lördag 9 juli 2011

Lite nytt...

Var ute med tjejerna på jobbet igår.
Åt gott, drack gott/mycket och skrattade gott!!
En lyckad kväll...


Ropade in en cremefärgad trasmatta på ebay och fick en likadan gratis med på köpet!
Jättebra!
Den ena hamnade direkt under bordet på balkongen.
Blev genast en helt annan feeling... :)
Nu är det så gott som fulländat på balkongen!
Mycket mer får ju inte heller plats... hahaha
































Här är överskåpet, som ska upp på byrån, som står i genomgångsrummet

Ville sätta in hönsnät eller glas i dörrarna, men dörrfordret går inte att ta bort... snyft






                       Ja klart går det, om man har en sticksåg och lite hjälp...
                          men jag har varken det ena eller det andra.... suck








                          2 gamla nummerskyltar inropade på ebay... Me like!










                     Dagens fynd...  Den stora 6 kg, fungerar som dörrstopp










                                     Köpte en bedårande Tunika till mig,
                                mycket spets och jättesnygg till smala byxor









                       Ertappade!!! Så gör de alltså när jag inte är hemma... hihi
                                 Hade inte hjärta att jaga iväg dem.....





Ikväll är det stadfest här, med fyrverkeri och olika Bands som spelar...
Lockar varje år MASSOR med folk!!
Är jättekul, om  man gillar att trängas..
I år blir det inget för min del och fyrverkeriet ser jag utmärkt från min balkong.. :))



Önskar er en underbar helg!

Kram Tina















You know what's ment....❤

3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Tina!
Åhhh så fint du har det!
Och vilka kanonfynd!!!!
Önskar dej en fin helg!
Kramis Kathrine

Gabriella sa...

gud va fint du har hemma, tom katterna har du matchat in =)) jag har sågat ur ett sådant där skåp(TYP) och satt spets vart super bra..
Hoppas du hade det bra på tjej kvällen. Pst nu ska jag lägga in dig i min blogglista.. kram

Shabby Landhaus sa...

Hallo Tina,

das Schild habe ich selber gemalt....auf eine alte rostige Werbetafel :o)

Deine 2 Katzen auf dem Tisch sind der Hammer!!!!

Liebe Grüße
Sigrid