! Va go du är! Vet du vad? Nu är det så här: Jag kan nästan ingenting inom detta med data,,,,vet ej hur man länkar eller hämtar awarder,,,,jag kan heller inte lägga till någon mer i min favoritblogglista pga att den som finns har jag fått hjälp med. MEN jag ska lära mig detta snarast! Tack i alla fall goa Tina! Jag blir jätte jätte glad:) Ha en underbar helg - jag ska åka till Göteborg nu, så det är bäst att jag stänger av datorn - det vet jag hur man gör hihi.
Kram Jessika

Pia sa...

Grattis för awarden!!! Nu skall jag ta en titt på de bloggar de nämde...
På söndagen åker jag till Sverige!!! Minst en gång om året måste jag få andas Stockholmsluft!!! Jag bodde ju där vid 19-20 års åldern i ett år och saknar staden så. Men jag fick en så fruktansvärd hemlängtan (till Åbo) att jag flyttade tillbaka...Nu är Stockholm en ljuvlig shopping stad för mig.

Kramar!!!
-Pia-