tisdag 5 juli 2011

Ommöbleringen

Sjuk.
Dunderförkyld och bihåleinflammation.

Och äntligen sol och värme igen..
Typiskt att man ska vara sjuk då..


Lusten infann sig trots allt i söndags, så jag möblerade om genomgångsrummet.

Det blev ett jäkla flyttande på möbler... fram och tillbaks, hit och dit..
Ställde det ena stora klädskåpet framför det lilla fönstret, blev lite mörkare i rummet, men det var den enda möjligheten att få det att passa... hihi
Och som sagt, det är ju bara ett genomgångsrum, inget rum som jag egentligen uppehåller mig i.

Resultatet blev bra, jag är nöjd...


                                       Det här är nu blicken från hallen



























                                   Nallen, jag lekte med när jag var liten... :)




























                                   Piedestalen, fyndet från förra lördagen...







































                           Schalen som hänger ner från lampan, är ett måste,
                          taken är så låga och man slår skallen i lampan annars.. 







                             Flugskåpet, som ännu inte fått nåt nytt flugnät....
                                               men en vacker dag.... hihi







                           Här, bakom skåpet befinner sig det lilla fönstret...

















                    Ska ställa ett överskåp på byrån, men det är inte klart än...
















































                         Det fula hörnet, men katterna måste ju oxå ha sitt... :))



















                    De här korgarna stör mig, men jag vill inte gärna måla dem...
                                            Kattleksaker överallt.... hihi





Det var allt för idag....


Kram Tina




❤ Da mi basia mille  ❤

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mycket fint du visar.Så mycket vackra och underbara saker.Hoppas att du kryar på dej snart vännen.Ha en skön tisdag kraaam Rita ♥

weisser traum sa...

oh bin soeben auf deinen blog gestossen.
traumhaft schön.
wünsche dir einen schönen sommer.
sei lieb gegrüsst daniela

sylvia sa...

heisan,
såå mye fint du har, å vakkert pyntet,
klem fra sylvia

Millygarden sa...

Hej Tina!

Tack för avtrycket hos mig nu hittade jag till dig. Fint du har det med vackra skåp och fina detaljer.

Krya på dig!
kram Marina

Shabby Landhaus sa...

Hallo Tina,

ich habe gerade Deinen Text mit Google übersetzt.....ich versteh nur Bahnhof :o)

Deine Bilder sind aber wunderschön....gefällt mir sehr!

Liebe Grüße
Sigrid

LillaFlisan sa...

Oj vilket fantastiskt fint hem du har!Älskar ditt stora skåp!

Ha en fin vecka!

Kram

Flisan