lördag 2 juli 2011

Förkylt

Har en dunderförkylning!
I början av veckan hade vi ju upp till +37 graders värme. Det var även hög luftfuktighet, så man svettades bara av att finnas till. Rörde man sig rann svetten i stömmar..
På jobbet (min avd) har vi Aircondition, och svettig som man var, gick man in i dessa kyliga rum och frös...
följden = dunderförkyld!!

Tänkte möblera om lite här hemma,
men jag nyser,hostar, har huvudvärk och näsan rinner
och lusten vill inte riktigt infinna sig...
Få se om lusten kommer imorgon..


Gjorde några fynd idag igen..



                                 En stol.....  tyvärr fanns den andra inte kvar...








                                                       En piedestal
                                       Målning är redan på gång... hihi








                                               En hel del smått o gott...








                                              Inga gamla grejor, men fina...








                                              En underbar gammal skål.....










                                                        2 glasburkar








                                                   En fin gammal sax









                                       Och LYCKA... ett moskitonät!!
                                       Har velat haft ett sånt så länge... :)









                                I verkligheten ser det såååå fint ut...









                            Och min "Bibel" damp ner i brevlådan i torsdags
Den här gången var det såååå mycket fint.. och jag har fått så otrolig inspiration...

 





                                                 Lite bilder därifrån.....
                      Får se om jag inte oxå målar nån liten möbel i ljust lindgrön...
                                             Tycker det ser sååå fint ut






Nu ska jag försöka äta nåt och sen inta soffläge..... :)


Kram Tina

Ps. Tack för era gulliga kommentarer! Det gör sååå gott!  :)
Och ja, Pia det är/var bilder från min balkong... :) Kram


❤ Amor vincit omnia et nos cedamus amori ❤

1 kommentar:

The Rosegarden in Malevik sa...

Ja usch,,,,,,man blir lätt förkyld av aircondition...
Hoppas allt e väl i värmen å

S
O
M
M
A
R
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.......
VÄLKOMMEN :)
Håkan