torsdag 18 augusti 2011

Spegelvänt del 2

Här kommer lite fler bilder tagna genom Spegel!

Men oxå bilder på mitt nya fynd från ebay! :)























































                                        Bilderna ovan är tagna i mitt sovrum,,,








                     Jag har ÄNTLIGEN en Sodaflaska (Siphon)!!!! Hurraaaa!! :))











                                              Tycker den är såå fin!!!
                                   Det kommer med säkerhet att bli fler!! hihi






Här skiner solen som bara den och vi har haft +30 grader idag!!! Ljuvligt!!! :))
Till helgen ska det bli ÄNNU varmare!!!


Önskar er godingar en underbar fortsättning på veckan.... Snart HELG! :0)

Tack för alla era underbara kommentarer!! Love them!!
Önskar oxå mina nya följare varmt välkomna till min lilla blogg!

Kram Tina


Ps. Måste bara visa mina "små" älsklingar, som ligger uppradade här bredvid mig...

                          På pälstäcke i den här värmen... phuu... :0)

12 kommentarer:

Millygarden sa...

Speglar är något man aldrig får för många av, kliar i mina fingar när jag ser dom på loppisar och auktioner.

Söta små kissemissar!
Kram Marina

Gabriella sa...

Här i Västmanland/Sverige har nästan hösten kommit dvs kalla nätter och regniga dagar..närå solen tittar fram lite också men det blir inte någon direkt värme..Jätte fin flaska!
trevlig helg♥

Tina sa...

Jag kan inte heller låta bli speglar på loppisar...
Värme, det hade jag igår men nu är det regn på g och bara 15 grader!

kram o ha en bra dag!

Lotta sa...

Såå fint du har gjort i din vita ram, jag fick lite idéer till min!
Gillar dina vackra katter jättemycket. Har själv en helig Birma; Sadie!! Kram Lotta

Norr om Köpenhamn sa...

Du har det så fint, så fint! Njuter av dina bilder :o)
Sifonflaskor kan man inte få för många av, älskar dem ;o)

Ha en riktigt skön helg i värmen!
Kram på dig
Ulrika

Johanna Stålros sa...

Så fina foton! Vilka underbara små älsklingar du har där på pälsen. Sodaflaskor är ju såå snygga. Kram Johanna

Ainosofia sa...

<3

Birgitta sa...

Jag gillar också speglar och har dom lite överallt, snyggt med dina "spegelvända" bilder. Kissarna är för goa. Kram Birgitta

Pia sa...

Hahhaa! Just så! Spegel här och spegel där! DU har ju av den varan - och sååå fint och vackert arrangerat! Blir så avis :(
Men vänta bara, nog skall jag ännu hitta flera (men vad gör jag sedan - har inte plats för ett frimärke mera, på väggen!)!

Önskar dig en underbar helg!

Kraam!
-Pia-

The Rosegarden in Malevik sa...

fräcka bilder....å fint hem :)
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Lily sa...

Underbart hem du har, och dina älsklingar är bara för söta..
Kram Lily

Lovely-Memories sa...

Ach Deine Spiegel sind auch ein wahrer Traum..ALLES ist einfach unbeschreiblich...ich weiß garnicht was ich sagen soll...bin sprachlos..


ganz liebe Grüße
Momo