lördag 7 maj 2011

Sol och värme!!!

Vilken dag!!!

26 grader varmt i SKUGGAN!!! Ljuvligt!!! :0) :0)


Tog min vanliga runda på lördagar.. dvs till "min" loppisaffär....
Och som vanligt, är jag jättenöjd med mitt utbyte..



                 En spegel, ett hopprep igen :), gardinomhänge (eller vad det heter),
                              rosenkrans, sax, måttband, tratt och en bricka....




Tänkte visa lite bilder från mitt sovrum den här gången...












              Texten som är inramad är tillägnad en alldeles speciell kär vän  ❤

































                         Lite svårt att en bild , det var så jäkla ljust ute...














                                  







                             Dessa skor tillhörde min mamma när hon var liten...








                         Pottan under stolen var en gåva, för över 30 år sen.....












                               Och min ljuvliga korg, har oxå funnit en plats...





Såå, nu ska jag måla lite.... hihi


Önskar er alla en underbar helg...


Kram Tina


Lääääängtar    ❤

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Kikar in så här på kvällskvisten!
Så mycket fina saker du hittade på loppis!
och så underbart fina bilder från ditt sovrum!!!!
Önskar dej en fin helg!
Kramis Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket härligt sovrum, så ljust och vackert. Och jag håller med, ibland är det så soligt så det är svårt och ta foton. Och vilken jättefin header du har, så fint du bor.
Kramar
AnnaMaria

Sari sa...

Vilken härlig bild du har på dina katter! Dom pryder ditt hem och din sida. Fina saker du hittat, kram S

Evashusotorp sa...

Sååååå FINT du har , och loppis är verkligen det bästa som finns.
Hälsar
Eva