fredag 26 augusti 2011

Självklart!!

Har storstädat idag och bl.a tvättat alla fönster!!
Vi hade +36, strålande sol men hög luftfuktighet, så svetten dröp...
Självklart kom det kolsvarta moln efter ett tag...
Regnet VRÄKTE ner!! Att man ALDRIG lär sig!! Tvätta fönster = regn!!
Mina fina rena fönster... ett minne blott...
Efter 15 minuters oväder sken solen naturligtvis igen!!
Men nu är himlen kolsvart igen....

Var ju i "min" loppisaffär i lördags...
Där hade hon en jättefin hylla, men jag har ju ingen plats.. suck
Fick inte denna jäkla hylla ur huvudet, så i ondags mätte jag ut var jag kan sätta upp den... hihi
Snabbt ner på stan..och.. LYCKA den var kvar!! :)
Måste först snickra lite (ändra och lägga till) innan den är färdig för att hängas upp.... :)
Och naturligtvis MÅLAS!! :0)


Visar lite blandade bilder oxå...




  Hyllan (den är stooor), en jutesäck och en gammal cykelpump fick följa med...
                        Cykelpumpen fick jag som födelsedagspresent.. :))






                               Härliga reportage från underbart vackra hem!





























































































                                                Ser ni katten? :)

























En del bilder är lite "dimmiga", för solen sken så starkt...


Ja nu är semestern slut för denna sommar, på söndag börjar jag med nattskift...
Men jag har en vecka i september oxå!! :0)

Önskar er goa en underbar helg!!

Tack så himla mycket för era gulliga kommentarer!!



Kram

8 kommentarer:

Tina sa...

Nä, först gjorde jag inte det!
den lilla dunbollen gömde sig bra bland allt det vita..
Så fint du har det, din säck gillar jag. Har ju bott i Hamburg! Hittar du fler kan du väl skriva till mig? Hade gärna velat ha en, har bara franska..

kram o trevlig kväll!

Nellie sa...

Superfin hylla! Jag loppade en hylla i lördags, så nu är jag nyfiken på vad du ska göra med din. Jag kanske får lite inspiration av dig! Ha en trevlig helg!

rosenälvorna sa...

Hej, vad fint du har hos dig! Och en liten vit fyrbent sötnos, ligger som prinsessan på ärten.Christina

Gabriella sa...

fina bilder som vanligt..aha finns lantliv i Tyskland också, skoj.
Kram till dig från mig

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ljuvliga bilder och så mycke fint!!!
Hoppas det gick bra med fönsterna
visst är det härligt att värmen håller i sig
Ha det fint
Stor kram Tina

Landcharm sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg. Så hyggelig blogg du har. Ønsker en god helg!

Grønsdal Gård sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Grønsdal Gård sa...

For et nydelig hjem du har! Må legge meg til som følger.