lördag 4 juni 2011

Maraton-shopping

Det blev 4 "dagar" nattskift, istället för 3. Tänkte att helgdagstillägget tar jag med mig!! hehe
Men fy vad trött jag är... Kroppen hänger inte med...

Igår blev det Maraton-shopping!
Åkte tåg till närmaste storstad. Inga inrednings-saker, utan 6 par skor, 6 byxor, väska, överdel och klänning!!
Köper inte så ofta kläder, men när jag gör det så slår jag till ordentligt!!! hihi
I +30 graders värme var det omöjligt att prova sakerna. Först 10 meters kö vid provrummen och olidligt varmt...
Alla har fått lön och så är det långhelg... Betyder MASSOR med köpglada människor!!
Priset jag fick betala för att jag inte provade sakerna, var att jag fick ta tåget dit igen idag och byta en del saker.... suck
Är så trött i benen... somnade på tåget... tur att min stad var ändstationen, vem vet var jag hamnat annars.... hahaha




En gammal resväska fick jag dock med mig från "min" loppisaffär. Blev bara en snabbtitt igår...


                   Vet inte om den blir vit, tycker den är fin, ruffig som den är....






Visar lite blandad kompott idag..





                         Mitt fina pottskåp, köpt i Sthlm för mååååånga år sen







                                                Blev naturligtvis oxå vitt














                     Fruktkista som fått hjul och perfekt för inredningsmagasin
































                                      Min  fina klocka, ett fynd på ebay








                                                      Ett pottskåp till
                                           lite inklämt i ett hörn...(platsbrist)





          Och till slut min lilla Skyddsängel, som sitter på sänggaveln hos mig







Så nu ska jag fortsätta med att städa och tvätta....
Ideal att hänga ut kläder i detta väder, torkar på nolltid... :)


Hoppas ni har lika varmt som här... +30 grader i skuggan.... Phuuu

Var ni än är, ha en underbar helg

Kram Tina

5 kommentarer:

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Tina
Här var det mkt Shabby :)
Underbart.......
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

The Rosegarden in Malevik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Tinas vita bo sa...

Tog bort ena kommentaren, eftersom det var dubbelt... hihi

Kram Tina

M a d a m e M o r e l l sa...

Behåll resväskan som den är du:) Snygg som bara den. Oj är det så varmt hos er? Här blåser det ju hela tiden så jag vet inte...jo det kanske har varit ganska varmt.
Ha en bra vecka!
Kram Jessika

weisser traum sa...

morgen tina
supperschön deine möbelchen.
hoffe deinen beinen ....grins gehts wieder besser....seufz kenn ich
wünsche dir einen schönen tag.
sei lieb gegrüsst daniela