tisdag 2 augusti 2011

Dagens kap!!

Gjorde dagens kap på jobbet idag!!

Hade hämtat nya skydds-skor, och på vägen tillbaks fick jag syn på några skruttiga gamla lådor med jättehärliga skålhanddtag.
Gick tillbaks och frågade om de skulle kastas bort. Ja de skulle de! Ge mig en skruvmejsel sa jag. :)
Så gick jag till verket och började skruva bort handtagen..
Killarna höll på att skratta ihjäl sig!! Vad skulle jag med sånt gammalt skit/skrot!!

Jag log och var sååå lycklig!!!

             Här ser ni varför:


                                         11  underbara skålhandtag







                                                      Härligt ruffiga...



Ska gå tillbaka imorgon och fråga om de tänker slänga mer gamla skåp,
så jag kanske kan få ihop lite mer handtag..... hihi


Dagen var/är räddad!! hahaha
Tänk vad små saker kan förgylla ens dag... :))

Önskar er en härlig dag!
Här är det äntligen varmt och solen strålar.... med mig... :))


Kram Tina

Tack för alla era goa kommentarer till förra inlägget!
Pöss på er!

7 kommentarer:

Nellie sa...

Bra jobbat! Det gäller att vara på hugget i slit o släng-världen!Superfina!

M a d a m e M o r e l l sa...

Vilken lycka! Superfina!
Kram Jessika

Tini sa...

Handtagen är jättefina, tur att du hann rädda dem :)
kram Tini

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är jättefina handtag, skulle gärna ha såna i köket. Vilket fynd, och det kanske finns mer.
Solig och varmt här också.
Kramar
AnnaMaria

Hagbacken sa...

Hej Tina! Vilken tur du hade :) Jag tog absolut INTE illa upp, bra du påpekade det :)

Kram på dig!

white life© sa...

Liebe Tina!

Ja, das Leben steckt voller Überraschungen und präsentiert immer wieder neue Wege. Aber es wäre ja auch langweilig, wenn es nie Veränderungen oder Umorientierungen geben würde ;)

GGLG
Tine

Graadskan sa...

Vilket fynd! Tänk så synd om de blivit slängda...

Trevlig helg!

Kram Camilla