torsdag 21 juli 2011

Balkongen... igen :)

Har äntligen tagit mig i kragen och satt upp mina hyllor på balkongen!
Med lånad borrmaskin. Kändes som jag höll ett maskingevär... och lät som 10!! hahaha

Men resultatet blev bra!
Så återigen balkongbilder... Sorry tjejer hihi







                                            "Maskingeväret"   hahaha


























                                    Nummerskylten är ett fynd från ebay










                                      De 2 hyllorna som jag satte upp









               Hade ju helst haft EN lång hylla.... men man tager vad man haver... :))
               Fick t.o.m till det, att de sitter på exakt samma höjd.... Hurraaaa :))









         Funderar på att måla bordskivan vit..... hmmm..... ska jag? ...  eller inte?

















































                                        Satte upp en hylla här oxå... :)




















                Slängde dit lite grejor för bilden... ska ställa andra saker där sen...









                                   Min balkong.. mitt lilla paradis...:)

           Nu fattas bara nån alldeles speciell och mitt lilla paradis är perfekt... ❤






Sista nattskiftet för den här veckan väntar....
Nästa vecka går det vidare...


Ha en fin kväll

Kram Tina


Ps: Tack alla ni söta, för era gulliga kommentarer!
Det värmer sååå.... ❤

5 kommentarer:

Sari sa...

Tycker att du ska behålla skivan som den är, det är min smak! Det bryter av så fint mot det vita :) Kram

Mimmie sa...

Ja det var ett rejält "maskingevär" Du lånat. Men det gjorde sitt jobb i alla fall. En supertrevlig balkong har Du och nu även pricken över i:et med hyllorna. Tycker däremot att Du lämnar skivan i den färg den är, blir ett bra utropstecken till allt det övriga vita. Ha en fortsatt skön kväll.

Gabriella sa...

såååå snyggt du gjort...Handy woman♥ ha det bra! kram

Nellie sa...

Välkommen som följare på min blogg! Jag har bara hunnit titta lite i din blogg ännu men här kommer jag bli sittande en bra stund, det förstår jag redan nu!! Lägger till dig i min blogglista för jag vill se mer.

LISA LIBELLE sa...

Hallo liebe Tina! Herzlichsten Dank für Deine Zeilen!!

Oh wow - Du wohnst ja soooo schön!!!! Ich habe das Gefühl eine JD Living Zeitschrift anzugucken! Gefällt mir sehr, alles ist so weiss - I love it!!!
Schicke Dir liebste Grüsse und wünsche ein wunderschönes w-end, LISA LIBELLE