onsdag 18 maj 2011

Undran....

Underbart väder!! Sol och 24 grader varmt!
Äntligen!!
Det har varit några kyliga,regniga och blåsiga dagar, så det är väldigt välkommet.
Fast nätterna och mornarna är fortfarande kyliga, med 5 grader... brrr


Har snart visat allt vad jag har i min lägenhet.. och nu UNDRAR jag,
vad visar man sen...?
Beundrar er som bloggat i åratal!
Själv vet jag inte vad jag ska visa i framtiden..
Jag köper ju inte "nya" saker jämt och ständigt, och utrymmet är ju begränsat, tyvärr... hahaha
Så vad visar jag...
Närbilder? Repriser?
Har ingen trädgård, jag kan visa...

Får ta mig en funderare.. på nåt sätt ska jag väl komma vidare...


Tänkte visa några bilder på hur det såg ut innan jag gick över till den vita stilen..
Hade precis skaffat mig laptopen och börjat kolla bloggar, sen satt jag gjuten varje kväll och dreglade över era otroligt vackra vita hem..
Drömde om att oxå måla möblerna, men hade inte modet...

Tyckte jag hade det snyggt, men...HUWA!!! hahaha
Nu tycker jag att det såg hemskt ut!!!
Alldeles för mycket av allt och så tryckande, med dessa stora, mörka möbler..

Döm själva.... hihi



                                                           Före








                                                             Efter







                                                              Före






                                                                Efter







                                                              Före








                                                              Efter







                                                               Före







                                                              Efter






                                                          Före






                                                               Efter







                                                           Före







                                                             Efter







                                                          Före







                                                              Efter






                                                        Före








                                                              Efter








                                                         Före








                                                              Efter


                                  Helt otrolig, vilken skillnad!!! LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!


Nu när jag själv ser bilderna är jag såååååååååååååååå otroligt glad att jag vågade steget till VITT!!!!!
Eller, vad säger ni?! hahaha






                               Den här godingen damp ner i brevlådan igår


                                     Tack goa Christine, för den Servicen.
                                     Titta in på hennes fina blogg, White Vintage




Så om några timmar är det dags för nästsista nattskiftet för denna gång


Önskar er en härlig kväll

Kram Tina





114... Baby, miss u ❤

2 kommentarer:

Sari sa...

Du har jättefint Tina, men kan inte låta bli att gilla det som var innan också. Vissa möbler är snuggare omgjorda och vissa skulle jag vilja behålla i orginal. Jag gillar när man ser ursprunget många ggr. Men du är duktig och förvandlar många "grå" saker till fantastiska. Tur att smaken är olika :)))Kram vännen <3

Shabby Landhaus sa...

Wow du warst ja fleißig!!!
Ist super schööön geworden :o)

Liebe Grüße aus Wien
Sigrid