torsdag 14 juli 2011

Ommöblering del 2

Ja så har då det varma vädret lämnat oss...
I tisdags var det så varmt, att jag kollapsade på jobbet...
Blev skjutsad till Doc och sen hem..
men ingen fara, jag jobbar igen.. :)

Nu är det rätt kyligt och man måste ta på sig lite mer.. man blir ju knäpp av detta hit och dit!!

Jag möblerade ju om för 2 veckor sen...
När det ruggiga överskåpet var målat och klart, tyckte jag att det inte såg så bra ut som det var...
så det flyttades lite möbler i helgen IGEN.. hahaha
men nu är jag JÄTTENÖJD!!



Ropade in 2 gamla mjölsäckar på ebay och en petroleumlampa..




                                   Sydde 4 kuddar av  de 2 säckarna....









                                        Tycker det blev såååå fint.... :)










                                          Min lilla söta petroleumlampa






                                      Så här såg ju skåpet ut innan..









                        Och så här ser det ut nu, när den är klar och på plats.... :)








                                      Jag kan ha skåpdörrarna stängda....
                                         Är så jättenöjd med resultatet... :)


























































                                                   
                                 Eller så kan jag ha skåpdörrarna stå öppna.....
                                                    Ser oxå bra ut...














































































                                      Det andra skåpet fick ta plats här....




























                                 "Halvdöda" katter i värmen i tisdags.... ( + 32 )
                                    Nu har vi det MYCKET svalare.... ( + 19 )








Innan jag stack till jobbet igår letade jag som en galning efter ena katten..
                      och hittade honom här... inte lätt att se honom... hihi






Såå, snart dags att gå till jobbet...


Önskar er en fin dag

Kram Tina




3 kommentarer:

charmanta sa...

Hej!
Oj,oj vilken härlig blogg med många inspirerande bilder, så fint! Länkar din blogg till mig så fler får ta del av ditt vackra hem!
Hälsnignar Marie

Gabriella sa...

gud va otroligt vackert och va fina dina kuddar blev. kram och trevlig helg!

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Halloj Tina!

Tack för titten hos mig! Roligt att hitta hit. Så fint du har det. Supersnygga kuddar du sytt, ebay är fantastiskt ibland.

Kram Anna-Lena